loading...
فوتبال نوین
soheilsalmankhah بازدید : 29 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

پيروزي پرگل بايرن‌مونيخ مقابل فرانکفورت


تيم فوتبال بايرن مونيخ با پيروزي پرگل مقابل اينتراخت فرانکفورت اختلاف 13 امتيازي خودي با تيم دوم بوندس ليگا را حفظ کرد.


 

  در آخرين ديدار هفته نوزدهم بوندس ليگا، بايرن مونيخ در ورزشگاه آليانس آره‌نا ميزبان اينتراخت فرانکفورت بود و با 5 گل به پيروزي رسيد.

به گزارش فارس، در اين بازي گوتزه در دقيقه 12، ريبري در دقيقه 44، روبن در دقيقه 67، دانته در دقيقه 69 و مانزوکيچ 89 براي باوارايي‌ها گلزني کردند.

شاگردان گوارديولا با اين پيروزي 53 امتيازي شدند و فاصله 13 امتيازي خود با بايرلورکوزن که 40 امتياز کسب کرده و در رده دوم ليگ آلمان قرار دارد را حفظ کردند.

 

soheilsalmankhah بازدید : 19 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

اتلتيکو‌ مادريد با فرصت طلبي صدرنشين شد


تيم فوتبال اتلتيکو مادريد با پيروزي مقابل رئال سوسيه‌داد صدرنشين لاليگا شد.


 

  اتلتيکو مادريد در ويسنته کالدرون ميزبان رئال سوسيه‌داد بود و با نتيجه چهار بر صفر به پيروزي رسيد.

شاگردان سيمئونه که هم‌امتياز با بارسلونا با 54 امتياز در مکان دوم قرار داشتند از شکست شب گذشته کاتالا‌ن‌ها مقابل والنسيا نهايت بهره را بردند و با برتري مقابل ميهمان خود با 57 امتياز صدرنشين جديد لاليگا شدند.

به گزارش فارس، در اين بازي داويد ويا در دقيقه 38، ديگو کاستا 72، ميرانداد 74 و ديگو 87 گل‌هاي بازي را به ثمر رساندند.

پيش از اين ديدار هم رئال بتيس با دو گل اسپانيول را مغلوب کرد.

در ديگر ديدار رئال مادريد در خانه اتلتيک بيلبائو ساعت 23:30 به ميدان مي‌رود.
soheilsalmankhah بازدید : 18 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

برتري خانگي آرسنال مقابل کريستال پالاس


آرسنال با غلبه بر کريستال پالاس بار ديگر صدرنشين ليگ برتر انگليس شد.


 

 تيم فوتبال آرسنال در هفته بيست و چهارم ليگ برتر انگليس در امارات ميزبان کريستال پالاس بود و با نتيجه دو بر صفر به برتري رسيد.

به نقل از فارس، اوکسلد چمبرلين گل‌هاي بازي را در دقايق 47 و 73 به ثمر رساند.

توپچي‌ها با اين پيروزي با 55 امتياز بار ديگر صدرنشين جزيره شدند. البته اگر من‌سيتي 53 امتيازي فردا بتواند در ديدار با چلسي که با 50 امتياز در جايگاه سوم قرار دارد، پيروز شود شاگردان ونگر بار ديگر به مکان دوم سقوط خواهند کرد.

 

soheilsalmankhah بازدید : 19 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

پيروزي پرگل بايرن‌مونيخ مقابل فرانکفورت


تيم فوتبال بايرن مونيخ با پيروزي پرگل مقابل اينتراخت فرانکفورت اختلاف 13 امتيازي خودي با تيم دوم بوندس ليگا را حفظ کرد.


 

  در آخرين ديدار هفته نوزدهم بوندس ليگا، بايرن مونيخ در ورزشگاه آليانس آره‌نا ميزبان اينتراخت فرانکفورت بود و با 5 گل به پيروزي رسيد.

به گزارش فارس، در اين بازي گوتزه در دقيقه 12، ريبري در دقيقه 44، روبن در دقيقه 67، دانته در دقيقه 69 و مانزوکيچ 89 براي باوارايي‌ها گلزني کردند.

شاگردان گوارديولا با اين پيروزي 53 امتيازي شدند و فاصله 13 امتيازي خود با بايرلورکوزن که 40 امتياز کسب کرده و در رده دوم ليگ آلمان قرار دارد را حفظ کردند.
soheilsalmankhah بازدید : 11 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 

سرخپوشان ليورپول در ديداري خارج از خانه مقابل وست‌برومويچ تن به نتيجه تساوي دادند.


 

در ادامه هفته بيست‌و‌چهارم ليگ برتر انگليس عصر امروز (يک‌شنبه) تيم فوتبال وست‌برومويچ در خانه خود پذيراي ليورپول بود. بندرنشينان که هفته گذشته با برتري 4 بر صفر اورتون را به زانو در آورده بودند در اين بازي به نتيجه‌اي بهتر از تساوي يک بر يک نرسيدند تا 2 تيم تقسيم امتياز کنند.

