loading...
فوتبال نوین
soheilsalmankhah بازدید : 13 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

تقسيم امتيازات بين فولاد و بنيادکار


تيم فولاد ايران به پنجمين امتياز خود در ليگ قهرمانان آسيا دست يافت.


در ادامه هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا تيم فولاد ايران در ازبکستان به مصاف بنيادکار اين کشور رفت و در حالي که تا دقيقه پاياني با يک گل از حريف پيش بود به تساوي يک بر يک رضايت داد.

عبدالله کرمي در دقيقه 56 تک گل فولاد را به زيبايي وارد دروازه بنيادکار کرد اما در دقيقه 93 شوديف با ضربه‌ي سري ديدني گل تساوي را وارد دروازه نماينده ايران کرد.

فولاد در دو بازي گذشته خود نيز موفق شده بود برابر الجيش قطر يک امتياز و مقابل الفتح عربستان به سه امتياز دست يابد.

فولاد با اين تساوي پنج امتيازي شد و به طور موقت و تا پيش از ديدار امشب الفتح عربستان و الجيش قطر با 5 امتياز در صدر گروه دوم ليگ قهرمانان آسيا جاي گرفت.
soheilsalmankhah بازدید : 24 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

صعود چلسي و رئال به مرحله يک چهارم نهايي


تيم‌هاي چلسي و رئال‌مادريد با برتري برابر حريفان خود به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا راه يافتند.


 مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا با دو ديدار ادامه يافت.

به گزارش ابسنا، چلسي که در بازي رفت توانسته بود برابر گالاتاسراي به تساوي يک بر يک برسد خيلي زود در دقيقه 4 به گل رسيد.

ساموئل اتوئو موفق شد سومين گل خود را در ليگ قهرمانان اروپا در اين فصل به ثمر برساند. در ادامه حملات دامنه‌دار چلسي نتيجه داد و اين تيم موفق شد با ضربه گري کيهيل گل دوم خود را نيز به ثمر برساند تا اين ديدار را در پايان چلسي با نتيجه 2 بر صفر از گالاتاسراي ببرد و در مجموع دو ديدار با برتري 3 بريک برابر اين تيم ترکيه‌اي راهي مرحله بعد شود.

در ديگر ديدار اين مرحله که بيشتر جنبه تشريفاتي داشت، رئال‌مادريد و شالکه به مصاف هم رفتند که رئال موفق شد با نتيجه 3 بر يک پيروز شود. کريستيانو رونالدو دو بار و آلوارو موراتا براي رئال در اين ديدار گلزني کردند و تيم هوگلند نيز براي تيم آلماني گلزني کرد تا رئال در مجموع با نتيجه 9 بر 2 راهي مرحله بعد شود.

دو ديدار باقي‌مانده اين مرحله فردا شب برگزار مي‌شود که منچستر‌يونايتد با المپياکوس و دورتموند با زنيت ديدار خواهد کرد.

تابلو نتايج (مجموع رفت و برگشت)

چلسي 3 – گالاتاسراي يک

رئال‌مادريد 9 – شالکه 2


soheilsalmankhah بازدید : 9 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

 در هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا العين و تراکتورسازي از ساعت 19:45 امشب (سه شنبه) در ورزشگاه هزا بن زايد به مصاف يکديگر رفتند که  اين ديدار با برتري 3 بر يک نماينده امارات خاتمه يافت.

به گزارش تسنيم، بازي 2 تيم در ابتداي نيمه نخست برابر بود و العين تحت تاثير امتياز ميزباني به دنبال رسيدن به گل بود. هدفي که در دقيقه 16 محقق شد و روي يک توپ ارسالي و تعلل مدافعان و داود نوشي صوفياني که در اين ديدار جايگزين حامد لک درون دروازه شده بود، همچنين پيگيري احمد اسماعيل در نهايت آساموآ ژيان گل العين را وارد دروازه تراکتورسازي کرد.

پاسخ اين گل شوت مهدي کياني بود که بعد از برخورد به نوک انگشتان خالد عيسي دروازه بان العين به تير دروازه برخورد کرد و در برگشت هم عيسي توپ را به کرنر فرستاد. اين موقعيت سرآغاز حملات تراکتورسازي براي جبران گل خورده بود.

دقيقه 32 شوت ابراهيم دياکيه که در نيمه نخست يک کارت زرد هم از داور گرفته بود با فاصله‌اي اندک از کنار دروازه صوفياني به بيرون رفت.

