loading...
فوتبال نوین
soheilsalmankhah بازدید : 71 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)
برای تبلیغ در وبلاگ ما ماهیانه1000تومان باید واریز کنید برای اطلاعات بیشتر نظر بدهید
soheilsalmankhah بازدید : 56 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (1)

آنچلوتي: رئال مستحق شکست نبود


سرمربي ايتاليايي کهکشاني‌ها پس از باخت تيمش در رامون سانچس پيسخوان گفت: ما سزاوار کسب چنين نتيجه‌اي نبوديم.


کارلو آنچلوتي پس از شکست 2 بر يک رئال مادريد در خانه سويا که دومين باخت متوالي کهکشاني‌ها پس تسليم شدن برابر بارسلونا در ال‌کلاسيکو بود، ادعا کرد حق مردان او بوده که در صدر جدول باقي بمانند.

به نقل از تسنيم، آنچلوتي 54 ساله که تيمش اکنون پشت سر اتلتيکو و بارسلونا در رده سوم قرار دارد و 3 امتياز با صدر جدول فاصله گرفته است، پس از ثبت ششمين پيروزي متوالي شاگردان اوناي امري در لاليگا اظهار داشت: به نظر من حق رئال مادريد نبود که در اين بازي ببازد. ما موقعيت‌هاي فراواني خلق کرديم اما حقيقت اين است که براي بازي برابر سويا به اندازه کافي آماده نشده بوديم.

آنچلوتي افزود: اولين گل سويا ناشي از يک اشتباه از سوي بازيکنان ما بود و کار را براي‌‌مان سخت کرد. حالا ما از 2 رقيب خود عقب افتاده‌ايم اما قهرماني هنوز هم غيرممکن نيست. 2 بازي متوالي باختن عجيب است اما ما شخصيت داريم و بايد به اين شکست واکنش نشان دهيم. از اين به بعد تمام بازي‌هاي ما در ليگ بسيار مهم هستند.
soheilsalmankhah بازدید : 41 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

آنچلوتي: مصدوميت رونالدو جدي نيست


کارلو آنچلوتي، مربي تيم فوتبال رئال مادريد روز جمعه اعلام کرد کريستيانو رونالدو، مهاجم پرتغالي از مصدوميت زانو رنج مي برد اما اين مصدوميت کوچک او را حضور در بازي روز شنبه مقابل رايو وايکانو محروم نخواهد کرد.


روزنامه مارکا در شماره روز جمعه خود فاش کرد رونالدو، دارنده دو توپ طلا از مصدوميت تاندون ساق پاي چپ رنج مي برد و اين مصدوميت در فصل گذشته ايجاد شده است.

آنچلوتي ايتاليايي در کنفرانسي خبري گفت: « او ناراحتي جزئي دارد اما اين مصدوميت طوري نيست که او را از حضور در ديدارها محروم کند. او به راحتي تمرين مي کند و تحت درمان قرار دارد و فکر نمي کنم براي حضور در بازي فردا ( شنبه ) مشکلي داشته باشد .»

وي افزود: « او امروز ( جمعه ) به راحتي تمرين کرد و مشکلي نداشت .»

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، رونالدو روز چهارشنبه در شکست در زمين سويا ( 2 - 1 ) که با ضربه آزاد گلزني کرد، زانوي خود را باند پيچي کرده بود اما تا آخر ديدار در زمين باقي ماند.

رونالدو در رقابت هاي اين فصل با 27 گل بهترين گلزن لا ليگا است.

رئال مادريد بعد از دو شکست متوالي قبل از برگزاري هفته سي و يکم در رده سوم لا ليگا قرار دارد. فاصله اين تيم با اتلتيکو مادريد صدرنشين سه امتياز و بارسا رده دومي دو امتياز است.
soheilsalmankhah بازدید : 34 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

مارتينو: رئال مادريد همچنان بخت قهرماني دارد


خراردو مارتينو مربي تيم فوتبال بارسلونا روز جمعه اعلام کرد رئال مادريد به رغم دو شکست متوالي و سقوط به رده سوم همچنان بخت قهرماني دارد.


مارتينو تاکيد کرد اتلتيکو مادريد، بارسا و رئال که رده هاي نخست لا ليگا را در اختيار دارند، براي قهرماني بايد تا ديدار آخر بجنگند.

رئال که تا هفته قبل جايگاه مستحکمي در صدر جدول داشت يکشنبه در الکلاسيکو سه بر چهار از بارسا و روز چهارشنبه از سويا ( 2 - 1 ) شکست خورد.

اتلتيکو مادريد از اين فرصت استفاده کرد با 73 امتياز بالاتر از بارسا ( 72 امتياز ) و رئال ( 70 امتياز ) در صدر جدول قرار گرفت.

مارتينو در کنفرانسي خبري گفت:‌ « اين نتايج سبب شد که رقابت بين سه تيم اول تا هفته پاياني ادامه داشته باشد. اين سه تيم بخت برابري براي قهرماني دارند .»

وي افزود: «‌ براي ما موضوع تازه اين است که مي توانيم سرنوشت مان را خودمان رقم بزنيم چون ما در هفته آخر به مصاف اتلتيکو مادريد خواهيم رفت. اتلتيکو و بارسا مي توانند سرنوشت خود را رقم بزنند اما من نمي توانيم رئال مادريد را از رقابت براي قهرماني حذف کنم .»

اين مربي آرژانتيني ديدار عصر شنبه مقابل سويا در داربي بارسلون را دشوار توصيف کرد.
soheilsalmankhah بازدید : 40 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو در میکسد زون ورزشگاه برنابئو با لحنی تند در مورد اوندیانو ماینکو، داور دیدار ال کلاسیکو صحبت کرد و در مورد عملکرد داوری به دست های پنهان پشت پرده اشاره کرد.
http://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/medium/public/contents/user7163/news/thumbnail/d067f8f7-ea60-30d6-a1a3-f9fe4275a4d1.jpg?itok=SxpmjItb
اتهام: "بسیاری از مسائل دست به دست هم داد. شاید برخی افراد نمی خواهند ما قهرمان لیگ شویم. درک می کنم که آنها به دنبال چه چیزی هستند و تصمیمات داور را هم درک می کنم. من 5 سال است که اینجا هستم و تنها بازی کردن در داخل زمین کافی نبوده است، باید خارج از آن نیز فعال باشید!"

soheilsalmankhah بازدید : 28 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

قرعه‌کشي يک‌چهارم‌نهايي ليگ‌قهرمانان اروپا


قرعه کشي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا برگزار و برنامه جدال 8 تيم برتر مهم‌ترين تورنمنت باشگاهي قاره سبز مشخص شد.


  2 روز پس از پايان بازي‌‌‌هاي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، قرعه‌کشي مرحله يک چهارم نهايي رقابت‌ها، امروز (جمعه) در مقر يوفا در شهر نيون سوئيس برگزار و در آن برنامه جدال 8 تيم برتر مسابقات مشخص شد.

به گزارش تسنيم، برنامه بازي‌هاي مرحله يک چهارم نهايي به صورت زير است:

منچستريونايتد (انگليس) - بايرن مونيخ (آلمان)

بارسلونا (اسپانيا ) - اتلتيکومادريد (اسپانيا)

رئال مادريد (اسپانيا) - بورسيا دورتموند (آلمان)

پاري‌سن‌ژرمن (فرانسه) - چلسي (انگليس)

دور رفت بازي‌‌هاي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در روزهاي اول و دوم آوريل (12 و 13 فروردين 1393) و دوربرگشت در روزهاي 8 و 9 آوريل (19 و 20 فروردين) برگزار خواهد شد.



soheilsalmankhah بازدید : 46 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

صعود منچستر و دورتموند به يک‌چهارم‎نهايي


در ادامه رقابت هاي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، تيم هاي منچستريونايتد انگليس و بروسيا دورتموند آلمان با برتري در مجموع دو ديداربا رقيبان خود از يونان و روسيه، به مرحله يک چهارم نهايي راه يافتند.


به گزارش ايرنا، منچستريونايتد چهارشنبه شب در بازي برگشت مرحله يک هشتم نهايي در ورزشگاه اولترافورد با درخشش روبين فان پرسي، المپياکو يونان را سه بر صفر شکست داد تا با وجود شکست 2 به صفر در بازي رفت، در مجموع به برتري سه بر دو برسد. فان پرسي در دقايق 25(پنالتي)، 45 و 52 گل هاي منچستر را به ثمر رساند.



بروسيا دورتموند آلمان نيز هر چند در بازي برگشت در برابر زنيت سن پترزبورگ با نتيجه دو بر يک شکست خورد اما با توجه به پيروزي چهار بر دو در بازي رفت، در مجموع با نتيجه پنج بر چهار به پيروزي رسيد و به جمع هفت تيم ديگر مرحله يک چهارم نهايي پيوست.



گل هاي زنيت را هالک مهاجم برزيلي در دقيقه 16 و سالومون روندون در دقيقه 73 به ثمر رساندند. سباستين کل در دقيقه 38 گل دورتموند را به ثمر رساند.

soheilsalmankhah بازدید : 38 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

شکست سپاهان برابر الاهلي در اصفهان


سپاهان ايران در آخرين رقابت فوتبالي سال، نتوانست در اصفهان حريف اماراتي خود را شکست دهد.


 در آخرين ديدار هفته سوم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا سپاهان ايران در اصفهان ميزبان الاهلي امارات بود و در پايان با نتيجه دو بر يک مقابل اين تيم شکست خورد..

به گزارش ايسنا، احمد خليل در دقيقه 39 الاهلي را پيش انداخت. در پايان نيمه نخست همين يک گل از خط دروازه دو تيم گذشت. با شروع نيمه دوم نماينده ايران براي جبران گل خورده حملات زيادي را روي دروازه الاهلي تدارک ديد که در يکي از اين حملات و پس از سانتر مهدي شريفي، پديده اين فصل فوتبال ايران، سرجيو ون ديک مهاجم اندونزيايي – هلندي سپاهان موفق شد در دقيقه 72 گل تساوي را وارد دروازه الاهلي کند. بعد از اين گل سپاهان براي به ثمر رساندن گل دوم تلاش زيادي انجام داد اما اتلاف وقت از سوي بازيکنان الاهلي وقفه‌هاي زيادي در جريان بازي به وجود آورد که همين مسئله در روند حملات نماينده ايران تاثيرگذار بود.