به نقل از تسنيم،نيمه نخست اين ديدار را ليورپول با گلي که دنيل استوريج در دقيقه 24 به ثمر رساند به سود خود به پايان برد اما نيمه دوم با فشار بيشتر وست برومويچ پيگيري شد و ويکتور آنيچبه در دقيقه 67 در غفلت مدافعان ليورپول با شوتي زيبا کار را به تساوي کشاند.

روي هاجسون، سرمربي تيم ملي انگليس با حضور در ورزشگاه هاوتورنز اين بازي را از نزديک تماشا کرد. با توجه به نتيجه‌اي که رقم خورد شاگردان برندان راجرز 47 امتيازي باقي ماندند و تغييري در جايگاه چهارمي‌شان به وجود نيامد، وست‌برومويچ هم 23 امتيازي شد و در جايگاه شانزدهم جدول 20 تيمي اين رقابت‌ها ايستاد.

در ادامه ديدارهاي اين هفته از ساعت 19:30 امشب آرسنال در ورزشگاه امارات پذيراي کريستال‌پالاس است. توپچي‌هاي لندن در صورت برتري بر ميهمان خود صدر جدول را موقتاً از منچسترسيتي پس خواهند گرفت.

هفته بيست‌و‌چهارم ليگ برتر انگليس فردا شب (دوشنبه) با انجام حساس‌ترين ديدار هفته بين تيم‌هاي منچسترسيتي و چلسي در ورزشگاه اتحاد به پايان خواهد رسيد.

 

soheilsalmankhah بازدید : 26 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

استقلال برابر مس متوقف شد


تيم فوتبال استقلال در کرمان مقابل تيم مس با تساوي يک بر يک متوقف شد.


 

تيم فوتبال استقلال تهران از هفته بيست‌وپنجم رقابت‌هاي ليگ برتر عصر امروز (جمعه) در کرمان مقابل تيم مس به تساوي يک بر يک رضايت داد.

گل استقلال را محمد قاضي در دقيقه 42 و گل تيم مس را ادينيو در دقيقه 91 به ثمر رساندند. استقلالي‌ها در دقيقه 38 صاحب يک موقعيت پنالتي شدند که حسن رودباريان، دروازه بان مس توپ ساموئل را گرفت. داور پنالتي را به خاطر خطاي فرزاد حسين‌خاني روي آرش برهاني اعلام کرد که بازيکنان مس نسبت به آن معترض بودند.

اين بازي از ساعت 15 در حضور حدود 10 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه شهيد باهنر کرمان آغاز شد.

تيم استقلال در ابتداي اين بازي با ترکيب سيدمهدي رحمتي، امير حسين صادقي، هاشم بيگ زاده، مجيد غلام نژاد، حنيف عمران زاده، آنتونيو کارواليو، پژمان نوري، جي لويد ساموئل، سياوش اکبرپور، محمد قاضي و آرش برهاني به ميدان رفت.

در نيمه نخست و در اکثر زمان بازي تيم مس فوتبال بهتري نسبت به ميهمانش انجام داد و بعضا فرصت‌هاي گلزني خطرناکي بدست آورد. ابتدا در دقيقه 15 مصطفي شجاعي پاس عمقي را دريافت کرد و در موقعيت تک‌به تک با رحمتي قرار گرفت اما او توپ را به بيرون دروازه زد. همچنين در دقيقه 29 شوت ادينيو هم راهي به دروازه استقلال پيدا نکرد.

در نيمه دوم هم تيم مس براي جبران گل خورده حملات متعددي را روي دروازه استقلال ترتيب داد که تا پايان 90 دقيقه هيچ کدام از آنها تبديل به گل نشد. خطرناک‌ترين فرصت‌هاي گلزني مس در نيمه دوم ابتدا در دقيقه 72 بود که رحمتي شوت ادينيو را به کرنر فرستاد و سپس در دقيقه 79 هم موقعيت ديگري براي اين تيم از دست رفت. اما در اولين وقت اضافه بازي ادينيو بازيکن برزيلي مس با ضربه سر توپ را وارد دروازه استقلال کرد.

در اين بازي قاضي و ساموئل از استقلال و هادي تاميني و فرزاد حسين‌خاني از مس کارت زرد دريافت کردند.

تيم استقلال با اين نتيجه 47 امتيازي شد و بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد 47 امتيازي دوباره در صدر جدول ليگ برتر قرار گرفت. نفت تهران هم با اين شکست 44 امتيازي باقي‌ ماند اما با توجه به تفاضل گلي که دارد، سقوطش از رده سوم به رده چهارم جدول، پس از بازي امروز سپاهان و پرسپوليس قطعي شد
soheilsalmankhah بازدید : 12 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

تيموريان در استقلال ماندني شد


آندرانيک تيموريان در آخرين روز فصل نقل و انتقالات زمستاني در استقلال ماندني شد.