حملات تراکتورسازي ادامه داشت که العين روي يک ضد حمله به گل دوم رسيد، پاس ژيان به محمد عبدالرحمن رسيد تا او دروازه را باز کند اما اين پايان کار نبود و اشتباه اسماعيل احمد در دقيقه 42 سبب شد تراکتورسازي توسط ميلاد فخرالديني يکي از گل‌هاي خورده را جبران کند.

در ادامه حملات 2 تيم نتيجه را تغيير نداد تا نيمه نخست 2 بر يک به سود العين پايان يابد.

در نيمه دوم بازي متعادل دو تيم هرازگاهي با حملات بي نتيجه تراکتورسازي همراه بود، آمدن کريم انصاري‌فرد و جواد کاظميان در نيمه دوم هم نتوانست تاثيري در روند بازي داشته باشد و سرانجام آساموآ جيان در دقيقه 73 گل دوم خود و سوم العين را به ثمر رساند.

آمدن ميثم ديزآبادي بجاي مهدي کريميان هم سودي نداشت تا در نهايت با شکست 3 بر يک تراکتورسازي اين تيم جايگاهش در صدر جدول گروه را از دست بدهد.

با اين نتايج العين 6 امتيازي و لخويا 4 امتيازي با تفاضل گل بهتر در رده اول و دوم قرار گرفتند و تراکتورسازي 4 امتيازي در رده سوم بالاتر از الاتحاد 3 امتيازي ايستاد.


soheilsalmankhah بازدید : 15 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

استقلال مقابل الجزيره متوقف شد


تيم فوتبال استقلال نتوانست در ورزشگاه آزادي از پس الجزيره برآيد و در سومين ديدار آسيايي خود تن به تساوي داد.


 دو تيم فوتبال استقلال و الجزيره امارات از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند تا سومين ديدار خود را برگزار کنند که اين ديدار با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد. براي الجزيره امارات بارادا (4 و 55) و براي استقلال محمد قاضي(17) و حنيف عمران‌زاده (65)گلزني کردند.

نيمه نخست

در دقيقه 4 استقلال نظري توانست با سانتر حيدري تهديدي روي دروازه الجزيره ايجاد کند اما در دقيقه 6 بارادا توپ را به گوشه دروازه رحمتي فرستاد تا استقلال يک بر صفر عقب بيفتد.

در دقيقه 17 محمد قاضي که بين مدافعان الجزيره در محوطه جريمه جاگيري مناسبي داشت توانست توپي را که حيدري روي سر او فرستاده بود را با تور دروازه خسيف آشنا کند.

در دقيقه 24 بيک‌زاده پا به پاي مهاجم الجزيره در محوطه جريمه حرکت کرد و پس از واژگون شدن اين بازيکن در شرايطي که صحنه مشکوک به نظر مي‌رسيد داور اعتقادي به پنالتي به سود الجزيره نداشت.

خسرو حيدري که با سانترهاي خود موقعيت‌هاي استقلال را تدارک ديده بود در دقيقه 30 خودش با توپ وارد محوطه جريمه شد اما مزاحمت مدافع الجزيره باعث شد اين توپ به کرنر تبديل شود.

الجزيره‌اي‌ها که چند دقيقه‌اي موقعيت خاصي نصيب‌شان نشده بود از سمت چپ دروازه استقلال حمله کردند اما رحمتي با بستن زاويه دروازه مانعع گل شدن ضربه مهاجم سرخپوشان اماراتي شد.

در دقيقه 41 باز هم استقلالي‌ها به سمت دروازه الجزيره حمله کردند اما مقاومت مدافعان الجزيره مانع شد تا عمران‌زاده از توپ استفاده کند. در نهايت 45 دقيقه اول با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

نيمه دوم

در ابتداي اين نيمه محمد قاضي با يک شوت از پشت محوطه جريمه الجزيره دروازه اين تيم را تهديد کرد تا نشان دهد استقلال براي کسب پيروزي نيمه دوم را آغاز کرده است. 

در دقيقه 55 بارادا روي خط محوطه جريمه صاحب توپ شد و در حالي که چند مدافع استقلال را اطراف خودش مي‌ديد با عبور از آنها توانست دروازه رحمتي را براي دومين بار باز کند. 