در آخرين دقيقه از وقت‌هاي تلف شده بازي اسماعيل همادي بازيکن تيم الاهلي بر روي يک ضربه از راه دور دروازه سپاهان را باز کرد تا نايب قهرمان سابق آسيا برابر حريف اماراتي خود شکست بخورد.

در پايان دست سپاهان از سه امتياز اين بازي خانگي کوتاه ماند تا نايب قهرمان سابق ليگ قهرمانان آسيا، در پايان دور رفت مرحله گروهي اين فصل از مسابقه‌ها تنها با 3 امتياز به کار خود پايان دهد.

در ديگر ديدار اين گروه السد قطر تا دقيقه 80 با نتيجه 2 بر 2 در دوحه برابر الهلال عربستان متوقف شده است.
soheilsalmankhah بازدید : 13 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

تقسيم امتيازات بين فولاد و بنيادکار


تيم فولاد ايران به پنجمين امتياز خود در ليگ قهرمانان آسيا دست يافت.


در ادامه هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا تيم فولاد ايران در ازبکستان به مصاف بنيادکار اين کشور رفت و در حالي که تا دقيقه پاياني با يک گل از حريف پيش بود به تساوي يک بر يک رضايت داد.

عبدالله کرمي در دقيقه 56 تک گل فولاد را به زيبايي وارد دروازه بنيادکار کرد اما در دقيقه 93 شوديف با ضربه‌ي سري ديدني گل تساوي را وارد دروازه نماينده ايران کرد.

فولاد در دو بازي گذشته خود نيز موفق شده بود برابر الجيش قطر يک امتياز و مقابل الفتح عربستان به سه امتياز دست يابد.

فولاد با اين تساوي پنج امتيازي شد و به طور موقت و تا پيش از ديدار امشب الفتح عربستان و الجيش قطر با 5 امتياز در صدر گروه دوم ليگ قهرمانان آسيا جاي گرفت.
soheilsalmankhah بازدید : 24 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

صعود چلسي و رئال به مرحله يک چهارم نهايي


تيم‌هاي چلسي و رئال‌مادريد با برتري برابر حريفان خود به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا راه يافتند.


 مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا با دو ديدار ادامه يافت.

به گزارش ابسنا، چلسي که در بازي رفت توانسته بود برابر گالاتاسراي به تساوي يک بر يک برسد خيلي زود در دقيقه 4 به گل رسيد.

ساموئل اتوئو موفق شد سومين گل خود را در ليگ قهرمانان اروپا در اين فصل به ثمر برساند. در ادامه حملات دامنه‌دار چلسي نتيجه داد و اين تيم موفق شد با ضربه گري کيهيل گل دوم خود را نيز به ثمر برساند تا اين ديدار را در پايان چلسي با نتيجه 2 بر صفر از گالاتاسراي ببرد و در مجموع دو ديدار با برتري 3 بريک برابر اين تيم ترکيه‌اي راهي مرحله بعد شود.

در ديگر ديدار اين مرحله که بيشتر جنبه تشريفاتي داشت، رئال‌مادريد و شالکه به مصاف هم رفتند که رئال موفق شد با نتيجه 3 بر يک پيروز شود. کريستيانو رونالدو دو بار و آلوارو موراتا براي رئال در اين ديدار گلزني کردند و تيم هوگلند نيز براي تيم آلماني گلزني کرد تا رئال در مجموع با نتيجه 9 بر 2 راهي مرحله بعد شود.

دو ديدار باقي‌مانده اين مرحله فردا شب برگزار مي‌شود که منچستر‌يونايتد با المپياکوس و دورتموند با زنيت ديدار خواهد کرد.

تابلو نتايج (مجموع رفت و برگشت)

چلسي 3 – گالاتاسراي يک

رئال‌مادريد 9 – شالکه 2


soheilsalmankhah بازدید : 9 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

 در هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا العين و تراکتورسازي از ساعت 19:45 امشب (سه شنبه) در ورزشگاه هزا بن زايد به مصاف يکديگر رفتند که  اين ديدار با برتري 3 بر يک نماينده امارات خاتمه يافت.

به گزارش تسنيم، بازي 2 تيم در ابتداي نيمه نخست برابر بود و العين تحت تاثير امتياز ميزباني به دنبال رسيدن به گل بود. هدفي که در دقيقه 16 محقق شد و روي يک توپ ارسالي و تعلل مدافعان و داود نوشي صوفياني که در اين ديدار جايگزين حامد لک درون دروازه شده بود، همچنين پيگيري احمد اسماعيل در نهايت آساموآ ژيان گل العين را وارد دروازه تراکتورسازي کرد.

پاسخ اين گل شوت مهدي کياني بود که بعد از برخورد به نوک انگشتان خالد عيسي دروازه بان العين به تير دروازه برخورد کرد و در برگشت هم عيسي توپ را به کرنر فرستاد. اين موقعيت سرآغاز حملات تراکتورسازي براي جبران گل خورده بود.

دقيقه 32 شوت ابراهيم دياکيه که در نيمه نخست يک کارت زرد هم از داور گرفته بود با فاصله‌اي اندک از کنار دروازه صوفياني به بيرون رفت.

حملات تراکتورسازي ادامه داشت که العين روي يک ضد حمله به گل دوم رسيد، پاس ژيان به محمد عبدالرحمن رسيد تا او دروازه را باز کند اما اين پايان کار نبود و اشتباه اسماعيل احمد در دقيقه 42 سبب شد تراکتورسازي توسط ميلاد فخرالديني يکي از گل‌هاي خورده را جبران کند.

در ادامه حملات 2 تيم نتيجه را تغيير نداد تا نيمه نخست 2 بر يک به سود العين پايان يابد.

در نيمه دوم بازي متعادل دو تيم هرازگاهي با حملات بي نتيجه تراکتورسازي همراه بود، آمدن کريم انصاري‌فرد و جواد کاظميان در نيمه دوم هم نتوانست تاثيري در روند بازي داشته باشد و سرانجام آساموآ جيان در دقيقه 73 گل دوم خود و سوم العين را به ثمر رساند.

آمدن ميثم ديزآبادي بجاي مهدي کريميان هم سودي نداشت تا در نهايت با شکست 3 بر يک تراکتورسازي اين تيم جايگاهش در صدر جدول گروه را از دست بدهد.

با اين نتايج العين 6 امتيازي و لخويا 4 امتيازي با تفاضل گل بهتر در رده اول و دوم قرار گرفتند و تراکتورسازي 4 امتيازي در رده سوم بالاتر از الاتحاد 3 امتيازي ايستاد.


soheilsalmankhah بازدید : 15 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

استقلال مقابل الجزيره متوقف شد


تيم فوتبال استقلال نتوانست در ورزشگاه آزادي از پس الجزيره برآيد و در سومين ديدار آسيايي خود تن به تساوي داد.


 دو تيم فوتبال استقلال و الجزيره امارات از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند تا سومين ديدار خود را برگزار کنند که اين ديدار با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد. براي الجزيره امارات بارادا (4 و 55) و براي استقلال محمد قاضي(17) و حنيف عمران‌زاده (65)گلزني کردند.

نيمه نخست

در دقيقه 4 استقلال نظري توانست با سانتر حيدري تهديدي روي دروازه الجزيره ايجاد کند اما در دقيقه 6 بارادا توپ را به گوشه دروازه رحمتي فرستاد تا استقلال يک بر صفر عقب بيفتد.

در دقيقه 17 محمد قاضي که بين مدافعان الجزيره در محوطه جريمه جاگيري مناسبي داشت توانست توپي را که حيدري روي سر او فرستاده بود را با تور دروازه خسيف آشنا کند.

در دقيقه 24 بيک‌زاده پا به پاي مهاجم الجزيره در محوطه جريمه حرکت کرد و پس از واژگون شدن اين بازيکن در شرايطي که صحنه مشکوک به نظر مي‌رسيد داور اعتقادي به پنالتي به سود الجزيره نداشت.

خسرو حيدري که با سانترهاي خود موقعيت‌هاي استقلال را تدارک ديده بود در دقيقه 30 خودش با توپ وارد محوطه جريمه شد اما مزاحمت مدافع الجزيره باعث شد اين توپ به کرنر تبديل شود.

الجزيره‌اي‌ها که چند دقيقه‌اي موقعيت خاصي نصيب‌شان نشده بود از سمت چپ دروازه استقلال حمله کردند اما رحمتي با بستن زاويه دروازه مانعع گل شدن ضربه مهاجم سرخپوشان اماراتي شد.

در دقيقه 41 باز هم استقلالي‌ها به سمت دروازه الجزيره حمله کردند اما مقاومت مدافعان الجزيره مانع شد تا عمران‌زاده از توپ استفاده کند. در نهايت 45 دقيقه اول با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

نيمه دوم

در ابتداي اين نيمه محمد قاضي با يک شوت از پشت محوطه جريمه الجزيره دروازه اين تيم را تهديد کرد تا نشان دهد استقلال براي کسب پيروزي نيمه دوم را آغاز کرده است. 

در دقيقه 55 بارادا روي خط محوطه جريمه صاحب توپ شد و در حالي که چند مدافع استقلال را اطراف خودش مي‌ديد با عبور از آنها توانست دروازه رحمتي را براي دومين بار باز کند. 

در دقيقه 61 بارادا يک بار ديگر در موقعيتي که کاملا شبيه موقعيت گل دوم بود قرار گرفت و به توپ ضربه زد اما با اختلاف کمي توپ از کنار دروازه به بيرون رفت. 

حنيف عمران‌زاده در دقيقه 65 روي سانتر ايمان مبعلي که در نيمه دوم به زمين آمده بود بازي را به تساوي کشاند. 

در دقيقه 75 مبخوت که چند دقيقه قبل به ميدان آمده بود با يک شوت دروازه رحمتي را تهديد کرد اما رحمتي توپ را دفع کرد، توپ برگشتي را سايسيدو توانست دروازه را براي سومين بار باز کند اما داور اين گل را آفسايد اعلام کرد. 

عبدالله موسي در دقيقه 80 با يک شوت محکم از روي خط محوطه جريمه دروازه رحمتي را تهديد کرد اما دروازه‌بان استقلال اين توپ را به کرنر فرستاد. 