 

تيموريان که با پيشنهاد 5 ميليارد و 400 ميليوني الاهلي قطر براي امضاي قرارداد 1.5 ساله روبه‌رو شده بود پس از مذاکرات برادرش، سرژيک با علي فتح‌الله‌زاده، در استقلال ماندني شد.

فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با ايسنا با بيان اين خبر گفت: امروز جلسه‌ي خيلي خوبي با سرژيک تيموريان داشتيم و پس از مذاکرات نهايي آندرانيک تيموريان در استقلال ماندني شد و از فردا در تمرين‌هاي تيم شرکت خواهد کرد.

مديرعامل استقلال با بيان اينکه آندرانيک تيموريان به دليل بازگشت از قطر در اين جلسه حاضر نبود، گفت: درباره مسائل و مشکلات تيموريان در اين جلسه بحث شد و با همکاري و تعامل تيموريان، به توافق رسيديم که آندو تا پايان فصل استقلال را همراهي کند.

 

soheilsalmankhah بازدید : 26 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

وقتي براي تلف کردن ندارم

کي‌روش مناظره با قلعه نويي را نپذيرفت


سرمربي تيم ملي فوتبال ايران درخواست امير قلعه‌نويي براي حضور در مناظره را رد کرد.


 

پس از آنکه کارلوس کي‌روش در گفت‌وگويي انتقادهاي تند و تيزي را متوجه امير قلعه‌نويي، علي فتح‌الله‌زاده و زلاتکو کرانچار کرد، سرمربي استقلال در گفت‌وگو با ايسنا ا علام کرد که مي‌خواهد در برنامه‌اي و در يک مناظره پاسخ حرف‌هاي سرمربي تيم ملي را بدهد.

پس از اين درخواست سرمربي تيم ملي با پيشنهاد امير قلعه‌نويي مخالفت کرد تا اين مناظره برگزار نشود. حالا بايد منتظر واکنش امير قلعه‌نويي به رد اين پيشنهاد بود.

کي‌روش گفت: آمادگي اين را ندارم زمان خود را براي شخصي که علاقه‌اي به تماشاي بازي‌هاي تيم ملي کشورش ندارد، تلف کنم. زمان من بيش از حد محدود است و اين زمان خود را صرف افرادي مي‌کنم که تعهد کامل براي موفقيت تيم ملي ايران را دارند که در واقع همان 80 ميليون نفر هوادار واقعي فوتبال ملي ايران هستند.

 

soheilsalmankhah بازدید : 12 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

هفته بيست و پنجم ليگ برتر

برتري ملوان؛ توقف ذوب آهن، سايپا و راه آهن


هفته بيست و پنجم ليگ برتر فوتبال با شکست نفت و توقف فولاد، ذوب آهن و راه آهن آغاز شد.


 

4 ديدار از هفته بيست و پنجم ليگ برتر فوتبال از ساعت 14:30 آغاز شد که در پايان اين ديدارها نتايج زير رقم خورده است:

ملوان 2 - نفت صفر

گل‌ها: مهدي دغاغله و شاهين ثاقبي(دقايق 30 و 53)

ذوب آهن صفر - گسترش فولاد صفر

محمدرضا صلصالي در دقيقه 76 يک ضربه پنالتي را براي ذوب آهن از دست داد.

راه آهن سورينت صفر - صبا صفر

سايپا صفر - فولاد صفر

با اين نتايج موقعيت نفت 43 امتيازي در رده سوم جدول به خطر افتاد و برنده ديدار پرسپوليس - سپاهان مي تواند جاي اين تيم را به خود اختصاص دهد، هر چند شاگردان کرانچار با تساوي هم به رده سوم صعود خواهند کرد.
soheilsalmankhah بازدید : 29 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

بازي تراکتور و داماش ساعت 16 آغاز مي‌شود


ديدار تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز و داماش گيلان با 90 دقيقه تاخير از ساعت 16 آغاز مي‌شود.


 

ديدار تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز و داماش گيلان که قرار بود از ساعت 14 و 30 دقيقه آغاز شود به دليل بارش برف به تاخير افتاد.

بعد از تلاش مسئولان باشگاه تراکتورسازي و ورزشگاه يادگار امام و کمک هواداران، زمان دقيق بازي مشخص شد. به نقل از فارس، بازي تراکتورسازي و داماش گيلان با 90 دقيقه تاخير از ساعت 16 آغاز مي‌شود.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 305
  • بازدید کلی : 5,406
  • کدهای اختصاصی

    Top Blog
    وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

    بنر ما یا همون شما

    فوتبال نوین