در دقيقه 61 بارادا يک بار ديگر در موقعيتي که کاملا شبيه موقعيت گل دوم بود قرار گرفت و به توپ ضربه زد اما با اختلاف کمي توپ از کنار دروازه به بيرون رفت. 

حنيف عمران‌زاده در دقيقه 65 روي سانتر ايمان مبعلي که در نيمه دوم به زمين آمده بود بازي را به تساوي کشاند. 

در دقيقه 75 مبخوت که چند دقيقه قبل به ميدان آمده بود با يک شوت دروازه رحمتي را تهديد کرد اما رحمتي توپ را دفع کرد، توپ برگشتي را سايسيدو توانست دروازه را براي سومين بار باز کند اما داور اين گل را آفسايد اعلام کرد. 

عبدالله موسي در دقيقه 80 با يک شوت محکم از روي خط محوطه جريمه دروازه رحمتي را تهديد کرد اما دروازه‌بان استقلال اين توپ را به کرنر فرستاد. 

محمد قاضي در دقيقه 80 يکبار ديگر با شوت خود دروازه الجزيره را تهديد کرد اما خسيف توپ را به کرنر فرستاد. 5 دقيقه پس از اين موقعيت بيک‌زاده از سمت چپ دروازه توپي را سانتر کرد اما عمران‌زاده در شرايطي نامتعادل نتوانست با ضربه سر استقلال را پيش بيندازد. 

در دقايق پاياني قاضي فرصت بسيار خوبي را از دست داد، همچنين ضربه بارادا در لحظات پاياني به تير دروازه استقلال برخورد کرد تا اين بازي با تساوي 2-2 خاتمه يابد. 

استقلال با اين تساوي از 3 بازي خود تنها يک امتياز کسب کرده و همچنان در حسرت برد در اين دوره از مسابقات ماند.
soheilsalmankhah بازدید : 20 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

در آخرين برنامه نود سال 92 چه‌گذشت؟


سرانجام آخرين دوشنبه سال فرارسيد تا در هفته‌اي که کمترين اتفاق در فوتبال ايران رخ داده بود علاقه‌مندان به نود آخرين برنامه سال خود را ببينند. تجربه برنامه آخر سال دو سال پيش که با حضور 3 کمدين معروف ايراني‌ همراه بود موجب شد تا همه منتظر يک نود جذاب باشند.


همانطور هم که فردوسي‌پور از هفته قبل خبر داده بود نود اين هفته قرار بود با سورپرايز‌هايي همراه باشد که طبق پيش‌بيني‌ها بخش مهمي از اين سورپرايزها به حضور سينمايي‌ها در برنامه نود اختصاص داشت و در پايان اگرچه برنامه آنگونه که فردوسي‌پور مي‌خواست نشد او براي «آب شدن يخ» مهمان‌هايش متوصل به رامبد جوان هم شد اما حاشيه‌هاي جذابي هم ايجاد شد که ديدن و خواندن آن خالي از لطف نيست.

به گزارش تابناک، سوال پيامکي اين هفته نود با توجه به پايان سال به عملکرد اين برنامه اختصاص داشت و فردوسي‌پور از مردم خواسته بود با انتخاب گزينه‌هاي «بلي»، «خير» رضايت خود را نسبت به عملکرد برنامه نود در سال 1392 اعلام کنند.

پخش چهار ديدار نمايندگان ايران در جام باشگاه‌هاي آسيا که هفته گذشته برگزار شد تنها بخش فوتبالي نود شب گذشته بود. خلاصه بازي‌هاي استقلال و الريان، فولاد و الفتح، تراکتورسازي و لخويا و سرانجام سپاهان و الاهلال در اين بخش پخش شد و با پخش بخش اول گزارش «فوتبال ايراني» فردوسي‌پور به سراغ مهمان خود رفت.

بخش نخست «فوتبال ايراني» به حواشي گفت‌وگوي بهمن‌ماه نود با سيد حسن خميني و خوليو ولاسکو اختصاص داشت و بعد از آن فردوسي‌پور در استوديو با کيانوش عياري کارگردان برجسته سينما وتلوزيون منتظر مردم بود.

گفت‌وگوي فردوسي‌پور و عياري البته چندان جذاب دنبال نشد و قطع پياپي حرف‌هاي عياري و سوال‌هاي بعضا نامناسبي که از او پرسيده شد در کنار شخصيت جدي کارگردان اهوازي که سابقه دروازه‌باني در تيم خليج فارس ليگ اهواز را در جواني داشت موجب شد تا گفت‌وگوي اين دو با ريتم مناسبي دنبال نشود.