محمد قاضي در دقيقه 80 يکبار ديگر با شوت خود دروازه الجزيره را تهديد کرد اما خسيف توپ را به کرنر فرستاد. 5 دقيقه پس از اين موقعيت بيک‌زاده از سمت چپ دروازه توپي را سانتر کرد اما عمران‌زاده در شرايطي نامتعادل نتوانست با ضربه سر استقلال را پيش بيندازد. 

در دقايق پاياني قاضي فرصت بسيار خوبي را از دست داد، همچنين ضربه بارادا در لحظات پاياني به تير دروازه استقلال برخورد کرد تا اين بازي با تساوي 2-2 خاتمه يابد. 

استقلال با اين تساوي از 3 بازي خود تنها يک امتياز کسب کرده و همچنان در حسرت برد در اين دوره از مسابقات ماند.
soheilsalmankhah بازدید : 20 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

در آخرين برنامه نود سال 92 چه‌گذشت؟


سرانجام آخرين دوشنبه سال فرارسيد تا در هفته‌اي که کمترين اتفاق در فوتبال ايران رخ داده بود علاقه‌مندان به نود آخرين برنامه سال خود را ببينند. تجربه برنامه آخر سال دو سال پيش که با حضور 3 کمدين معروف ايراني‌ همراه بود موجب شد تا همه منتظر يک نود جذاب باشند.


همانطور هم که فردوسي‌پور از هفته قبل خبر داده بود نود اين هفته قرار بود با سورپرايز‌هايي همراه باشد که طبق پيش‌بيني‌ها بخش مهمي از اين سورپرايزها به حضور سينمايي‌ها در برنامه نود اختصاص داشت و در پايان اگرچه برنامه آنگونه که فردوسي‌پور مي‌خواست نشد او براي «آب شدن يخ» مهمان‌هايش متوصل به رامبد جوان هم شد اما حاشيه‌هاي جذابي هم ايجاد شد که ديدن و خواندن آن خالي از لطف نيست.

به گزارش تابناک، سوال پيامکي اين هفته نود با توجه به پايان سال به عملکرد اين برنامه اختصاص داشت و فردوسي‌پور از مردم خواسته بود با انتخاب گزينه‌هاي «بلي»، «خير» رضايت خود را نسبت به عملکرد برنامه نود در سال 1392 اعلام کنند.

پخش چهار ديدار نمايندگان ايران در جام باشگاه‌هاي آسيا که هفته گذشته برگزار شد تنها بخش فوتبالي نود شب گذشته بود. خلاصه بازي‌هاي استقلال و الريان، فولاد و الفتح، تراکتورسازي و لخويا و سرانجام سپاهان و الاهلال در اين بخش پخش شد و با پخش بخش اول گزارش «فوتبال ايراني» فردوسي‌پور به سراغ مهمان خود رفت.

بخش نخست «فوتبال ايراني» به حواشي گفت‌وگوي بهمن‌ماه نود با سيد حسن خميني و خوليو ولاسکو اختصاص داشت و بعد از آن فردوسي‌پور در استوديو با کيانوش عياري کارگردان برجسته سينما وتلوزيون منتظر مردم بود.

گفت‌وگوي فردوسي‌پور و عياري البته چندان جذاب دنبال نشد و قطع پياپي حرف‌هاي عياري و سوال‌هاي بعضا نامناسبي که از او پرسيده شد در کنار شخصيت جدي کارگردان اهوازي که سابقه دروازه‌باني در تيم خليج فارس ليگ اهواز را در جواني داشت موجب شد تا گفت‌وگوي اين دو با ريتم مناسبي دنبال نشود.

عياري گفت که در جواني در ليگ اهواز و در تيم خليج فارس بازي مي‌کرده و در يک فصل با دريافت 19 گل در هشت يا نه بازي ضعيف‌ترين عملکرد را در ميان دروازه‌بان‌هاي اهوازي داشته. او از تاثير صعود ايران به جام‌جهاني فرانسه در فيلم بودن يا نبودن گفت و با اعتماد به نفس گفت که ايران در برزيل با کسب هفت امتياز پس از تساوي با آرژانتين و پيروزي برابر نيجريه و بووسني به عنوان سرگروه به مرحله بعدي صعود خواهد کرد.

بخش پاياني صحبت‌هاي عياري و فردوسي‌پور حول محور کمپين هنرمندان در حمايت از مرزبان‌هاي ربوده شده گذشت و رضا کيانيان هم پشت خط برنامه آمد و از کمبود هفتصدهزار امضا براي اين کمپين سخن گفت و از بينندگان برنامه خواست تا پايان برنامه به اين کمپين بپيوندند. جالب اينجاست که در پايان برنامه بيش از نهصدهزار نفر به اين کمپين پيوستند تا بار ديگر کيانيان روي خط برنامه بيايد و از مردم تشکر کند.

در ادامه سايت www.tpm.ir هم به عنوان کمپين "سربازان ايراني را آزاد کنيد" براي امضاي ايرانيان اعلام شد.

با پخش قسمت دوم «فوتبال ايراني» که به حواشي گفت‌وگوي فردوسي‌پور و پروين که چند ماه پيش برگزار شد اختصاص داشت فردوسي‌پور با پخش قسمتي از سري جديد سريال پايتخت از مهمان‌هاي ويژه خود رونمايي کرد. محسن تنابنده و احمد مهرانفر که به چهره‌هاي خسته مهمان برنامه نود شده بودند.

بخش نخست گفت‌وگوي اين دو و فردوسي‌پور چنان غير جذاب پيگيري شد که فردوسي‌پور براي «آب شدن يخ» آن‌ها رامبد جوان را که در همان لحظه سر صحنه فيلم‌برداري بود را پاي گفت‌وگوي تلفني برنامه کشاند تا اندکي بر حرارت اين بخش بيفزايد.

مهمان‌هاي برنامه هم براي اينکه نشان دهند يخشان باز شده شروع کردند به شوخي با فردوسي‌پور که در اين ميان ديالوگ‌هاي جالبي رد و بدل شد. از گير دادن به استوديوي برنامه تا درآمد فردوسي‌پور از صدا و سيما و وقتي که عادل از پاسخ دادن به آن طفره رفت تنابنده از او پرسيد «چطور هرکسي اينجا مياد ازش اين سوال را مي‌پرسيد ؟»

اما علي‌رغم شوخي‌هاي تنابنده، مهرانفر در اکثر مواقع خيلي جدي به سوالات پاسخ مي‌داد. او در بخشي از برنامه خطاب به فردوسي‌پور گفت: «تو پرسپوليسي هستي. من خودم در يک سفر از زير زبانت کشيدم». حتي تذکر فردوسي‌پور در بخش بعدي گفت‌وگو به مهرانفر براي اعتراف به اينکه اين حرف‌ها را براي شوخي به زبان‌ آورده و صحت ندارد هم افاقه نکرد .

تنابنده هم با اشاره به سابقه چند مسابقه فوتبالي که با فردوسي‌پور بازي کرده بود اعلام کرد: « مردم عزيز اگرچه اينجا خيلي خودش را عادل نشان مي دهد در فوتبال خيلي خشن است و خيلي هم جر مي زند.»

تنابنده که اعتراف کرده بود يک استقلالي دو آتشه است و از يک خانواده کاملا استقلالي است در بخشي از گفت‌وگو خاطره فوتبالي جالبي را بيان کرد: «بازي ايران و قطر بود و مادرم ميهمان دعوت کرده بود و در اواسط بازي من از کوره در رفتم و شروع به فحش دادن به قطري ها کردم و در همان لحظه بود که ميهمانان ما از جايشان بلند شده و منزل ما را ترک کردند.»

در خلال گفت وگو با اين دو بازيگر سريال پايتخت فردوسي‌پور با اميرحسين حاجي‌زاده، نابغه نونهال اردبيلي که پخش فيلم‌هايش از نود موجب شد تا در زمان رويانيان پرسپوليس ادعا کند که يک قرارداد 10 ساله با او امضا کرده به گفت‌وگو نشست.

کوچک‌ترين مهمان برنامه نود در خصوص قرارداد پرسپوليس گفت: هيچ اقدامي براي وي از سوي اين باشگاه نشده و پولي نيز دريافت نکرده است.

حاجي زاده عنوان کرد که طرفدار رئال مارديد است و از باشگاه هاي داخلي نيز پرسپوليس را برمي گزيند. اين بازيکن نه ساله اردبيلي در بخش‌هاي مختلفي از گفت وگوي خود از علاقه شديدش به علي دايي سخن گفت.

در خلال همه اين گفت‌وگوها آيتم‌هاي جالبي مثل سوتي‌هاي سال فردوسي‌پور، طنز نود، مراحل ساخت دکور و گزيده‌اي از ايران نود پخش شد.

پس از پخش گزارشي از چالش‌هاي فوتبال اران در سال 92 و گزيده اي از برنامه‌هاي سال 92 و همين طور گزارش ليگ يک محمد رويانيان مهمان تلفني برنامه نود شد. وي در مورد قرارداد اميرحسين حاجي زاده گفت: براي بستن قرارداد دو بار به اردبيل رفتيم، قرارداد 10 ساله را بدين نحو بستيم که 3 سال آن را طبق قانون سازمان ليگ و 7 سال ديگر را بصورت محضري و با رضايت خانواده اش، تا بتواند با حمايت پرسپوليس به فوتبال خود ادامه دهد.

براي فرستادن اين نوجوان به اروپا اقداماتي انجام داديم و اين اقدامات به جاهايي هم رسيده است. البته ما نسبت به اين نوجوان کم کاري کرديم و با خانواده اين کودک تماس گرفتيم و قرار شد جلسه اي با ما داشته باشند و در مورد اميرحسين حاجي زاده صحبت هايي داشته باشيم.

وي ادامه داد: اينکه قرارداد وي 10 ساله اعلام شد باور کنيد قصد رسانه اي کردن اين موضوع را نداشتيم. وي در مورد برنامه نود گفت: برنامه نود خيلي خوب است و صداقت و صراحت شما (فردوسي پور) باعث موفقيت اين برنامه شده است.

گزارش کوتاهي از قهرماني تيم فوتسال دبيري تبريز در ليگ فوتسال پخش شد.

