loading...
فوتبال نوین
soheilsalmankhah بازدید : 28 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

فشنگچي: جايگاه‌ واقعي ملوان را ديديم


بازيکن تيم فوتبال ملوان پس از پيروزي برابر استقلال گفت: نشان داده‌ايم که جايگاه ملوان پايين جدول نيست.


اميرحسين فشنگچي پس از پيروزي پرگل ملوان برابر استقلال گفت: ما تيم خوبي داريم و در نيم فصل دوم نشان داديم که جايگاه‌مان پايين جدول نيست. امروز هم با انجام يک بازي خوب 30 امتياز بازي را گرفتيم.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: شرايط بازي طوري بود که زياد صاحب موقعيت گل مي‌شديم و اگر بيشتر دقت مي‌کرديم مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري هم بزنيم.
soheilsalmankhah بازدید : 20 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

دغاغله: در 10 دقيقه اول کار را تمام کرديم


هافبک ملوان گفت: کار استقلال را در همان 10 دقيقه اول تمام کرديم.


مهدي دغاغله پس از برتري 4 بر 2 ملوان مقابل استقلال گفت: خدا را شکر توانستيم با تفکرات مربي‌مان و تاکتيک‌هايي که در طول هفته تمرين کرديم اين بازي را ببريم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: در همان 10 دقيقه اول بازي را تمام کرديم و لطف خدا اين بود که بتوانيم در اين مسابقه 4 گل به ثمر برسانيم.

دغاغله گفت: مي‌دانستم به استقلال گل مي‌زنم اما براي شادي پس از گلم برنامه خاصي نداشتم.

وي در پاسخ به اين سؤال که انتظار پيروزي با 4 گل مقابل استقلال را داشت، گفت: توقع پيروزي مقابل حريف را داشتيم اما نه با 4 گل.

هافبک ملوان در پايان گفت: در سه بازي باقيمانده سعي مي‌کنيم با تمام وجود بازي کنيم تا خداي ناکرده در سرنوشت قهرماني تأثيرگذار نباشيم.
soheilsalmankhah بازدید : 24 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

کريمي: ديگر قصد مصاحبه ندارم


هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي گفت:با احترام به همه رسانه‌ها مدتي قصد مصاحبه ندارم.


علي کريمي اظهار داشت: بعد از فينال جام حذفي و در برابر دوربين‌هاي تلويزيوني و خبرنگاران به احترام آنها به تمام سؤالات پاسخ دادم و ديگر صحبتي نداشتم.

به گزارش فارس، وي افزود: پس از گذشت يک هفته هنوز همان حرف‌ها در برخي رسانه‌ها منتشر مي‌شود و متأسفانه برخي حرف‌ها به گونه‌اي ديگر تغيير مي‌کند.

کريمي ادامه داد: با احترام به همه عزيزان به همين دليل مدتي ديگر قصد مصاحبه ندارم و تمام تمرکز خودم را به بازي‌هاي تراکتورسازي در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا مشغول کردم تا انشالله بتوانيم در اين دو جا هم به خواسته‌هاي خودمان برسيم و دل هواداران را شاد کنيم.
soheilsalmankhah بازدید : 27 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

رافخايي: مي‌توانستيم بيشتر گل بزنيم


مهاجم تيم فوتبال ملوان بندرانزلي معتقد است که اين تيم مي‌توانسته بيش از 4 گل به استقلال بزند.


سيدجلال رافخايي پس از پيروزي 4 بر 2 تيمش مقابل استقلال اظهار داشت: ما از دقيقه يک بازي نشان داديم که مصمم هستيم تا پيروز شويم. مقابل استقلال بازي خوبي ارائه داديم و مستحق برد با 4 گل بوديم. خدا را شکر توانستيم 3 امتياز اين بازي را کسب کنيم.

به گزارش تسنيم، وي در ادامه افزود: ما تيم خيلي خوبي هستيم و در نيم فصل دوم نشان داديم که جايگاه‌مان پايين جدول نبوده است. امروز توانستيم ملوان واقعي را نشان دهيم.

مهاجم تيم فوتبال ملوان بندرانزلي خاطر نشان کرد: در بازي امروز شرايط طوري پيش رفت که توانستيم 4 گل بزنيم حتي اين امکان هم وجود داشت که گل‌هاي بيشتري را هم به ثمر برسانيم.