عياري گفت که در جواني در ليگ اهواز و در تيم خليج فارس بازي مي‌کرده و در يک فصل با دريافت 19 گل در هشت يا نه بازي ضعيف‌ترين عملکرد را در ميان دروازه‌بان‌هاي اهوازي داشته. او از تاثير صعود ايران به جام‌جهاني فرانسه در فيلم بودن يا نبودن گفت و با اعتماد به نفس گفت که ايران در برزيل با کسب هفت امتياز پس از تساوي با آرژانتين و پيروزي برابر نيجريه و بووسني به عنوان سرگروه به مرحله بعدي صعود خواهد کرد.

بخش پاياني صحبت‌هاي عياري و فردوسي‌پور حول محور کمپين هنرمندان در حمايت از مرزبان‌هاي ربوده شده گذشت و رضا کيانيان هم پشت خط برنامه آمد و از کمبود هفتصدهزار امضا براي اين کمپين سخن گفت و از بينندگان برنامه خواست تا پايان برنامه به اين کمپين بپيوندند. جالب اينجاست که در پايان برنامه بيش از نهصدهزار نفر به اين کمپين پيوستند تا بار ديگر کيانيان روي خط برنامه بيايد و از مردم تشکر کند.

در ادامه سايت www.tpm.ir هم به عنوان کمپين "سربازان ايراني را آزاد کنيد" براي امضاي ايرانيان اعلام شد.

با پخش قسمت دوم «فوتبال ايراني» که به حواشي گفت‌وگوي فردوسي‌پور و پروين که چند ماه پيش برگزار شد اختصاص داشت فردوسي‌پور با پخش قسمتي از سري جديد سريال پايتخت از مهمان‌هاي ويژه خود رونمايي کرد. محسن تنابنده و احمد مهرانفر که به چهره‌هاي خسته مهمان برنامه نود شده بودند.

بخش نخست گفت‌وگوي اين دو و فردوسي‌پور چنان غير جذاب پيگيري شد که فردوسي‌پور براي «آب شدن يخ» آن‌ها رامبد جوان را که در همان لحظه سر صحنه فيلم‌برداري بود را پاي گفت‌وگوي تلفني برنامه کشاند تا اندکي بر حرارت اين بخش بيفزايد.

مهمان‌هاي برنامه هم براي اينکه نشان دهند يخشان باز شده شروع کردند به شوخي با فردوسي‌پور که در اين ميان ديالوگ‌هاي جالبي رد و بدل شد. از گير دادن به استوديوي برنامه تا درآمد فردوسي‌پور از صدا و سيما و وقتي که عادل از پاسخ دادن به آن طفره رفت تنابنده از او پرسيد «چطور هرکسي اينجا مياد ازش اين سوال را مي‌پرسيد ؟»

اما علي‌رغم شوخي‌هاي تنابنده، مهرانفر در اکثر مواقع خيلي جدي به سوالات پاسخ مي‌داد. او در بخشي از برنامه خطاب به فردوسي‌پور گفت: «تو پرسپوليسي هستي. من خودم در يک سفر از زير زبانت کشيدم». حتي تذکر فردوسي‌پور در بخش بعدي گفت‌وگو به مهرانفر براي اعتراف به اينکه اين حرف‌ها را براي شوخي به زبان‌ آورده و صحت ندارد هم افاقه نکرد .

تنابنده هم با اشاره به سابقه چند مسابقه فوتبالي که با فردوسي‌پور بازي کرده بود اعلام کرد: « مردم عزيز اگرچه اينجا خيلي خودش را عادل نشان مي دهد در فوتبال خيلي خشن است و خيلي هم جر مي زند.»

تنابنده که اعتراف کرده بود يک استقلالي دو آتشه است و از يک خانواده کاملا استقلالي است در بخشي از گفت‌وگو خاطره فوتبالي جالبي را بيان کرد: «بازي ايران و قطر بود و مادرم ميهمان دعوت کرده بود و در اواسط بازي من از کوره در رفتم و شروع به فحش دادن به قطري ها کردم و در همان لحظه بود که ميهمانان ما از جايشان بلند شده و منزل ما را ترک کردند.»