مثل سال گذشته سوال آخرين برنامه نود به ميزان رضايت مردم از اين برنامه در سال گذشته اختصاص داشت که 96 درصد از مخاطبان اين برنامه ، راي اعتماد مجدد به آن دادند. 

آخرين برنامه نود سال 92 ساعت 2:37 بامداد سه شنبه 27 اسفند به پايان رسيد و برنامه بعدي روز پنج‌شنبه 14 فروردين ماه 93 روي آنتن خواهد رفت.
soheilsalmankhah بازدید : 23 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)
به گزارش varzesh717 "اریک اورتیز" پسر 10 ماهه ای است که با یک بیماری مادرزادی متولد شده و حالا تنها راه حل درمان او عمل جراحی است. هزینه نگهداری او در بیمارستان شش هزار یورو و هزینه های عمل جراحی او 60 هزار یورو برآورد شده است.

اما کریستیانو رونالدو مرد سال فوتبال دنیا در سال گذشته میلادی پس از اینکه از طریق صندوق های حمایت از بیماران متوجه این مشکل شد به سرعت تمام هزینه های مربوط به عمل جراحی این کودک را تقبل کرد.

اریک هفته آینده مورد عمل جراحی قرار می گیرد.

soheilsalmankhah بازدید : 17 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

روزنامه مارکا در اسپانيا از احتمال جدايي ليونل مسي مهاجم آرژانتيني از تيم فوتبال بارسلونا خبر داده است.


 روزنامه مشهور مارکا در اسپانيا طي گزارشي از احتمال جدايي ليونل مسي مهاجم آرژانتيني از تيم فوتبال بارسلونا خبر داده است.

به نوشته مارکا رييس جديد بارسلونا قصد دارد رقمي معادل چهل و پنج ميليون يورو براي تمديد قرار داد ليونل مسي هزينه کند واين رقم بسيار کمتر از رقمي است که راسل قصد داشت براي حفظ اين بازيکن هزينه کند بنابراين احتمال به توافق نرسيدن ليونل مسي با روئساي بارسا بسيار بالاست و شانس ادامه حضور وي را کاهش خواهد داد.

soheilsalmankhah بازدید : 13 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

پيروزي بايرن‌مونيخ مقابل لورکوزن در آليانس آرنا


تيم فوتبال بايرن مونيخ در آستانه قهرماني زودهنگام در رقابت‌هاي اين فصل بوندس ليگا قرار گرفت.


 در آخرين ديدار امشب از هفته بيست و پنجم بوندس ليگا آلمان، تيم فوتبال بايرن مونيخ در ورزشگاه خانگي خود آليانس آرنا ميزبان باير لورکوزن بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه 2 بر يک به سود بايرن به پايان رسيد تا شاگردان پپ گوارديولا در آسيانه رکوردي خارق‌العاده در بوندس ليگا و فتح زودهنگام اين رقابت‌ها قرار بگيرند.

ماندزوکيچ در دقيقه 44 و شواين اشتايگر 52 براي باوارايي‌ها در اين ديدار گلزني کردند و تک گل لورکوزن را کيسلينگ در دقيقه 1+90 به ثمر رساند.

به گزارش فارس، بايرن مونيخ با اين برد 71 امتيازي شد و فاصله خود را با تيم دوم جودل بروسيا دورتموند به 23 امتياز رساند تا در آستانه فتح زودهنگام اين رقابت‌ها قرار بگيرد.

لورکوزن نيز در امتياز 44 و رده چهارم باقي ماند.

soheilsalmankhah بازدید : 8 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

برتري اسپانيا،آلمان،انگليس‌وفرانسه‌برابرحريفان


در شب شکست بوسني، تيم‌هاي آرژانتين و نيجريه برابر رقباي خود تن به تساوي دادند و از سوي ديگر اسپانيا، آلمان و فرانسه مقابل حريفان‌شان به پيروزي رسيدند.


تيم‌هاي ملي فوتبال در سراسر دنيا شب گذشته (چهارشنبه) و بامداد امروز (پنج‌شنبه) از فيفا دِي نهايت استفاده را بردند و ديدارهاي دوستانه برگزار کردند. در حالي که تيم ملي کشورمان در ورزشگاه آزادي تهران با نتيجه 2 بر يک مغلوب گينه شد، تيم‌هاي آرژانتين و نيجريه، رقباي ايران در جام جهاني 2014 برزيل مقابل حريفان خود متوقف شدند.

به گزارش تسنيم، تيم فوتبال آرژانتين در ورزشگاه نشنال آره‌نا شهر بوداپست ميهمان روماني بود که اين بازي در نهايت با نتيجه تساوي بدون گل خاتمه يافت. براي آلبي‌سلسته در اين ديدار بازيکناني همچون آنخل دي‌ماريا، خاوير ماسچرانو، گونزالو هيگواين، ليونل مسي، سرخيو آگوئرو، مکسي رودريگز، رودريگو پالاسيو و اسکيل لاوتزي بازي کردند.

در ديدار ديگر هم نيجريه که در آتلانتا واقع در ايالت جورجيا آمريکا اردو زده در ورزشگاه جورجياي دوم به مصاف مکزيک رفت که جدال 2 تيم در پايان 90 دقيقه به تساوي بدون گل انجاميد. در اين بازي لئون بالوگون، مهاجم دومليتي نيجريه که در تيم فورتونا دوسلدورف آلمان عضويت دارد اولين بازي رسمي‌اش را با پيراهن عقا‌ب‌ها انجام داد.

همچنين تيم ملي بوسني و هرزه‌گوين، يکي ديگر از رقباي ايران در جام جهاني 2014 در ورزشگاه تيوولي نئو در شهر اينسبروک اتريش به مصاف تيم ملي مصر رفت و در پايان با نتيجه 2بر صفر تن به شکست داد. گدو در دقيقه 52 و محمد صلاح، هافبک تيم فوتبال چلسي در دقيقه 64 گل‌هاي اين بازي را به ثمر رساندند.

بوسني در شرايطي در اين بازي تن به شکست داد که از حيث مالکيت توپ (63 درصد به 37درصد) و موقعيت‌هاي خطرناک (13 به 8 ) از حريف آفريقايي خود برتر و با تمامي مهره‌هاي اصلي خود از جمله ادين ژکو،‌ مهاجم تيم فوتبال منچسترسيتي و وداد ايبيشويچ، مهاجم تيم اشتوتگارت آلمان پا به ميدان گذاشته بود.

شب گذشته همچنين تيم ملي برزيل در آفريقاي جنوبي ميهمان تيم ملي اين کشور بود و موفق شد ميزبان خود را با نتيجه قاطعانه 5 بر صفر شکست دهد. برزيلي‌ها با هت تريک نيمار، مهاجم تيم بارسلونا (41،46 و 1+90) و گل‌هاي اسکار(10) وفرناندينيو (79) موفق به شکست ميزبان خود شدند.

از ديگر نتايج قابل توجه بازي‌هاي شب گذشته مي‌توان به پيروزي 4 بر 2 تيم ملي ژاپن، قهرمان آخرين دوره جام ملت‌هاي آسيا در بازي برابر تيم ملي نيوزيلند اشاره کرد. کره جنوبي، ديگر تيم آسيايي که شب گذشته به ميدان رفت کار بزرگ‌تري انجام داد و در شهر آتن توانست تيم ملي يونان را با نتيجه 2 بر صفر شکست دهد.

بامداد امروز هم تيم فوتبال اسپانيا در ورزشگاه سانتياگوبرنابئو شهر مادريد پذيراي ايتاليا بود که اين بازي در پايان با نتيجه يک بر صفر به سود شاگردان ويسنته دل‌بوسکه خاتمه يافت. تنها گل بازي را پدرو در دقيقه 63 وارد دروازه جان لوئيجي بوفون کرد. در اين بازي ايکر کاسياس در نيمه نخست در درون دروازه لاروخا ايستاد و در نيمه دوم مسئوليت حفاظت از دروازه اسپانيا به ويکتور والدس سپرده شد.

پرتغال هم بامداد امروز در حالي‌ که ميزبان کامرون بود موفق شد 5 بر يک ميهمان خود را شکست دهد. براي پرتغال در اين بازي کريستيانو رونالدو (21 و 83)، رائول ميرالس (66)، فابيو کونترائو (67) و ادينيو (76) گلزني کردند. تنها گل کامرون را هم وينسنت ابوبکر در دقيقه 43 به ثمر رساند.

انگليس هم در شبي که در ورزشگاه ومبلي لندن پذيراي دانمارک بود موفق شد با يک گل بر حريفش چيره شود. تنها گل اين بازي را دنيل استوريج، مهاجم ليورپولي انگليس به ثمر رساند.

آلمان هم در ورزشگاه مرسدس‌بنز آره‌نا شهر اشتوتگارت با تک‌گل دقيقه 16 ماريو گوتسه موفق شد بر ميهمانش شيلي غلبه کند.

فرانسه هم با گل‌هاي کريم بنزما (32) و بلز ماتويدي (41) موفق شد 2 بر صفر ميهمان خود هلند را شکست دهد.

در ساير ديدارهاي برگزار شده هم نتايج زير رقم خورد:

گرجستان 2 – ليختن‌اشتاين صفر‌

روسيه 2 – ارمنستان صفر‌

آذربايجان يک – فيليپين صفر

مونته نگرو يک – غنا صفر

کلمبيا يک – تونس يک

آندورا صفر- مولداوي 3

بوتسوانا 3- سودان جنوبي صفر

کلمبيا يک- تونس يک

قبرس صفر- ايرلند شمالي صفر

مقدونيه 2- لتوني يک

سنگال يک- مالي يک

لوکزامبورگ صفر- کيپ ورده صفر

ناميبيا يک- تانزانيا يک

ترکيه 2- سوئد يک

مراکش يک- گابون يک

اوکراين 2- آمريکا صفر

جبل‌الطارق صفر- استوني 2

اتريش يک- اروگوئه يک

سوئيس 2- کرواسي 2

بلژيک 2- ساحل عاج 2

ايرلند يک- صربستان 2

لهستان صفر- اسکاتلند يک

ولز 3- ايسلند يک

استراليا 3- اکوادور 4

سنت‌لوسيا صفر- جامائيکا 5

هندوراس 2- ونزوئلا يک

کاستاريکا 2- پاراگوئه يک

soheilsalmankhah بازدید : 20 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

پيروزي پرگل رئال برابر شالکه/ تساوي گالا و چلسي


تيم فوتبال شالکه در خانه توسط کهکشاني‌هاي رئال مادريد گلباران شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، در آخرين شب از دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، دو ديدار به طور همزمان از ساعت 23:15 برگزار شد که در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال گالاتاسراي در ورزشگاه خانگي خود ترک تلکام آرنا در شهر استانبول پذيراي چلسي انگليس و شاگردان ژوزه مورينيو بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه تساوي يک بر يک به پايان رسيد.