رافخايي در مورد داوري بازي هم گفت:‌ در اين ديدار داوري مشکلي نداشت و ما توانستيم پيروز شويم اگر مقابل پرسپوليس هم اشتباهات داوري در روند بازي تاثير نمي‌گذاشت مي‌توانستيم در آن بازي هم برنده شويم.



soheilsalmankhah بازدید : 13 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

قلعه نويي: ملوان شايسته برد بود


سرمربي تيم فوتبال استقلال اذعان کرد که ملوان لياقت پيروزي پرگل مقابل آبي‌پوشان را داشته است.


امير قلعه‌نويي در کنفرانس خبري پس از ديدار ملوان و استقلال که به شکست 4 بر 2 تيمش انجاميد، عنوان کرد: بايد به مردم خوب انزلي و جوانان خوب تيم ملوان اين پيروزي را تبريک بگويم و همچنين يک تبريک ويژه بايد به مربي باکلاس آنها بگويم که واقعاً تيمش لياقت پيروزي را داشت.

به نقل از تسنيم، وي با ابراز ناراحتي از شکست تيمش افزود: برابر ملوان بدشناس بوديم و موقعيت‌هاي‌مان تبديل به گل نشد اما در مجموع ملواني‌ها بهتر دويدند و تاکتيکي‌تر از ما بازي کردند که حق‌شان هم برد بود. البته کيفيت زمين هم در بازي تاثير داشت و شرايط زمين چندان مناسب نبود با اين حال بايد به حريف تبريک بگويم.

سرمربي تيم استقلال درباره اينکه تيمش با شکست برابر ملوان از قهرماني در ليگ برتر دور ،شد اظهار داشت: اختلاف امتياز ما با صدر جدول تنها يک امتياز است و 5 امتياز نيست که اين اتفاق بيفتد!

«پيش از بازي گفته بوديد که شرايط زمين خوب است، چرا اکنون از کيفيت زمين انتقاد مي‌کنيد؟»، قلعه‌نويي در پاسخ به اين سوال گفت: من گفته بودم اگر شرايط زمين به همين شکل (پيش از بازي ملوان - استقلال)‌ باشد شرايط خوبي دارد اما امروز باران آمد و زمين حالت باتلاق گرفته بود. شرايط زمين مناسب نبود.

قلعه‌نويي در خصوص اينکه با اين شرايط استقلال در آسيا چگونه عمل خواهد کرد، خاطر نشان کرد: ما در آسيا مشکلي نخواهيم داشت و مطمئناً در ليگ قهرمانان با چنين زمين‌هايي روبه‌رو نخواهيم شد. بايد بگويم استقلال در بازي امروز هم خوب بازي کرد و بعد از گل دوم موقعيت‌هاي خوبي داشتيم اما نتوانستيم از آنها استفاده کنيم. در ضمن ما در ليگ قهرمانان آسيا تيموريان، خسرو حيدري و حتي مبعلي را هم داريم که آنها مي‌توانند خيلي به ما کمک کنند.

سرمربي تيم استقلال در مورد شام خوردنش با اسکوچيچ در هفته گذشته و مسائل پيش آمده بر سر اين موضوع اظهار داشت: آيا اين کار اشکالي دارد؟ ما در هتل بوديم و از يک مربي دعوت کرديم تا کنارمان شام بخورد اگر امروز برنده مي‌شديم حرف و حديث‌ها مطرح مي‌شد. فوتبال همين است اگر ما مي‌برديم چه مي‌گفتند؟

وي افزود: در مورد جمشيديان و نظري هم از اين حرف‌ها مي‌زدند. ما رسم ايراني‌ها را به جا آورديم و سرمربي ملوان را به شام دعوت کرديم. اين جز ميهمان‌نوازي کار ديگري نبوده است اما در اين 10،15 ساله حرف‌هاي کثيف در فوتبال ما زياد زده شده است. اکنون که ملوان برده آيا درست است يا نه؟

قلعه‌نويي تاکيد کرد: متاسفانه افکار کثيف و آدم‌هاي کثيف در فوتبال ايران زياد از اين حرف‌ها مي‌زنند و چنين سوال‌هايي هم از دل همين افراد بيرون مي‌آيد. کريم بوستاني در استقلال اهواز يک قهرماني را از من گرفت اما از او در استقلال و تيم ملي استفاده کردم. اگر آن زمان او در آن بازي مقابل تيم ما شکست خورده بود همين حرف‌هاي کثيف را در مورد او مي‌زدند.

