loading...
فوتبال نوین
soheilsalmankhah بازدید : 27 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

قرعه‌کشي يک‌چهارم‌نهايي ليگ‌قهرمانان اروپا


قرعه کشي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا برگزار و برنامه جدال 8 تيم برتر مهم‌ترين تورنمنت باشگاهي قاره سبز مشخص شد.


  2 روز پس از پايان بازي‌‌‌هاي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، قرعه‌کشي مرحله يک چهارم نهايي رقابت‌ها، امروز (جمعه) در مقر يوفا در شهر نيون سوئيس برگزار و در آن برنامه جدال 8 تيم برتر مسابقات مشخص شد.

به گزارش تسنيم، برنامه بازي‌هاي مرحله يک چهارم نهايي به صورت زير است:

منچستريونايتد (انگليس) - بايرن مونيخ (آلمان)

بارسلونا (اسپانيا ) - اتلتيکومادريد (اسپانيا)

رئال مادريد (اسپانيا) - بورسيا دورتموند (آلمان)

پاري‌سن‌ژرمن (فرانسه) - چلسي (انگليس)

دور رفت بازي‌‌هاي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در روزهاي اول و دوم آوريل (12 و 13 فروردين 1393) و دوربرگشت در روزهاي 8 و 9 آوريل (19 و 20 فروردين) برگزار خواهد شد.



soheilsalmankhah بازدید : 46 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

صعود منچستر و دورتموند به يک‌چهارم‎نهايي


در ادامه رقابت هاي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، تيم هاي منچستريونايتد انگليس و بروسيا دورتموند آلمان با برتري در مجموع دو ديداربا رقيبان خود از يونان و روسيه، به مرحله يک چهارم نهايي راه يافتند.


به گزارش ايرنا، منچستريونايتد چهارشنبه شب در بازي برگشت مرحله يک هشتم نهايي در ورزشگاه اولترافورد با درخشش روبين فان پرسي، المپياکو يونان را سه بر صفر شکست داد تا با وجود شکست 2 به صفر در بازي رفت، در مجموع به برتري سه بر دو برسد. فان پرسي در دقايق 25(پنالتي)، 45 و 52 گل هاي منچستر را به ثمر رساند.



بروسيا دورتموند آلمان نيز هر چند در بازي برگشت در برابر زنيت سن پترزبورگ با نتيجه دو بر يک شکست خورد اما با توجه به پيروزي چهار بر دو در بازي رفت، در مجموع با نتيجه پنج بر چهار به پيروزي رسيد و به جمع هفت تيم ديگر مرحله يک چهارم نهايي پيوست.



گل هاي زنيت را هالک مهاجم برزيلي در دقيقه 16 و سالومون روندون در دقيقه 73 به ثمر رساندند. سباستين کل در دقيقه 38 گل دورتموند را به ثمر رساند.

soheilsalmankhah بازدید : 24 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

صعود چلسي و رئال به مرحله يک چهارم نهايي


تيم‌هاي چلسي و رئال‌مادريد با برتري برابر حريفان خود به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا راه يافتند.


 مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا با دو ديدار ادامه يافت.

به گزارش ابسنا، چلسي که در بازي رفت توانسته بود برابر گالاتاسراي به تساوي يک بر يک برسد خيلي زود در دقيقه 4 به گل رسيد.

ساموئل اتوئو موفق شد سومين گل خود را در ليگ قهرمانان اروپا در اين فصل به ثمر برساند. در ادامه حملات دامنه‌دار چلسي نتيجه داد و اين تيم موفق شد با ضربه گري کيهيل گل دوم خود را نيز به ثمر برساند تا اين ديدار را در پايان چلسي با نتيجه 2 بر صفر از گالاتاسراي ببرد و در مجموع دو ديدار با برتري 3 بريک برابر اين تيم ترکيه‌اي راهي مرحله بعد شود.

در ديگر ديدار اين مرحله که بيشتر جنبه تشريفاتي داشت، رئال‌مادريد و شالکه به مصاف هم رفتند که رئال موفق شد با نتيجه 3 بر يک پيروز شود. کريستيانو رونالدو دو بار و آلوارو موراتا براي رئال در اين ديدار گلزني کردند و تيم هوگلند نيز براي تيم آلماني گلزني کرد تا رئال در مجموع با نتيجه 9 بر 2 راهي مرحله بعد شود.

دو ديدار باقي‌مانده اين مرحله فردا شب برگزار مي‌شود که منچستر‌يونايتد با المپياکوس و دورتموند با زنيت ديدار خواهد کرد.

تابلو نتايج (مجموع رفت و برگشت)

چلسي 3 – گالاتاسراي يک

رئال‌مادريد 9 – شالکه 2


soheilsalmankhah بازدید : 20 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

پيروزي پرگل رئال برابر شالکه/ تساوي گالا و چلسي


تيم فوتبال شالکه در خانه توسط کهکشاني‌هاي رئال مادريد گلباران شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، در آخرين شب از دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، دو ديدار به طور همزمان از ساعت 23:15 برگزار شد که در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال گالاتاسراي در ورزشگاه خانگي خود ترک تلکام آرنا در شهر استانبول پذيراي چلسي انگليس و شاگردان ژوزه مورينيو بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه تساوي يک بر يک به پايان رسيد.



فرناندو تورس در دقيقه 9 براي چلسي گلزني کرد و چجو مدافع پيش‌تاخته گالا در دقيقه 65 بازي را به تساوي کشاند.



گالاتاسراي در گروه دوم اين رقابت‌ها پس از تيم رئال مادريد و با شکست يوونتوس به عنوان تيم دوم به مرحله يک هشتم نهايي راه يافته بود و چلسي در گروه پنجم اين رقابت‌ها بالاتر از شالکه به عنوان تيم نخست راهي مرحله حذفي شده بود.



ديگر تيم‌هاي صعود کرده گروه‌هاي دوم و پنجم نيز شب گذشته به مصاف هم رفتند، جايي که شالکه در ورزشگاه خانگي خود ولتينس آرنا از رئال مادريد و شاگردان کارلو آنچلوتي پذيرايي مي‌کرد.



اين مسابقه در نهايت با نتيجه پرگل 6 بر يک به سود کهکشاني‌هاي رئال مادريد به پايان رسيد و ژرمن‌هاي آبي‌پوش در گلزن کرشن گلباران شدند.



در اين ديدار گرت بيل در دقايق 21 و 69، بنزما در دقايق 13 و 57 و کريستيانو رونالدو در دقيقه 52 و 89 براي رئال گلزني کردند تا رئال مادريد در همان بازي رفت کار را تمام کرده و از هم‌اکنون خود را در يک چهارم نهايي اين جام ببيند. تک گل شالکه را نيز هونتلار در دقيقه 90 وارد دروازه رئال کرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 297
  • بازدید کلی : 5,398
  • کدهای اختصاصی

    Top Blog
    وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

    بنر ما یا همون شما

    فوتبال نوین