فرناندو تورس در دقيقه 9 براي چلسي گلزني کرد و چجو مدافع پيش‌تاخته گالا در دقيقه 65 بازي را به تساوي کشاند.



گالاتاسراي در گروه دوم اين رقابت‌ها پس از تيم رئال مادريد و با شکست يوونتوس به عنوان تيم دوم به مرحله يک هشتم نهايي راه يافته بود و چلسي در گروه پنجم اين رقابت‌ها بالاتر از شالکه به عنوان تيم نخست راهي مرحله حذفي شده بود.



ديگر تيم‌هاي صعود کرده گروه‌هاي دوم و پنجم نيز شب گذشته به مصاف هم رفتند، جايي که شالکه در ورزشگاه خانگي خود ولتينس آرنا از رئال مادريد و شاگردان کارلو آنچلوتي پذيرايي مي‌کرد.



اين مسابقه در نهايت با نتيجه پرگل 6 بر يک به سود کهکشاني‌هاي رئال مادريد به پايان رسيد و ژرمن‌هاي آبي‌پوش در گلزن کرشن گلباران شدند.



در اين ديدار گرت بيل در دقايق 21 و 69، بنزما در دقايق 13 و 57 و کريستيانو رونالدو در دقيقه 52 و 89 براي رئال گلزني کردند تا رئال مادريد در همان بازي رفت کار را تمام کرده و از هم‌اکنون خود را در يک چهارم نهايي اين جام ببيند. تک گل شالکه را نيز هونتلار در دقيقه 90 وارد دروازه رئال کرد.
soheilsalmankhah بازدید : 16 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)



استقلال مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا را با شکست مقابل الشباب عربستان پشت سر گذاشت.


 تيم‌هاي استقلال ايران و الشباب عربستان از ساعت 19:30 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته نخست از مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا به مصاف هم رفتند. اين بازي که به ميزباني استقلال در ورزشگاه آزادي برگزار شد در پايان به برتري يک بر صفر نماينده عربستان انجاميد.

نيمه نخست

استقلالي‌ها از ابتدا سعي کردند نبض بازي را در اختيار بگيرند و از همين رو در دقيقه 5 بازي توسط غلام‌نژاد توانستند به دروازه الشباب برسند اما شوت نه چندان محکم اين بازيکن در اختيار دروازه‌بان حريف قرار گرفت.

در دقيقه 9 بازي عماد خليلي، مهاجم الشباب توانست وارد محوطه جريمه استقلال شود و در حالي‌که تنها رحمتي را روبه‌روي خود مي‌ديد، نتوانست از موقعيتش بهره‌اي ببرد. جاگيري مناسب رحمتي باعث شد تا اين توپ دفع شود.

در دقيقه 18 بازي ايمان مبعلي پشت ضربه ايستگاهي ايستاد که در ميانه‌هاي ميدان به سود استقلال اعلام شده بود. توپي که او ارسال کرد در نهايت پشت مدافعان الشباب به اکبرپور و عمران‌زاده رسيد اما اين 2 بازيکن در شرايطي که مي‌توانستند با يک بغل پا دروازه را باز کنند به خيال آفسايد ايستادند و در نهايت اين فرصت خوب از دست رفت.

الشبابي‌ها نيز در پاسخ به اين موقعيت در برگشت با يک شوت از پشت محوطه دروازه استقلال را تهديد کردند اما بازهم واکنش رحمتي مانع از گل شدن اين توپ شد.

در دقيقه 27 بازي استقلالي‌ها از سمت چپ زمين الشباب دست به تدارک يک موقعيت زدند و آرش برهاني که با پاس قاضي صاحب توپ شده بود بخت خود را براي زدن اولين گل استقلال آزمود اما با مقاومت دروازه‌بان الشباب مواجه شد.

در دقيقه 37 ايمان مبعلي بازهم پشت ضربه ايستگاهي ايستاد و توپ را روي دروازه الشباب ارسال کرد و عمران‌زاده توانست دروازه الشباب را باز کند اما پرچم کمک داور به نشانه آفسايد بودن اين گل بالا رفت و گل استقلال مردود اعلام شد.

يک دقيقه بعد سياوش اکبرپور از سمت راست توپ ديگري را ارسال کرد و قاضي با ضربه سر دروازه را هدف گرفت اما توپش با اختلاف کمي از کنار دروازه به بيرون رفت.

نيمه دوم

در دقيقه 57 سياوش اکبرپور از سمت راست دروازه الشباب توپ را ارسال کرد و آرش برهاني مانند موقعيتي که نيمه اول قاضي از دست داده بود توپ را با ضربه سر و با اختلاف کم به بيرون فرستاد.

گل نشدن اين موقعيت براي استقلال گران تمام شد و در برگشت بازيکنان الشباب با رد شدن از چند مدافع استقلال وارد محوطه جريمه اين تيم شدند و در نهايت عماد خليلي توانست در دقيقه 58 با يک بغل پا دروازه مهدي رحمتي را باز کند.

تنها 2 دقيقه پس از گلزني الشبابي‌ها پژمان نوري با يک شوت بخت گلزني خود را امتحان کرد اما به نتيجه‌اي نرسيد.



الشبابي‌ها يک‌بار ديگر در دقيقه 68 توانستند به راحتي از بازيکنان استقلال بگذرند و اين بار اين وليد خليفه بود که مقابل دروازه استقلال صاحب توپ شد. شوت سر ضرب او با اختلاف کمي از کنار دروازه رحمتي به بيرون رفت.



پاسخ به حمله الشباب، شوت از راه دور محمد قاضي در دقيقه 73 بود که باز هم موثر واقع نشد و از کنار دروازه به بيرون رفت.

استقلال که براي به تساوي کشاندن بازي به در و ديوار مي‌زد، در دقيقه 79 صاحب يک ضربه کرنر شد. پس از ارسال ضربه کرنر مدافع الشباب با ضربه خطرناکي محمد قاضي را نقش بر زمين کرد اما داور پنالتي نگرفت.

در ادامه حملات استقلال و در فاصله 4 دقيقه به پايان بازي جدي‌ترين موقعيت استقلال را نظري ايجاد کرد. او که پا به توپ وارد محوطه جريمه شده بود با يک شوت دروازه ميهمان را هدف گرفت اما ضربه‌اش با اختلاف کمي از کنار دروازه به بيرون رفت.

در ميان حملات تيم استقلال بازهم عماد خليلي باعث آزار خط دفاع استقلال شد. او در دقيقه 86 روي دروازه استقلال خطرناک ظاهر شد اما در ميان چند مدافع استقلال اين رحمتي بود که به موقع بيرون آمد و مانع از به ثمر رسيدن گل دوم الشباب شد.

استقلال در دقايق تلف شده بازي هم راه به جايي نبرد و در نهايت با يک گل مغلوب الشباب عربستان شد تا با توجه به برتري 3 بر 2 الجزيره امارات مقابل الريان قطر قعرنشين جدول رده بندي گروه A ليگ قهرمانان آسيا شود.
soheilsalmankhah بازدید : 13 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)




کارلو آنجلوتی تمامی بازیکنان خود به جز سامی خدیرا را برای دیدار با تیم آلمانی در اختیار دارد.

به گزارش Football Espana، کارلو آنجلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید نام 22 نفر را برای دیدار تیمش در لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد.

مهم ترین نکته ای که در این لیست به چشم می خورد، برگشتن کریستیانو رونالدو به لیست بازیکنان دعوت شده می باشد. او که پس از دیدار مقابل بیلبائو سه جلسه محروم شد، تنها در بازی مقابل اتلتیکو مادرید در جام حذفی به میدان رفته است. لوکا مودریچ نیز که به دلیل محرومیت برابر الچه بازی نکرد، برای این دیدار آماده است.

اسامی بازیکنان دعوت شده بدین شرح است:

دروازه بانان: کاسیاس، لوپز، خسوس

مدافعان: راموس، په په، واران، ناچو، کارواخال، آربلوآ، مارسلو، کوئنترائو

هافبک ها: ژابی آلونسو، ایارامندی، کاسیمیرو، مودریچ، ایسکو، بیل، دی ماریا

مهاجمان: کریستیانو رونالدو، خسه، بنزما، موراتا

soheilsalmankhah بازدید : 20 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

برد ليورپول در آنفيلد و تثبيت جايگاه چهارم


تيم فوتبال ليورپول در ديداري خانگي به پيروزي رسيد.


از هفته بيست وهفتم ليگ برتر انگليس، دو ديدار برگزار شد که در حساس‌ترين مسابقه تيم فوتبال ليورپول در ورزشگاه خانگي خود آنفيلد ميزبان سوانسي بود که اين مسابقه در نهايت با نتيجه 4 بر 3 به سود قرمزهاي آنفيلد به پايان رسيد.

به گزارش فارس، استوريج در دقايق 3 و 36، هندرسون 20 و 74 براي ليورپول در اين ديدار گلزني کردند و گل‌هاي سوانسي توسط شلوي 23 و بوني 26 و 47 (پنالتي) به ثمر رسيد.

ليورپول با اين برد 56 امتيازي شد و جايگاه چهارمي خود را تثبيت کرد و سوانسي در امتياز 28 باقي ماند.

در ديدار ديگر نيوکاسل و استون‌ويلا به مصاف هم رفتند که اين مسابقه با نتيجه يک بر صفر به سود نيوکاسل ميزبان به پايان رسيد.

http://www.varzesh3.comمنبع


soheilsalmankhah بازدید : 16 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

 توضیح :تو این بخش شما می تونید بهترین عکس های کریس رو در سال 2014 دانلود کنید و لذت ببرید

C.Ronaldo pictures2014(Soccercity


منبع ساکرسیتی




مشخصات : حجم : ۲٫۱۷mb | تعداد: ۳۱قطعه | کیفیت : -

—————————————————————————

دانلود :   لینک مستقیم  |  لینک کمکی

—————————————————————————

پسورد ( در صورت نیاز ) : www.soccercity.ir



soheilsalmankhah بازدید : 15 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

شکست سنگين بارسا در خانه سوسيداد


تيم فوتبال بارسلونا در ديداري خارج از خانه تن به شکستي سنگين داد.