سرمربي استقلال در پايان گفت: همين آدم‌ها و افکار کثيف هستند که فوتبال ما را به روزي انداخته‌اند که 10 هزار يا 2 هزار تماشاگر به ورزشگاه مي‌آيد. امروز ملوان ما را شکست داد مبارکش باشد و 4 گل هم به ما زدند.
soheilsalmankhah بازدید : 26 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

آنچلوتي: ميلان بايد مواظب ضدحمله‌ها باشد


سرمربي رئال مادريد معتقد است ميلان بايد مواظب ضدحملات اتلتيکومادريد در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا باشد.


کارلو آنچلوتي در گفت‌و‌گويي درباره خسه رودريگوئز و بازي امشب ميلان مقابل اتلتيکو صحبت کرد. وي در خصوص ماشين‌ گلزني تازه کشف‌شده تيمش اظهار داشت: استعداد خسه مثل نابغه‌ها است و او حتي 21 سال سن هم ندارد. بازيکناني را تمرين داده‌ام که درست مثل او بودند، کساني مثل پاتو.

وي با اشاره به رويارويي تيم سابقش مقابل اتلتيکو مادريد گفت: با سيدورف صحبت کردم. او دوست من است. او از من اطلاعاتي درباره اتلتيکو خواست اما خودش به خوبي مي‌دانست چه طور بايد در اين ديدار تيمش را به ميدان بفرستد. اتلتيکو تصوير مربي‌اش در آينه است. آنها تيم قدرتمند، منسجم، سخت‌کوش و با ذهنيتي جنگنده هستند. بازي کردن مقابل آنها سخت است؛ آنها هيچ فرصتي را از دست نمي‌دهند. ميلان بايد روي ضدحملات و ضربات ايستگاهي بادقت باشد.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: کلارنس سيدورف نگران نيست؛ او را در نقش جديدش به عنوان مربي کاملا غرق شده است. او عقايد بزرگي دارد اما بايد صبور باشد تا به چيزي که مي‌خواهد با ميلان به آن برسد، دست يابد.
soheilsalmankhah بازدید : 24 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

حاشيه ديدار ملوان و استقلال


پس از پايان ديدار ملوان و استقلال هواداران تيم ميزبان مقابل ميکسدزون ورزشگاه با نيروي انتظامي درگير شدند.


پس از پايان ديدار دو تيم ملوان و استقلال که با برتري 4 بر 2 انزلي‌چي‌ها همراه بود هواداران تيم ميزبان مقابل ميکسدزون ورزشگاه و محل عبور و مرور بازيکنان دو تيم تجمع کرده و خواستار گرفتن عکس يادگاري و امضا از بازيکنان ملوان شدند.

به گزارش فارس، اين موضوع ابتدا با دستور ماموران نيروي انتظامي براي متفرق شدن اين تعداد از هواداران همراه بود که پس از اينکه عده‌اي از هواداران ملوان همچنان مقابل ميکسدزون باقي ماندند، ماموران نيروي انتظامي وارد عمل شده و تعداد باقي مانده را متفرق کردند.

پس از اين پيروزي پرگل بازيکنان ملوان در رختکن اين تيم به جشن و پايکوبي پرداخته و اين پيروزي را جشن گرفتند.
soheilsalmankhah بازدید : 17 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

برنامه کامل مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال


تيم‌هاي اول تا هشتم مرحله مقدماتي ليگ برتر واليبال در مرحله پلي آف به مصاف يکديگر مي‌روند تا در نهايت بعد از دو برد از سه بازي، چهار تيم مرحله نيمه نهايي اين رقابت‌ها مشخص شوند.


به نقل از سايت فدراسيون واليبال، در پايان دور مقدماتي ليگ برتر واليبال که چهارشنبه هفته گذشته به پايان رسيد، هشت تيم برتر جدول به مرحله پلي اف صعود کردند که به ترتيب تيم‌هاي باريج اسانس، متين ورامين، ميزان مشهد، کاله مازندران، پيکان تهران، شهرداري تبريز، نوين کشاورز و شهرداري اروميه بودند.

