loading...
فوتبال نوین
soheilsalmankhah بازدید : 11 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

استقلال به دنبال قهرماني، ملوان در فکر انتقام


در ادامه هفته بيست و هفتم ليگ برتر در ديداري حساس و مهم تيم فوتبال استقلال روز چهارشنبه ميهمان ملوان بندرانزلي است.


  در ادامه هفته بيست و هفتم ليگ برتر روز چهارشنبه يک ديدار حساس و مهم در انزلي بين استقلال و ملوان برگزار مي‌شود. مسابقه‌اي که مي‌تواند سرنوشت قهرماني را تا حد زيادي در ليگ برتر تعيين کند.

به گزارش فارس، استقلال اگر در اين بازي پيروز شود دو امتياز از فولاد پيش مي‌افتد و فرار بزرگش را به سوي قهرماني آغاز خواهد کرد. سه هفته پاياني ليگ هم در فروردين 93 برگزار خواهد شد و استقلال يکسال صدرنشين خواهد ماند!

نتيجه اين مسابقه براي آبي‌پوشان تهراني اهميتي حياتي دارد و براي ملوان از نظر حيثيتي مهم است. استقلال به دنبال قهرماني و بازگشت به صدر جدول است و ملوان مي‌خواهد دو شکست مقابل استقلال در دور رفت و جام حذفي را جبران کند و در آخرين بازي سال 92 مقابل هوادارانش پيروز شود.

حواشي اين بازي خيلي زود و از ديدار دوستانه اسکوچيچ و قلعه‌نويي در رستوراني شيک آغاز شد و مالک باشگاه ملوان اين ضيافت شام را نپسنديد و در مصاحبه‌اي از آن انتقاد کرد و خيلي زود حرفش را پس گرفت.

از نظر فني ملوان در شرايط خوبي قرار دارد ولي استقلال دو بازيکن ملي‌پوش و تاثيرگذارش را در اختيار ندارد. خسرو حيدري به دليل مصدوميت و آندرانيک تيموريان به دليل محروميت در اين بازي حساس نمي‌توانند براي استقلال به ميدان بروند. با اين حال امير قلعه‌نويي از بازيکنانش خواسته که استقلال‌گونه بازي کنند. آبي‌پوشان در صورت پيروزي در اين مسابقه هم صدرنشيني را از فولاد پس مي‌گيرد و هم براي اولين ديدارش مقابل الشباب در ليگ قهرمانان آسيا روحيه مناسب‌تري پيدا مي‌کند.

آبي‌پوشان مي‌خواهند با شکار قوي سپيد انزلي با صدرنشيني و روحيه خوب به تهران برگردند. قوي سپيدي که در اين فصل تبديل به عقابي تيز پرواز شده که به راحتي به هيچ تيمي باج نمي‌دهد. اگر اسکوچيچ بتواند در اين بازي از استقلال امتياز بگيرد؛ پرسپوليس، نفت و فولاد خوزستان را خوشحال مي‌کند و حتي خودش هم در جدول يک پله صعود مي‌کند و به رده هفتم مي‌آيد.
soheilsalmankhah بازدید : 21 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

برنامه جديد هفته بيست و هفتم ليگ برتر


کميته مسابقات سازمان ليگ برنامه جديد هفته بيست و هفتم ليگ برتر را اعلام کرد.


 

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت سازمان ليگ، کميته مسابقات سازمان ليگ برنامه جديد هفته بيست و هفتم ليگ برتر را به شرح زير اعلام کرد:

يکشنبه 27 بهمن

استقلال خوزستان-داماش-ورزشگاه تختي اهواز-ساعت15:30

سايپا-گسترش فولاد-ورزشگاه انقلاب کرج-ساعت15:30

نفت تهران-فولاد خوزستان-ورزشگاه دستگردي تهران-ساعت15:30

ذوب آهن-فجر شهيد سپاسي-ورزشگاه ذوب آهن فولادشهر-ساعت15:30

چهارشنبه 30 بهمن

ملوان –استقلال -ورزشگاه تختي انزلي-ساعت15:30

پنجشنبه 1 اسفند

مس کرمان-سپاهان-ورزشگاه امام علي کرمان-ساعت15:30

تراکتورسازي-راه آهن-ورزشگاه يادگار امام تبريز-ساعت15:30

جمعه 2 اسفند

پرسپوليس-صباي قم- ورزشگاه آزادي تهران-ساعت 16
soheilsalmankhah بازدید : 158 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

قلعه‌نويي: بازگشت جباري صحت ندارد


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت:مس کرمان تيم بسيار خوبي است. جايگاه آنها در جدول اينجا نيست.


 

امير قلعه‌نويي در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مرحله نيمه نهايي جام حذفي مقابل مس کرمان گفت: مس کرمان تيم بسيار خوبي است. جايگاه آنها در جدول اينجا نيست. تيم بوناچيچ فوتبال خوبي انجام مي‌دهد. درست است در آزادي بازي مي کنيم اما شرايط بازي حساس تر است دنبال استفاده از ميزباني هستيم تا به فينال جام حذفي برويم.

به نقل از فارس،وي افزود: غلام نژاد دوکارته است. جمشيديان مصدوم است. خوشبختانه تيموريان به استقلال بازگشت. اولادي هم به جمع ما بازگشته است.

قلعه‌نويي در خصوص اضافه شدن بازيکنان کمکي به استقلال گفت: ما در خصوص اين موضوع هنوز تصميم نگرفتم. يکسري مشکلات داريم و به دنبال به خدمت گرفتن ايمان مبعلي هستيم. اگر اجازه بدهند از اين موضوع استقبال مي‌کنيم.

سرمربي استقلال در خصوص جذب مجتبي جباري وشايعه بازگشت او گفت: اين موضوع نيست و صحت ندارد.

وي در خصوص جمشيديان گفت: بعيد مي‌دانم به استقلال برگردد و به ما کمک کند. ولي حيدري شايد به بازي با سايپا نرسد اما در بازي آينده به ما کمک مي‌کند.

قلعه‌نويي تأکيد کرد: از تاج خواهشي دارم. از وقتي او آمده برنامه ها منظم تر شده است. حالا که لغو اردوي آفريقا مقصرش قلعه‌نويي شناخته شده اميدوارم سازمان ليگ در برنامه ها تجديد نظر کند چون تيم ها بازيکن مصدوم دارند و خسته هستند. اين پيشنهاد را مي دهيم . مي دانم تاج زحمت زيادي کشيده است. البته ما پيشنهادي نداديم اما حالا به ذهنمان رسيد مي ترسم پيشنهاد بدهم و بگوينده آن 5 هفته اتفاق افتاده است. هنوز يک مسئله باقي مانده است. خوشبختانه تاج شفاف صحبت کرد و گفت آن پنج هفته درخواست فدراسيون فوتبال بوده است از کفاشيان هم مي خواهم شفاف بگويد به کدام باشگاه پول مي‌دهد که اين موضوع نيز براي همه روشن شود.

قلعه‌نويي درادامه از هواداران استقلال خواست با حضور خود به اين تيم کمک کنند.

وي افزود: اگر اشتباه نکنم تيم ملي هندبال با بحرين 30 بر 30 مساوي کرد و خوشبختانه آنها راهي جام جهاني شدند که اين موضوع را تبريک مي گويم.

سرمربي تيم استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که قرار است اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي برگزار شود و ظاهرا شما در جريان نيستيد گفت: به من گفتند برگزار نمي شود اما ما پيشنهادمان را بيان کرديم الان به ذهنم رسيد اين را بگويم.اگر برگزار شد که هيچ اگر نشد برنامه را تغيير دهند تا به بازيکنان فشاري وارد نشود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 304
  • بازدید کلی : 5,405
  • کدهای اختصاصی

    Top Blog
    وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

    بنر ما یا همون شما

    فوتبال نوین