 از هفته بيست و پنجم لاليگا اسپانيا، تيم فوتبال رئال سوسيداد در ورزشگاه خانگي خود ميزبان بارسلونا بود که اين مسابقه در نهايت با نتيجه 3 بر يک به سود رئال سوسيداد به پايان رسيد.

سانگ در دقيقه 32 گل به خودي، گريزمان 54 و زاروتوزا 59 براي سوسيداد در اين ديدار گلزني کردند و ليونل مسي در دقيقه 36 تک گل بارسلونا را به ثمر رساند.

به گزارش فارس، بارسلونا با اين شکست در امتياز 60 باقي ماند و موجب تثبيت صدرنشيني رئال مادريد شد تا اين تيم براي نخسين بار در طول اين فصل از لحاظ امتيازي از بارسلونا پيشي بگيرد. رئال سوسيداد هم 43 امتيازي شد و موقتا به رده پنجم جدول صعود کرد.
soheilsalmankhah بازدید : 24 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

هفته بيست و پنجم لاليگا اسپانيا

پيروزي خانگي رئال مادريد مقابل الچه


تيم فوتبال رئال مادريد در ديداري خانگي به پيروزي رسيد و صدرنشين شد.


 در يک ديدار از هفته بيست و پنجم لاليگا اسپانيا تيم فوتبال رئال مادريد در ورزشگاه خانگي خود سانتياگو برنابئو ميزبان الچه بود و موفق شد ميهمان خود را با نتيجه 3 بر صفر شکست دهد.

ايارامندي در دقيقه 34، گرت بيل 72 و ايسکو 81 براي قوهاي سپيد در اين ديدار گلزني کردند.

به گزارش فارس، رئال مادريد با اين برد 63 امتيازي شد و مقتا به صدر جدول لاليگا تکيه زد.



soheilsalmankhah بازدید : 24 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

تيم منتخب ليگ قهرمانان اروپا


پاري سن ژرمن با چهار بازيکن در تيم منتخب ليگ قهرمانان اروپا رکورد دار است.


مرحله يک هشتم نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا با برگزاري 4 ديدار آغاز شد و اين رقابت ها هفته آينده با برگزاي 4 ديدار ديگر مرحله رفت خود را به پايان خواهد برد.

به نقل از ايسنا، ساکرنت، تيم برتر بازي هاي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا را انتخاب کرد که در آن نام 4 بازيکن از تيم پاريسي پاري سن ژرمن به چشم مي خورد. اين تيم موفق شد در اين مرحله با نتيجه 4 بر صفر باير لورکوزن را شکست دهد تا گام بلندي براي صعود به مرحله بعد برداشته باشد.

تيم منتخب ليگ قهرمانان اروپا به اين شرح است:

دروازه‌بان‌: مانوئل نوير (بايرن مونيخ)

مدافعان: فيليپ لام (بايرن‌مونيخ)، تياگو سيلوا (پاري سن ژرمن)، لورن کوشينلي (آرسنال) و يوردي آلبا (بارسلونا)

هافبک‌ها: لوکاس مورا (پاري سن ژرمن)، مارکو وراتي (پاري سن ژرمن)، آندرس اينيستا (بارسلونا) و توني کروس (بايرن‌مونيخ)

مهاجمان:‌ ليونل مسي (بارسلونا) و زلاتان ابراهيموويچ (پاري سن ژرمن)
soheilsalmankhah بازدید : 26 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

سيموئز کي‌روش و تيم ملي را ترک مي‌کند


دستيار پرتغالي سرمربي تيم ملي کشورمان عنوان کرد بنا به دلايل شخصي تيم ملي را ترک خواهد کرد.


روزنامه پرتغالي «رکورد» گزارش داد آنتونيو سيموئز، دستيار کارلوس کي‌روش 2 ماه پس از اينکه 70 ساله شد تصميم گرفت از همکاري با کي‌روش در تيم ملي ايران کناره‌گيري کند اما دليل اين جدايي‌اش را مربوط به فدراسيون فوتبال ايران ندانست و عنوان کرد به دلايلي کاملاً شخصي تصميم به جدايي از اين تيم گرفته است.
soheilsalmankhah بازدید : 32 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (3)

شکست سنگين تراکتور مقابل راه‌آهن در تبريز


تيم فوتبال تراکتورسازي در تبريز متحمل شکستي سنگين شد.


تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز که هفته گذشته قهرمان جام حذفي شده بود امروز در هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال ميزبان راه‌آهن بود که در خانه متحمل شکست سنگين 3 بر صفر مقابل اين تيم شد.

به گزارش فارس، تراکتوري‌ها در نيمه اول با دريافت دو گل توسط رامين رضائيان و بهادر عبدي در دقايق 10 و 12 به رختکن رفتند و در نيمه دوم نيز با دريافت يک گل ديگر که حامد نورمحمدي در دقيقه 54 به ثمر رساند، در مجموع 3 بر صفر بازنده شدند تا کام تبريزي‌ها که به دليل قهرماني جام حذفي شيرين شده بود، تلخ شود.



soheilsalmankhah بازدید : 28 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

فشنگچي: جايگاه‌ واقعي ملوان را ديديم


بازيکن تيم فوتبال ملوان پس از پيروزي برابر استقلال گفت: نشان داده‌ايم که جايگاه ملوان پايين جدول نيست.


اميرحسين فشنگچي پس از پيروزي پرگل ملوان برابر استقلال گفت: ما تيم خوبي داريم و در نيم فصل دوم نشان داديم که جايگاه‌مان پايين جدول نيست. امروز هم با انجام يک بازي خوب 30 امتياز بازي را گرفتيم.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: شرايط بازي طوري بود که زياد صاحب موقعيت گل مي‌شديم و اگر بيشتر دقت مي‌کرديم مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري هم بزنيم.
soheilsalmankhah بازدید : 20 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

دغاغله: در 10 دقيقه اول کار را تمام کرديم


هافبک ملوان گفت: کار استقلال را در همان 10 دقيقه اول تمام کرديم.


مهدي دغاغله پس از برتري 4 بر 2 ملوان مقابل استقلال گفت: خدا را شکر توانستيم با تفکرات مربي‌مان و تاکتيک‌هايي که در طول هفته تمرين کرديم اين بازي را ببريم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: در همان 10 دقيقه اول بازي را تمام کرديم و لطف خدا اين بود که بتوانيم در اين مسابقه 4 گل به ثمر برسانيم.

دغاغله گفت: مي‌دانستم به استقلال گل مي‌زنم اما براي شادي پس از گلم برنامه خاصي نداشتم.

وي در پاسخ به اين سؤال که انتظار پيروزي با 4 گل مقابل استقلال را داشت، گفت: توقع پيروزي مقابل حريف را داشتيم اما نه با 4 گل.

هافبک ملوان در پايان گفت: در سه بازي باقيمانده سعي مي‌کنيم با تمام وجود بازي کنيم تا خداي ناکرده در سرنوشت قهرماني تأثيرگذار نباشيم.
soheilsalmankhah بازدید : 24 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

کريمي: ديگر قصد مصاحبه ندارم


هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي گفت:با احترام به همه رسانه‌ها مدتي قصد مصاحبه ندارم.


علي کريمي اظهار داشت: بعد از فينال جام حذفي و در برابر دوربين‌هاي تلويزيوني و خبرنگاران به احترام آنها به تمام سؤالات پاسخ دادم و ديگر صحبتي نداشتم.

به گزارش فارس، وي افزود: پس از گذشت يک هفته هنوز همان حرف‌ها در برخي رسانه‌ها منتشر مي‌شود و متأسفانه برخي حرف‌ها به گونه‌اي ديگر تغيير مي‌کند.

کريمي ادامه داد: با احترام به همه عزيزان به همين دليل مدتي ديگر قصد مصاحبه ندارم و تمام تمرکز خودم را به بازي‌هاي تراکتورسازي در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا مشغول کردم تا انشالله بتوانيم در اين دو جا هم به خواسته‌هاي خودمان برسيم و دل هواداران را شاد کنيم.
soheilsalmankhah بازدید : 27 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

رافخايي: مي‌توانستيم بيشتر گل بزنيم


مهاجم تيم فوتبال ملوان بندرانزلي معتقد است که اين تيم مي‌توانسته بيش از 4 گل به استقلال بزند.


سيدجلال رافخايي پس از پيروزي 4 بر 2 تيمش مقابل استقلال اظهار داشت: ما از دقيقه يک بازي نشان داديم که مصمم هستيم تا پيروز شويم. مقابل استقلال بازي خوبي ارائه داديم و مستحق برد با 4 گل بوديم. خدا را شکر توانستيم 3 امتياز اين بازي را کسب کنيم.

به گزارش تسنيم، وي در ادامه افزود: ما تيم خيلي خوبي هستيم و در نيم فصل دوم نشان داديم که جايگاه‌مان پايين جدول نبوده است. امروز توانستيم ملوان واقعي را نشان دهيم.

مهاجم تيم فوتبال ملوان بندرانزلي خاطر نشان کرد: در بازي امروز شرايط طوري پيش رفت که توانستيم 4 گل بزنيم حتي اين امکان هم وجود داشت که گل‌هاي بيشتري را هم به ثمر برسانيم.

رافخايي در مورد داوري بازي هم گفت:‌ در اين ديدار داوري مشکلي نداشت و ما توانستيم پيروز شويم اگر مقابل پرسپوليس هم اشتباهات داوري در روند بازي تاثير نمي‌گذاشت مي‌توانستيم در آن بازي هم برنده شويم.



soheilsalmankhah بازدید : 13 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

قلعه نويي: ملوان شايسته برد بود


سرمربي تيم فوتبال استقلال اذعان کرد که ملوان لياقت پيروزي پرگل مقابل آبي‌پوشان را داشته است.