اين هشت تيم رقابت خود را از فردا چهارشنبه طبق برنامه زير شروع مي‌کنند: 

چهارشنبه 30 بهمن ماه:

1- تيم اول با هشتم (باريج اسانس – شهرداري اروميه)

2- تيم چهارم با پنجم ( کاله مازندران – پيکان تهران)

3- تيم سوم با ششم ( ميزان مشهد – شهرداري تبريز)

4- تيم دوم با هفتم (متين ورامين – نوين کشاورز)

ديدارهاي دور برگشت مرحله پلي آف نيز روزهاي ششم و هفتم اسفند ماه در شهرهاي اروميه، تهران (دو بازي) و تبريز پيگيري خواهد شد. با توجه به اينکه دو بازي در اين مرحله در تهران برگزار مي‌شود، ديدار تيم‌هاي نوين کشاورز و متين ورامين به روز سه شنبه ششم اسفند ماه موکول شد.

در صورتي که تيم‌ها در دو دور رفت و برگشت به تساوي يک بر يک برسند، بازي سوم آنان روز يکشنبه 11 اسفندماه در شهرهاي دور رفت برگزار خواهد شد تا چهره 4 تيم مرحله نيمه نهايي و نهايي ليگ برتر سال 92 مشخص شود. 

مرحله نيمه نهايي و نهايي ليگ برتر واليبال نيز به صورت متمرکز در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران برگزار خواهد شد که برنامه آن به شرح زير است:

دور رفت مرحله نيمه نهايي (جمعه 16 اسفند ماه):

برنده نهايي بازي يکم (باريج اسانس – شهرداري اروميه) با برنده نهايي بازي دوم (پيکان - کاله)

برنده نهايي بازي سوم (ميزان – شهرداري تبريز) با برنده نهايي بازي چهارم (متين – نوين کشاورز)

دور برگشت مرحله نيمه نهايي (يکشنبه 18 اسفند ماه):

برنده نهايي بازي يکم (باريج اسانس – شهرداري اروميه) با برنده نهايي بازي دوم (پيکان - کاله)

برنده نهايي بازي سوم (ميزان – شهرداري تبريز) با برنده نهايي بازي چهارم (متين – نوين کشاورز)

در صورتي که بازي‌هاي اين مرحله نيز با تساوي يک بر يک تمام شود، بازي سوم اين تيم‌ها در روز سه شنبه 20 اسفند مشخص کننده تيم‌هاي فيناليست ليگ برتر واليبال است و بازي‌هاي مرحله نهايي پنج شنبه 22 اسفندماه برگزار مي شود. اما اگر برنده تيم‌ها در مرحله نيمه نهايي در دو مسابقه مشخص شود، مسابقات مرحله نهايي روز سه شنبه 20 اسفندماه در سالن 12 هزار نفري آزادي برگزار خواهد شد.

در مجموع از چهار تيم باريج اسانس، شهرداري اروميه، کاله مازندران و پيکان تهران يک تيم شانس حضور در ديدار نهايي را دارد و حريف اين تيم يکي از تيم هاي متين ورامين، ميزان مشهد، شهرداري تبريز و يا نوين کشاورز خواهد
soheilsalmankhah بازدید : 21 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

رقابت پرسپوليس و سپاهان براي سوم شدن


سه ديدار آخر هفته بيست و هفتم ليگ برتر در روزهاي پنجشنبه و جمعه برگزار مي‌شود و در يکي از بازي‌هاي حساس پرسپوليس ميزبان صباي قم است.


 سه ديدار آخر هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال در روزهاي پنجشنبه و جمعه برگزار مي‌شود. ديدارهايي که نتايجش براي تيم‌هاي بالاي و پايين جدول بسيار مهم و تعيين کننده است. پرسپوليس و سپاهان براي رسيدن به رده سوم با يکديگر رقابت مي‌کنند. نگاهي به اين سه بازي مي‌اندازيم:

تراکتورسازي - راه آهن؛ قهرمان وارد مي‌شود

نتيجه ديدار رفت: راه آهن يک تراکتورسازي 2

به گزارش فارس، اين اولين بازي تراکتورسازي بعد از قهرماني در جام حذفي است و انتظار مي‌رود که تماشاگران زيادي براي حمايت از اين تيم به ورزشگاه بروند تا يک جشن قهرماني خانگي هم در تبريز برگزار شود. تراکتورسازان که جواز حضور در فصل آينده ليگ قهرمانان را هم کسب کرده‌اند نتايج ديگر ديدارهاي ليگ براي‌شان حساسيتي ندارد اما اين بازي براي راه آهن حکم مرگ و زندگي را دارد و اگر اين تيم بازنده شود همچنان در خطر سقوط باقي مي‌ماند ولي اگر بتواند از تراکتورسازي امتياز بگيرد به بقا اميدوارتر خواهد شد. در هر صورت اين بازي تحت تاثير قهرماني جام حذفي است و بعيد است قرمزپوشان تبريزي بخواهند جشن خانگي خود را خراب کنند و مي‌خواهند در اين بازي هم پيروز شوند تا حداقل ششمي خود را تثبيت کند. کريم انصاري‌فرد هم که در کورس کسب عنوان آقاي گلي ليگ است بهترين فرصت را دارد تا مقابل يکي از خطوط ضعيف دفاعي بر تعداد گل‌هايش اضافه کند و عنوان آقاي گلي را کسب کند.

مس - سپاهان؛ سه امتياز واجب‌تر از نان شب

نتيجه ديدار رفت: سپاهان صفر- مس صفر

مس فينال جام حذفي را در خانه از دست داد. کرماني‌ها که آخرين تيم جدول ليگ هستند دوست داشتند اين فصل کابوس‌وار خود را با قهرماني در جام حذفي به پايان برسانند که در اين امر موفق نبودند. مس اگر مي‌خواهد در ليگ برتر بماند بايد در اين بازي پيروز شود. مساوي هيچ دردي از اين تيم درمان نمي‌کند از سويي ديگر سپاهان هم مي‌خواهد تا لحظه آخر براي قهرماني بجنگد. زردپوشان اصفهان اگر در اين بازي پيروز شوند مي‌توانند جاي نفت تهران را در رده سوم بگيرند اما مس حتي در صورت برد هم نمي‌تواند از مکان شانزدهم تکان بخورد ولي اين برد آنها را به آينده اميدوار خواهد کرد. سه امتياز اين مسابقه براي هر دو تيم از نان شب واجب‌تر است. 

پرسپوليس - صباي قم؛ نبرد سرخپوشان پرحاشيه پيروز مي‌شوند؟

نتيجه ديدار رفت: صباي قم يک پرسپوليس يک

پرسپوليس در حساس‌ترين زمان فصل دچار حواشي فراواني شده و کمتر روي آرامش را در اين روزها مي‌بيند. از جر و بحث دايي و پروين در وازرت ورزش گرفته تا جلسه پيشکسوتان با پروين و افشاگري مايلي‌کهن در مورد دستمزد علي دايي، با اين حال بازيکنان مي‌گويند مشکلات مالي را فراموش کرده‌اند و فقط به دنبال موفقيت در چهار ديدار باقيمانده ليگ هستند. سرخپوشان اگر مي‌خواهند به قهرماني يا کسب سهميه آسيا اميدوار باشند بايد در اين بازي پيروز شوند وگرنه ديگر شانس‌شان براي قهرماني به حداقل مي‌رسد. صباي قم هم که با 28 امتياز خيالش تقريبا از سقوط نکردن راحت است، در اين بازي براي اعاده حيثيت بازي مي‌کند و شاگردان مرفاوي مي‌خواهند در آخرين بازي سال 92 در ليگ برتر مقابل پرسپوليس درخشش داشته باشند. البته تيم صبا هم مثل پرسپوليس گرفتار حواشي و مشکلات مالي شده است. با اين حال رضا عنايتي گلزن کهنه‌کار ليگ برتر انگيزه زيادي براي درخشش در اين بازي دارد. عنايتي اگر بتواند در اين بازي گل بزند يک گام جلوتر از ديگر بازيکنان گلزن ليگ خواهد ايستاد به شرطي که کريم انصاري فرد در بازي تراکتورسازي با راه آهن گلزني نکند. او مستحکم‌ترين خط دفاع ليگ را مقابل خود دارد و مثل انصاري‌فرد کار راحتي ندارد. پرسپوليس پرحاشيه فقط در صورت برد در اين بازي شرايطش کمي مثبت خواهد شد اما باخت يا مساوي خانگي ممکن است سرخپوشان را دچار تنش و حاشيه بيشتر کند. پرسپوليس در صورت برد و توقف سپاهان مقابل مس مي‌تواند به رده سوم جدول برسد.
soheilsalmankhah بازدید : 11 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

پيروزي بارسلونا و پاري‌سن ژرمن در ليگ قهرمانان


با برتري بارسلونا برابر منچستر‌سيتي و پيروزي پرگل پاري سن ژرمن برابر لورکوزن مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا آغاز شد.