در خلال گفت وگو با اين دو بازيگر سريال پايتخت فردوسي‌پور با اميرحسين حاجي‌زاده، نابغه نونهال اردبيلي که پخش فيلم‌هايش از نود موجب شد تا در زمان رويانيان پرسپوليس ادعا کند که يک قرارداد 10 ساله با او امضا کرده به گفت‌وگو نشست.

کوچک‌ترين مهمان برنامه نود در خصوص قرارداد پرسپوليس گفت: هيچ اقدامي براي وي از سوي اين باشگاه نشده و پولي نيز دريافت نکرده است.

حاجي زاده عنوان کرد که طرفدار رئال مارديد است و از باشگاه هاي داخلي نيز پرسپوليس را برمي گزيند. اين بازيکن نه ساله اردبيلي در بخش‌هاي مختلفي از گفت وگوي خود از علاقه شديدش به علي دايي سخن گفت.

در خلال همه اين گفت‌وگوها آيتم‌هاي جالبي مثل سوتي‌هاي سال فردوسي‌پور، طنز نود، مراحل ساخت دکور و گزيده‌اي از ايران نود پخش شد.

پس از پخش گزارشي از چالش‌هاي فوتبال اران در سال 92 و گزيده اي از برنامه‌هاي سال 92 و همين طور گزارش ليگ يک محمد رويانيان مهمان تلفني برنامه نود شد. وي در مورد قرارداد اميرحسين حاجي زاده گفت: براي بستن قرارداد دو بار به اردبيل رفتيم، قرارداد 10 ساله را بدين نحو بستيم که 3 سال آن را طبق قانون سازمان ليگ و 7 سال ديگر را بصورت محضري و با رضايت خانواده اش، تا بتواند با حمايت پرسپوليس به فوتبال خود ادامه دهد.

براي فرستادن اين نوجوان به اروپا اقداماتي انجام داديم و اين اقدامات به جاهايي هم رسيده است. البته ما نسبت به اين نوجوان کم کاري کرديم و با خانواده اين کودک تماس گرفتيم و قرار شد جلسه اي با ما داشته باشند و در مورد اميرحسين حاجي زاده صحبت هايي داشته باشيم.

وي ادامه داد: اينکه قرارداد وي 10 ساله اعلام شد باور کنيد قصد رسانه اي کردن اين موضوع را نداشتيم. وي در مورد برنامه نود گفت: برنامه نود خيلي خوب است و صداقت و صراحت شما (فردوسي پور) باعث موفقيت اين برنامه شده است.

گزارش کوتاهي از قهرماني تيم فوتسال دبيري تبريز در ليگ فوتسال پخش شد.

مثل سال گذشته سوال آخرين برنامه نود به ميزان رضايت مردم از اين برنامه در سال گذشته اختصاص داشت که 96 درصد از مخاطبان اين برنامه ، راي اعتماد مجدد به آن دادند. 

آخرين برنامه نود سال 92 ساعت 2:37 بامداد سه شنبه 27 اسفند به پايان رسيد و برنامه بعدي روز پنج‌شنبه 14 فروردين ماه 93 روي آنتن خواهد رفت.
soheilsalmankhah بازدید : 23 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)
به گزارش varzesh717 "اریک اورتیز" پسر 10 ماهه ای است که با یک بیماری مادرزادی متولد شده و حالا تنها راه حل درمان او عمل جراحی است. هزینه نگهداری او در بیمارستان شش هزار یورو و هزینه های عمل جراحی او 60 هزار یورو برآورد شده است.

اما کریستیانو رونالدو مرد سال فوتبال دنیا در سال گذشته میلادی پس از اینکه از طریق صندوق های حمایت از بیماران متوجه این مشکل شد به سرعت تمام هزینه های مربوط به عمل جراحی این کودک را تقبل کرد.

اریک هفته آینده مورد عمل جراحی قرار می گیرد.

soheilsalmankhah بازدید : 17 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

روزنامه مارکا در اسپانيا از احتمال جدايي ليونل مسي مهاجم آرژانتيني از تيم فوتبال بارسلونا خبر داده است.


 روزنامه مشهور مارکا در اسپانيا طي گزارشي از احتمال جدايي ليونل مسي مهاجم آرژانتيني از تيم فوتبال بارسلونا خبر داده است.