امير قلعه‌نويي در کنفرانس خبري پس از ديدار ملوان و استقلال که به شکست 4 بر 2 تيمش انجاميد، عنوان کرد: بايد به مردم خوب انزلي و جوانان خوب تيم ملوان اين پيروزي را تبريک بگويم و همچنين يک تبريک ويژه بايد به مربي باکلاس آنها بگويم که واقعاً تيمش لياقت پيروزي را داشت.

به نقل از تسنيم، وي با ابراز ناراحتي از شکست تيمش افزود: برابر ملوان بدشناس بوديم و موقعيت‌هاي‌مان تبديل به گل نشد اما در مجموع ملواني‌ها بهتر دويدند و تاکتيکي‌تر از ما بازي کردند که حق‌شان هم برد بود. البته کيفيت زمين هم در بازي تاثير داشت و شرايط زمين چندان مناسب نبود با اين حال بايد به حريف تبريک بگويم.

سرمربي تيم استقلال درباره اينکه تيمش با شکست برابر ملوان از قهرماني در ليگ برتر دور ،شد اظهار داشت: اختلاف امتياز ما با صدر جدول تنها يک امتياز است و 5 امتياز نيست که اين اتفاق بيفتد!

«پيش از بازي گفته بوديد که شرايط زمين خوب است، چرا اکنون از کيفيت زمين انتقاد مي‌کنيد؟»، قلعه‌نويي در پاسخ به اين سوال گفت: من گفته بودم اگر شرايط زمين به همين شکل (پيش از بازي ملوان - استقلال)‌ باشد شرايط خوبي دارد اما امروز باران آمد و زمين حالت باتلاق گرفته بود. شرايط زمين مناسب نبود.

قلعه‌نويي در خصوص اينکه با اين شرايط استقلال در آسيا چگونه عمل خواهد کرد، خاطر نشان کرد: ما در آسيا مشکلي نخواهيم داشت و مطمئناً در ليگ قهرمانان با چنين زمين‌هايي روبه‌رو نخواهيم شد. بايد بگويم استقلال در بازي امروز هم خوب بازي کرد و بعد از گل دوم موقعيت‌هاي خوبي داشتيم اما نتوانستيم از آنها استفاده کنيم. در ضمن ما در ليگ قهرمانان آسيا تيموريان، خسرو حيدري و حتي مبعلي را هم داريم که آنها مي‌توانند خيلي به ما کمک کنند.

سرمربي تيم استقلال در مورد شام خوردنش با اسکوچيچ در هفته گذشته و مسائل پيش آمده بر سر اين موضوع اظهار داشت: آيا اين کار اشکالي دارد؟ ما در هتل بوديم و از يک مربي دعوت کرديم تا کنارمان شام بخورد اگر امروز برنده مي‌شديم حرف و حديث‌ها مطرح مي‌شد. فوتبال همين است اگر ما مي‌برديم چه مي‌گفتند؟

وي افزود: در مورد جمشيديان و نظري هم از اين حرف‌ها مي‌زدند. ما رسم ايراني‌ها را به جا آورديم و سرمربي ملوان را به شام دعوت کرديم. اين جز ميهمان‌نوازي کار ديگري نبوده است اما در اين 10،15 ساله حرف‌هاي کثيف در فوتبال ما زياد زده شده است. اکنون که ملوان برده آيا درست است يا نه؟

قلعه‌نويي تاکيد کرد: متاسفانه افکار کثيف و آدم‌هاي کثيف در فوتبال ايران زياد از اين حرف‌ها مي‌زنند و چنين سوال‌هايي هم از دل همين افراد بيرون مي‌آيد. کريم بوستاني در استقلال اهواز يک قهرماني را از من گرفت اما از او در استقلال و تيم ملي استفاده کردم. اگر آن زمان او در آن بازي مقابل تيم ما شکست خورده بود همين حرف‌هاي کثيف را در مورد او مي‌زدند.

سرمربي استقلال در پايان گفت: همين آدم‌ها و افکار کثيف هستند که فوتبال ما را به روزي انداخته‌اند که 10 هزار يا 2 هزار تماشاگر به ورزشگاه مي‌آيد. امروز ملوان ما را شکست داد مبارکش باشد و 4 گل هم به ما زدند.
soheilsalmankhah بازدید : 26 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

آنچلوتي: ميلان بايد مواظب ضدحمله‌ها باشد


سرمربي رئال مادريد معتقد است ميلان بايد مواظب ضدحملات اتلتيکومادريد در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا باشد.


کارلو آنچلوتي در گفت‌و‌گويي درباره خسه رودريگوئز و بازي امشب ميلان مقابل اتلتيکو صحبت کرد. وي در خصوص ماشين‌ گلزني تازه کشف‌شده تيمش اظهار داشت: استعداد خسه مثل نابغه‌ها است و او حتي 21 سال سن هم ندارد. بازيکناني را تمرين داده‌ام که درست مثل او بودند، کساني مثل پاتو.

وي با اشاره به رويارويي تيم سابقش مقابل اتلتيکو مادريد گفت: با سيدورف صحبت کردم. او دوست من است. او از من اطلاعاتي درباره اتلتيکو خواست اما خودش به خوبي مي‌دانست چه طور بايد در اين ديدار تيمش را به ميدان بفرستد. اتلتيکو تصوير مربي‌اش در آينه است. آنها تيم قدرتمند، منسجم، سخت‌کوش و با ذهنيتي جنگنده هستند. بازي کردن مقابل آنها سخت است؛ آنها هيچ فرصتي را از دست نمي‌دهند. ميلان بايد روي ضدحملات و ضربات ايستگاهي بادقت باشد.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: کلارنس سيدورف نگران نيست؛ او را در نقش جديدش به عنوان مربي کاملا غرق شده است. او عقايد بزرگي دارد اما بايد صبور باشد تا به چيزي که مي‌خواهد با ميلان به آن برسد، دست يابد.
soheilsalmankhah بازدید : 24 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

حاشيه ديدار ملوان و استقلال


پس از پايان ديدار ملوان و استقلال هواداران تيم ميزبان مقابل ميکسدزون ورزشگاه با نيروي انتظامي درگير شدند.


پس از پايان ديدار دو تيم ملوان و استقلال که با برتري 4 بر 2 انزلي‌چي‌ها همراه بود هواداران تيم ميزبان مقابل ميکسدزون ورزشگاه و محل عبور و مرور بازيکنان دو تيم تجمع کرده و خواستار گرفتن عکس يادگاري و امضا از بازيکنان ملوان شدند.

به گزارش فارس، اين موضوع ابتدا با دستور ماموران نيروي انتظامي براي متفرق شدن اين تعداد از هواداران همراه بود که پس از اينکه عده‌اي از هواداران ملوان همچنان مقابل ميکسدزون باقي ماندند، ماموران نيروي انتظامي وارد عمل شده و تعداد باقي مانده را متفرق کردند.

پس از اين پيروزي پرگل بازيکنان ملوان در رختکن اين تيم به جشن و پايکوبي پرداخته و اين پيروزي را جشن گرفتند.
soheilsalmankhah بازدید : 17 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

برنامه کامل مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال


تيم‌هاي اول تا هشتم مرحله مقدماتي ليگ برتر واليبال در مرحله پلي آف به مصاف يکديگر مي‌روند تا در نهايت بعد از دو برد از سه بازي، چهار تيم مرحله نيمه نهايي اين رقابت‌ها مشخص شوند.


به نقل از سايت فدراسيون واليبال، در پايان دور مقدماتي ليگ برتر واليبال که چهارشنبه هفته گذشته به پايان رسيد، هشت تيم برتر جدول به مرحله پلي اف صعود کردند که به ترتيب تيم‌هاي باريج اسانس، متين ورامين، ميزان مشهد، کاله مازندران، پيکان تهران، شهرداري تبريز، نوين کشاورز و شهرداري اروميه بودند.

اين هشت تيم رقابت خود را از فردا چهارشنبه طبق برنامه زير شروع مي‌کنند: 

چهارشنبه 30 بهمن ماه:

1- تيم اول با هشتم (باريج اسانس – شهرداري اروميه)

2- تيم چهارم با پنجم ( کاله مازندران – پيکان تهران)

3- تيم سوم با ششم ( ميزان مشهد – شهرداري تبريز)

4- تيم دوم با هفتم (متين ورامين – نوين کشاورز)

ديدارهاي دور برگشت مرحله پلي آف نيز روزهاي ششم و هفتم اسفند ماه در شهرهاي اروميه، تهران (دو بازي) و تبريز پيگيري خواهد شد. با توجه به اينکه دو بازي در اين مرحله در تهران برگزار مي‌شود، ديدار تيم‌هاي نوين کشاورز و متين ورامين به روز سه شنبه ششم اسفند ماه موکول شد.

در صورتي که تيم‌ها در دو دور رفت و برگشت به تساوي يک بر يک برسند، بازي سوم آنان روز يکشنبه 11 اسفندماه در شهرهاي دور رفت برگزار خواهد شد تا چهره 4 تيم مرحله نيمه نهايي و نهايي ليگ برتر سال 92 مشخص شود. 

مرحله نيمه نهايي و نهايي ليگ برتر واليبال نيز به صورت متمرکز در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران برگزار خواهد شد که برنامه آن به شرح زير است:

دور رفت مرحله نيمه نهايي (جمعه 16 اسفند ماه):

برنده نهايي بازي يکم (باريج اسانس – شهرداري اروميه) با برنده نهايي بازي دوم (پيکان - کاله)

برنده نهايي بازي سوم (ميزان – شهرداري تبريز) با برنده نهايي بازي چهارم (متين – نوين کشاورز)

دور برگشت مرحله نيمه نهايي (يکشنبه 18 اسفند ماه):

برنده نهايي بازي يکم (باريج اسانس – شهرداري اروميه) با برنده نهايي بازي دوم (پيکان - کاله)

برنده نهايي بازي سوم (ميزان – شهرداري تبريز) با برنده نهايي بازي چهارم (متين – نوين کشاورز)

در صورتي که بازي‌هاي اين مرحله نيز با تساوي يک بر يک تمام شود، بازي سوم اين تيم‌ها در روز سه شنبه 20 اسفند مشخص کننده تيم‌هاي فيناليست ليگ برتر واليبال است و بازي‌هاي مرحله نهايي پنج شنبه 22 اسفندماه برگزار مي شود. اما اگر برنده تيم‌ها در مرحله نيمه نهايي در دو مسابقه مشخص شود، مسابقات مرحله نهايي روز سه شنبه 20 اسفندماه در سالن 12 هزار نفري آزادي برگزار خواهد شد.