  تنور رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا پس از چند هفته تعطيلي دوباره داغ شد و هيجان به فوتبال اروپا برگشت. مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا با برگزاري 2 ديدار آغاز شد که در آن دو تيم مهمان موفق شدند برابر ميزبانان خود به پيروزي برسند.

به گزارش ايسنا، در ورزشگاه اتحاد دو تيم منچستر‌سيتي و بارسلونا در حالي برابر هم به ميدان رفتند که ميزبان در اين ديدار سرخيو اگرو گلزن خود را در اختيار نداشت. بارسلونا بازي را با حملات خود اغاز کرد و توپ و ميدان را در دست گرفت اما در ادامه بازيکنان سيتي بودند که با داويد سيلوا و نگردو چند بار روي دروازه حريف خطرساز شد اما دو تيم نتوانستند راه دروازه هم را پيدا کنند تا نيمه نخست با تساوي بدون گل به پايان برسد.

در نيمه دوم نفوذ ليونل مسي در دقيقه 52 او را با جو هارت در موقعيت تک به تک قرار داد اما مارتين دميکليس هموطن مسي از پشت روي او خطا کرد و کارت قرمز را به جان خريد و در حالي که به نظر مي‌رسد خطا پشت محوطه جريمه رخ داده است، داور نقطه پنالتي را نشان داد تا ليونل مسي به راحتي اين توپ را وارد دروازه سيتي کند. در ادامه با 10 نفره شدن سيتي ، بازي روند متعادلي را به خود گرفت. دني آلوس و داويد سيلوا نيز در ادامه دو موقعيت خطرناک را روي دروازه هم خلق کردند . در دقيقه 90 دني آلوس مزد نفوذ‌هاي زيادش را گرفت و موفق شد با همکاري نيمار دروازه جو هارت را براي دومين بار باز کند. تا اين ديدار در پايان با برتري دو بر صفر بارسلونا مهمان به پايان برسد.

در ديگر ديدار اين مرحله پاري‌سن ژرمن در خانه باير لورکوزن به ميدان رفت و اين ديدار در پايان با برتري 4 بر صفر تيم فرانسوي به پايان رسيد تا پاري‌سن ژرمن کار لورکوزن را يک‌سره کرده باشد.

بلايزي ماتئودي در دقيقه 3 خيلي زود تيمش را به گل رساند. در ادامه زلاتان ابراهيمووچ دو بار در دقايق 39 و 42 موفق شد براي تيمش گلزني کند تا تعداد گل هايش را در اين فصل ليگ قهرمانان به عدد 10 برساند و بالاتر از رونالدو در صدر جدول گلزنان قرار گيرد. . در ادامه مسابقه امير اسپاهيچ بازيکن بوسنيايي لورکوزن با دريافت کارت زرد دوم از زمين مسابقه اخراج شد تا ديدار برگشت دو تيم را از دست بدهد. در دقايق پاياني يوهان کابايه گل چهارم تيمش را نيز به ثمر رساند تا اين ديدار در پايان با نتيجه 4 بر صفر به سود تيم فرانسوي به پايان برسد.

ديدار‌هاي برگشت اين مرحله سه هفته ديگر برگزار مي‌شود. در ادامه بازي هاي اين مرحله فردا شب دو ديدار برگزار مي‌شود که در آن آرسنال با بايرن‌مونيخ و ميلان با آتلتيکو مادريد ديدار خواهد کرد.

**تابلو نتايج

*منچستر‌سيتي صفر – بارسلونا 2

مسي (54) و دني آلوس (90)

*بايرلورکوزن صفر- پاري‌سن ژرمن 4

ماتئودي (3)، کابايه (88) و ابراهيموويچ (39 و 42)

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 320
  • بازدید کلی : 5,421
  • کدهای اختصاصی

    Top Blog
    وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

    بنر ما یا همون شما

    فوتبال نوین