به نوشته مارکا رييس جديد بارسلونا قصد دارد رقمي معادل چهل و پنج ميليون يورو براي تمديد قرار داد ليونل مسي هزينه کند واين رقم بسيار کمتر از رقمي است که راسل قصد داشت براي حفظ اين بازيکن هزينه کند بنابراين احتمال به توافق نرسيدن ليونل مسي با روئساي بارسا بسيار بالاست و شانس ادامه حضور وي را کاهش خواهد داد.

soheilsalmankhah بازدید : 13 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

پيروزي بايرن‌مونيخ مقابل لورکوزن در آليانس آرنا


تيم فوتبال بايرن مونيخ در آستانه قهرماني زودهنگام در رقابت‌هاي اين فصل بوندس ليگا قرار گرفت.


 در آخرين ديدار امشب از هفته بيست و پنجم بوندس ليگا آلمان، تيم فوتبال بايرن مونيخ در ورزشگاه خانگي خود آليانس آرنا ميزبان باير لورکوزن بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه 2 بر يک به سود بايرن به پايان رسيد تا شاگردان پپ گوارديولا در آسيانه رکوردي خارق‌العاده در بوندس ليگا و فتح زودهنگام اين رقابت‌ها قرار بگيرند.

ماندزوکيچ در دقيقه 44 و شواين اشتايگر 52 براي باوارايي‌ها در اين ديدار گلزني کردند و تک گل لورکوزن را کيسلينگ در دقيقه 1+90 به ثمر رساند.

به گزارش فارس، بايرن مونيخ با اين برد 71 امتيازي شد و فاصله خود را با تيم دوم جودل بروسيا دورتموند به 23 امتياز رساند تا در آستانه فتح زودهنگام اين رقابت‌ها قرار بگيرد.

لورکوزن نيز در امتياز 44 و رده چهارم باقي ماند.

soheilsalmankhah بازدید : 8 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

برتري اسپانيا،آلمان،انگليس‌وفرانسه‌برابرحريفان


در شب شکست بوسني، تيم‌هاي آرژانتين و نيجريه برابر رقباي خود تن به تساوي دادند و از سوي ديگر اسپانيا، آلمان و فرانسه مقابل حريفان‌شان به پيروزي رسيدند.


تيم‌هاي ملي فوتبال در سراسر دنيا شب گذشته (چهارشنبه) و بامداد امروز (پنج‌شنبه) از فيفا دِي نهايت استفاده را بردند و ديدارهاي دوستانه برگزار کردند. در حالي که تيم ملي کشورمان در ورزشگاه آزادي تهران با نتيجه 2 بر يک مغلوب گينه شد، تيم‌هاي آرژانتين و نيجريه، رقباي ايران در جام جهاني 2014 برزيل مقابل حريفان خود متوقف شدند.

به گزارش تسنيم، تيم فوتبال آرژانتين در ورزشگاه نشنال آره‌نا شهر بوداپست ميهمان روماني بود که اين بازي در نهايت با نتيجه تساوي بدون گل خاتمه يافت. براي آلبي‌سلسته در اين ديدار بازيکناني همچون آنخل دي‌ماريا، خاوير ماسچرانو، گونزالو هيگواين، ليونل مسي، سرخيو آگوئرو، مکسي رودريگز، رودريگو پالاسيو و اسکيل لاوتزي بازي کردند.

در ديدار ديگر هم نيجريه که در آتلانتا واقع در ايالت جورجيا آمريکا اردو زده در ورزشگاه جورجياي دوم به مصاف مکزيک رفت که جدال 2 تيم در پايان 90 دقيقه به تساوي بدون گل انجاميد. در اين بازي لئون بالوگون، مهاجم دومليتي نيجريه که در تيم فورتونا دوسلدورف آلمان عضويت دارد اولين بازي رسمي‌اش را با پيراهن عقا‌ب‌ها انجام داد.

همچنين تيم ملي بوسني و هرزه‌گوين، يکي ديگر از رقباي ايران در جام جهاني 2014 در ورزشگاه تيوولي نئو در شهر اينسبروک اتريش به مصاف تيم ملي مصر رفت و در پايان با نتيجه 2بر صفر تن به شکست داد. گدو در دقيقه 52 و محمد صلاح، هافبک تيم فوتبال چلسي در دقيقه 64 گل‌هاي اين بازي را به ثمر رساندند.

بوسني در شرايطي در اين بازي تن به شکست داد که از حيث مالکيت توپ (63 درصد به 37درصد) و موقعيت‌هاي خطرناک (13 به 8 ) از حريف آفريقايي خود برتر و با تمامي مهره‌هاي اصلي خود از جمله ادين ژکو،‌ مهاجم تيم فوتبال منچسترسيتي و وداد ايبيشويچ، مهاجم تيم اشتوتگارت آلمان پا به ميدان گذاشته بود.