در مجموع از چهار تيم باريج اسانس، شهرداري اروميه، کاله مازندران و پيکان تهران يک تيم شانس حضور در ديدار نهايي را دارد و حريف اين تيم يکي از تيم هاي متين ورامين، ميزان مشهد، شهرداري تبريز و يا نوين کشاورز خواهد
soheilsalmankhah بازدید : 21 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

رقابت پرسپوليس و سپاهان براي سوم شدن


سه ديدار آخر هفته بيست و هفتم ليگ برتر در روزهاي پنجشنبه و جمعه برگزار مي‌شود و در يکي از بازي‌هاي حساس پرسپوليس ميزبان صباي قم است.


 سه ديدار آخر هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال در روزهاي پنجشنبه و جمعه برگزار مي‌شود. ديدارهايي که نتايجش براي تيم‌هاي بالاي و پايين جدول بسيار مهم و تعيين کننده است. پرسپوليس و سپاهان براي رسيدن به رده سوم با يکديگر رقابت مي‌کنند. نگاهي به اين سه بازي مي‌اندازيم:

تراکتورسازي - راه آهن؛ قهرمان وارد مي‌شود

نتيجه ديدار رفت: راه آهن يک تراکتورسازي 2

به گزارش فارس، اين اولين بازي تراکتورسازي بعد از قهرماني در جام حذفي است و انتظار مي‌رود که تماشاگران زيادي براي حمايت از اين تيم به ورزشگاه بروند تا يک جشن قهرماني خانگي هم در تبريز برگزار شود. تراکتورسازان که جواز حضور در فصل آينده ليگ قهرمانان را هم کسب کرده‌اند نتايج ديگر ديدارهاي ليگ براي‌شان حساسيتي ندارد اما اين بازي براي راه آهن حکم مرگ و زندگي را دارد و اگر اين تيم بازنده شود همچنان در خطر سقوط باقي مي‌ماند ولي اگر بتواند از تراکتورسازي امتياز بگيرد به بقا اميدوارتر خواهد شد. در هر صورت اين بازي تحت تاثير قهرماني جام حذفي است و بعيد است قرمزپوشان تبريزي بخواهند جشن خانگي خود را خراب کنند و مي‌خواهند در اين بازي هم پيروز شوند تا حداقل ششمي خود را تثبيت کند. کريم انصاري‌فرد هم که در کورس کسب عنوان آقاي گلي ليگ است بهترين فرصت را دارد تا مقابل يکي از خطوط ضعيف دفاعي بر تعداد گل‌هايش اضافه کند و عنوان آقاي گلي را کسب کند.

مس - سپاهان؛ سه امتياز واجب‌تر از نان شب

نتيجه ديدار رفت: سپاهان صفر- مس صفر

مس فينال جام حذفي را در خانه از دست داد. کرماني‌ها که آخرين تيم جدول ليگ هستند دوست داشتند اين فصل کابوس‌وار خود را با قهرماني در جام حذفي به پايان برسانند که در اين امر موفق نبودند. مس اگر مي‌خواهد در ليگ برتر بماند بايد در اين بازي پيروز شود. مساوي هيچ دردي از اين تيم درمان نمي‌کند از سويي ديگر سپاهان هم مي‌خواهد تا لحظه آخر براي قهرماني بجنگد. زردپوشان اصفهان اگر در اين بازي پيروز شوند مي‌توانند جاي نفت تهران را در رده سوم بگيرند اما مس حتي در صورت برد هم نمي‌تواند از مکان شانزدهم تکان بخورد ولي اين برد آنها را به آينده اميدوار خواهد کرد. سه امتياز اين مسابقه براي هر دو تيم از نان شب واجب‌تر است. 

پرسپوليس - صباي قم؛ نبرد سرخپوشان پرحاشيه پيروز مي‌شوند؟

نتيجه ديدار رفت: صباي قم يک پرسپوليس يک

پرسپوليس در حساس‌ترين زمان فصل دچار حواشي فراواني شده و کمتر روي آرامش را در اين روزها مي‌بيند. از جر و بحث دايي و پروين در وازرت ورزش گرفته تا جلسه پيشکسوتان با پروين و افشاگري مايلي‌کهن در مورد دستمزد علي دايي، با اين حال بازيکنان مي‌گويند مشکلات مالي را فراموش کرده‌اند و فقط به دنبال موفقيت در چهار ديدار باقيمانده ليگ هستند. سرخپوشان اگر مي‌خواهند به قهرماني يا کسب سهميه آسيا اميدوار باشند بايد در اين بازي پيروز شوند وگرنه ديگر شانس‌شان براي قهرماني به حداقل مي‌رسد. صباي قم هم که با 28 امتياز خيالش تقريبا از سقوط نکردن راحت است، در اين بازي براي اعاده حيثيت بازي مي‌کند و شاگردان مرفاوي مي‌خواهند در آخرين بازي سال 92 در ليگ برتر مقابل پرسپوليس درخشش داشته باشند. البته تيم صبا هم مثل پرسپوليس گرفتار حواشي و مشکلات مالي شده است. با اين حال رضا عنايتي گلزن کهنه‌کار ليگ برتر انگيزه زيادي براي درخشش در اين بازي دارد. عنايتي اگر بتواند در اين بازي گل بزند يک گام جلوتر از ديگر بازيکنان گلزن ليگ خواهد ايستاد به شرطي که کريم انصاري فرد در بازي تراکتورسازي با راه آهن گلزني نکند. او مستحکم‌ترين خط دفاع ليگ را مقابل خود دارد و مثل انصاري‌فرد کار راحتي ندارد. پرسپوليس پرحاشيه فقط در صورت برد در اين بازي شرايطش کمي مثبت خواهد شد اما باخت يا مساوي خانگي ممکن است سرخپوشان را دچار تنش و حاشيه بيشتر کند. پرسپوليس در صورت برد و توقف سپاهان مقابل مس مي‌تواند به رده سوم جدول برسد.
soheilsalmankhah بازدید : 11 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

پيروزي بارسلونا و پاري‌سن ژرمن در ليگ قهرمانان


با برتري بارسلونا برابر منچستر‌سيتي و پيروزي پرگل پاري سن ژرمن برابر لورکوزن مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا آغاز شد.


  تنور رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا پس از چند هفته تعطيلي دوباره داغ شد و هيجان به فوتبال اروپا برگشت. مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا با برگزاري 2 ديدار آغاز شد که در آن دو تيم مهمان موفق شدند برابر ميزبانان خود به پيروزي برسند.

به گزارش ايسنا، در ورزشگاه اتحاد دو تيم منچستر‌سيتي و بارسلونا در حالي برابر هم به ميدان رفتند که ميزبان در اين ديدار سرخيو اگرو گلزن خود را در اختيار نداشت. بارسلونا بازي را با حملات خود اغاز کرد و توپ و ميدان را در دست گرفت اما در ادامه بازيکنان سيتي بودند که با داويد سيلوا و نگردو چند بار روي دروازه حريف خطرساز شد اما دو تيم نتوانستند راه دروازه هم را پيدا کنند تا نيمه نخست با تساوي بدون گل به پايان برسد.

در نيمه دوم نفوذ ليونل مسي در دقيقه 52 او را با جو هارت در موقعيت تک به تک قرار داد اما مارتين دميکليس هموطن مسي از پشت روي او خطا کرد و کارت قرمز را به جان خريد و در حالي که به نظر مي‌رسد خطا پشت محوطه جريمه رخ داده است، داور نقطه پنالتي را نشان داد تا ليونل مسي به راحتي اين توپ را وارد دروازه سيتي کند. در ادامه با 10 نفره شدن سيتي ، بازي روند متعادلي را به خود گرفت. دني آلوس و داويد سيلوا نيز در ادامه دو موقعيت خطرناک را روي دروازه هم خلق کردند . در دقيقه 90 دني آلوس مزد نفوذ‌هاي زيادش را گرفت و موفق شد با همکاري نيمار دروازه جو هارت را براي دومين بار باز کند. تا اين ديدار در پايان با برتري دو بر صفر بارسلونا مهمان به پايان برسد.

در ديگر ديدار اين مرحله پاري‌سن ژرمن در خانه باير لورکوزن به ميدان رفت و اين ديدار در پايان با برتري 4 بر صفر تيم فرانسوي به پايان رسيد تا پاري‌سن ژرمن کار لورکوزن را يک‌سره کرده باشد.

بلايزي ماتئودي در دقيقه 3 خيلي زود تيمش را به گل رساند. در ادامه زلاتان ابراهيمووچ دو بار در دقايق 39 و 42 موفق شد براي تيمش گلزني کند تا تعداد گل هايش را در اين فصل ليگ قهرمانان به عدد 10 برساند و بالاتر از رونالدو در صدر جدول گلزنان قرار گيرد. . در ادامه مسابقه امير اسپاهيچ بازيکن بوسنيايي لورکوزن با دريافت کارت زرد دوم از زمين مسابقه اخراج شد تا ديدار برگشت دو تيم را از دست بدهد. در دقايق پاياني يوهان کابايه گل چهارم تيمش را نيز به ثمر رساند تا اين ديدار در پايان با نتيجه 4 بر صفر به سود تيم فرانسوي به پايان برسد.

ديدار‌هاي برگشت اين مرحله سه هفته ديگر برگزار مي‌شود. در ادامه بازي هاي اين مرحله فردا شب دو ديدار برگزار مي‌شود که در آن آرسنال با بايرن‌مونيخ و ميلان با آتلتيکو مادريد ديدار خواهد کرد.

**تابلو نتايج

*منچستر‌سيتي صفر – بارسلونا 2

مسي (54) و دني آلوس (90)

*بايرلورکوزن صفر- پاري‌سن ژرمن 4

ماتئودي (3)، کابايه (88) و ابراهيموويچ (39 و 42)

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 325
  • بازدید کلی : 5,426
  • کدهای اختصاصی

    Top Blog
    وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

    بنر ما یا همون شما

    فوتبال نوین