شب گذشته همچنين تيم ملي برزيل در آفريقاي جنوبي ميهمان تيم ملي اين کشور بود و موفق شد ميزبان خود را با نتيجه قاطعانه 5 بر صفر شکست دهد. برزيلي‌ها با هت تريک نيمار، مهاجم تيم بارسلونا (41،46 و 1+90) و گل‌هاي اسکار(10) وفرناندينيو (79) موفق به شکست ميزبان خود شدند.

از ديگر نتايج قابل توجه بازي‌هاي شب گذشته مي‌توان به پيروزي 4 بر 2 تيم ملي ژاپن، قهرمان آخرين دوره جام ملت‌هاي آسيا در بازي برابر تيم ملي نيوزيلند اشاره کرد. کره جنوبي، ديگر تيم آسيايي که شب گذشته به ميدان رفت کار بزرگ‌تري انجام داد و در شهر آتن توانست تيم ملي يونان را با نتيجه 2 بر صفر شکست دهد.

بامداد امروز هم تيم فوتبال اسپانيا در ورزشگاه سانتياگوبرنابئو شهر مادريد پذيراي ايتاليا بود که اين بازي در پايان با نتيجه يک بر صفر به سود شاگردان ويسنته دل‌بوسکه خاتمه يافت. تنها گل بازي را پدرو در دقيقه 63 وارد دروازه جان لوئيجي بوفون کرد. در اين بازي ايکر کاسياس در نيمه نخست در درون دروازه لاروخا ايستاد و در نيمه دوم مسئوليت حفاظت از دروازه اسپانيا به ويکتور والدس سپرده شد.

پرتغال هم بامداد امروز در حالي‌ که ميزبان کامرون بود موفق شد 5 بر يک ميهمان خود را شکست دهد. براي پرتغال در اين بازي کريستيانو رونالدو (21 و 83)، رائول ميرالس (66)، فابيو کونترائو (67) و ادينيو (76) گلزني کردند. تنها گل کامرون را هم وينسنت ابوبکر در دقيقه 43 به ثمر رساند.

انگليس هم در شبي که در ورزشگاه ومبلي لندن پذيراي دانمارک بود موفق شد با يک گل بر حريفش چيره شود. تنها گل اين بازي را دنيل استوريج، مهاجم ليورپولي انگليس به ثمر رساند.

آلمان هم در ورزشگاه مرسدس‌بنز آره‌نا شهر اشتوتگارت با تک‌گل دقيقه 16 ماريو گوتسه موفق شد بر ميهمانش شيلي غلبه کند.

فرانسه هم با گل‌هاي کريم بنزما (32) و بلز ماتويدي (41) موفق شد 2 بر صفر ميهمان خود هلند را شکست دهد.

در ساير ديدارهاي برگزار شده هم نتايج زير رقم خورد:

گرجستان 2 – ليختن‌اشتاين صفر‌

روسيه 2 – ارمنستان صفر‌

آذربايجان يک – فيليپين صفر

مونته نگرو يک – غنا صفر

کلمبيا يک – تونس يک

آندورا صفر- مولداوي 3

بوتسوانا 3- سودان جنوبي صفر

کلمبيا يک- تونس يک

قبرس صفر- ايرلند شمالي صفر

مقدونيه 2- لتوني يک

سنگال يک- مالي يک

لوکزامبورگ صفر- کيپ ورده صفر

ناميبيا يک- تانزانيا يک

ترکيه 2- سوئد يک

مراکش يک- گابون يک

اوکراين 2- آمريکا صفر

جبل‌الطارق صفر- استوني 2

اتريش يک- اروگوئه يک

سوئيس 2- کرواسي 2

بلژيک 2- ساحل عاج 2

ايرلند يک- صربستان 2

لهستان صفر- اسکاتلند يک

ولز 3- ايسلند يک

استراليا 3- اکوادور 4

سنت‌لوسيا صفر- جامائيکا 5

هندوراس 2- ونزوئلا يک

کاستاريکا 2- پاراگوئه يک

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 322
  • بازدید کلی : 5,423
  • کدهای اختصاصی

    Top Blog
    وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

    بنر ما یا همون شما

    فوتبال نوین