loading...
فوتبال نوین
soheilsalmankhah بازدید : 33 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

مارتينو: رئال مادريد همچنان بخت قهرماني دارد


خراردو مارتينو مربي تيم فوتبال بارسلونا روز جمعه اعلام کرد رئال مادريد به رغم دو شکست متوالي و سقوط به رده سوم همچنان بخت قهرماني دارد.


مارتينو تاکيد کرد اتلتيکو مادريد، بارسا و رئال که رده هاي نخست لا ليگا را در اختيار دارند، براي قهرماني بايد تا ديدار آخر بجنگند.

رئال که تا هفته قبل جايگاه مستحکمي در صدر جدول داشت يکشنبه در الکلاسيکو سه بر چهار از بارسا و روز چهارشنبه از سويا ( 2 - 1 ) شکست خورد.

اتلتيکو مادريد از اين فرصت استفاده کرد با 73 امتياز بالاتر از بارسا ( 72 امتياز ) و رئال ( 70 امتياز ) در صدر جدول قرار گرفت.

مارتينو در کنفرانسي خبري گفت:‌ « اين نتايج سبب شد که رقابت بين سه تيم اول تا هفته پاياني ادامه داشته باشد. اين سه تيم بخت برابري براي قهرماني دارند .»

وي افزود: «‌ براي ما موضوع تازه اين است که مي توانيم سرنوشت مان را خودمان رقم بزنيم چون ما در هفته آخر به مصاف اتلتيکو مادريد خواهيم رفت. اتلتيکو و بارسا مي توانند سرنوشت خود را رقم بزنند اما من نمي توانيم رئال مادريد را از رقابت براي قهرماني حذف کنم .»

اين مربي آرژانتيني ديدار عصر شنبه مقابل سويا در داربي بارسلون را دشوار توصيف کرد.
soheilsalmankhah بازدید : 39 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو در میکسد زون ورزشگاه برنابئو با لحنی تند در مورد اوندیانو ماینکو، داور دیدار ال کلاسیکو صحبت کرد و در مورد عملکرد داوری به دست های پنهان پشت پرده اشاره کرد.
http://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/medium/public/contents/user7163/news/thumbnail/d067f8f7-ea60-30d6-a1a3-f9fe4275a4d1.jpg?itok=SxpmjItb
اتهام: "بسیاری از مسائل دست به دست هم داد. شاید برخی افراد نمی خواهند ما قهرمان لیگ شویم. درک می کنم که آنها به دنبال چه چیزی هستند و تصمیمات داور را هم درک می کنم. من 5 سال است که اینجا هستم و تنها بازی کردن در داخل زمین کافی نبوده است، باید خارج از آن نیز فعال باشید!"

soheilsalmankhah بازدید : 17 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

روزنامه مارکا در اسپانيا از احتمال جدايي ليونل مسي مهاجم آرژانتيني از تيم فوتبال بارسلونا خبر داده است.


 روزنامه مشهور مارکا در اسپانيا طي گزارشي از احتمال جدايي ليونل مسي مهاجم آرژانتيني از تيم فوتبال بارسلونا خبر داده است.

به نوشته مارکا رييس جديد بارسلونا قصد دارد رقمي معادل چهل و پنج ميليون يورو براي تمديد قرار داد ليونل مسي هزينه کند واين رقم بسيار کمتر از رقمي است که راسل قصد داشت براي حفظ اين بازيکن هزينه کند بنابراين احتمال به توافق نرسيدن ليونل مسي با روئساي بارسا بسيار بالاست و شانس ادامه حضور وي را کاهش خواهد داد.

soheilsalmankhah بازدید : 15 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

شکست سنگين بارسا در خانه سوسيداد


تيم فوتبال بارسلونا در ديداري خارج از خانه تن به شکستي سنگين داد.


 از هفته بيست و پنجم لاليگا اسپانيا، تيم فوتبال رئال سوسيداد در ورزشگاه خانگي خود ميزبان بارسلونا بود که اين مسابقه در نهايت با نتيجه 3 بر يک به سود رئال سوسيداد به پايان رسيد.

سانگ در دقيقه 32 گل به خودي، گريزمان 54 و زاروتوزا 59 براي سوسيداد در اين ديدار گلزني کردند و ليونل مسي در دقيقه 36 تک گل بارسلونا را به ثمر رساند.

به گزارش فارس، بارسلونا با اين شکست در امتياز 60 باقي ماند و موجب تثبيت صدرنشيني رئال مادريد شد تا اين تيم براي نخسين بار در طول اين فصل از لحاظ امتيازي از بارسلونا پيشي بگيرد. رئال سوسيداد هم 43 امتيازي شد و موقتا به رده پنجم جدول صعود کرد.
soheilsalmankhah بازدید : 21 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

پيروزي بارسا مقابل رايووالکانو با درخشش مسي


تيم فوتبال بارسلونا با درخشش ستاره آرژانتيني خود به پيروزي پرگل دست يافت.


در يک ديدار ديگر از هفته بيست و چهارم لاليگا اسپانيا، تيم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه خانگي خود ميزبان رايووالکانو بود.

به گزارش فارس، در اين ديدار ليونل مسي و نيمار پس از مدت‌ها در کنار هم در ترکيب 18 نفره تيمشان قرار داشتند که مسي از ابتدا در ميدان بود و نيمار در دقيقه 62 به جاي پدرو وارد ميدان شد و 12 دقيقه در کنار مسي بازي کرد تا اينکه مسي در دقيقه 74 جاي خود را به تيو داد.

اين ديدار در نهايت با نتيجه 6 بر صفر به سود آبي اناري‌ها به پايان رسيد.

مسي در اين ديدار خوش درخشيد و در دقايق 36 و 68 دو گل تيمش را به ثمر رساند و در دقيقه 53 پاس گل به سانچز داد. دو گل ديگر بارسلونا را نيز آدريانو در دقيقه 2 و پدرو 56 به ثمر رساندند. نيمار نيز در اين ديدار گلي روحيه بخش پس از حدود يک ماه مصدوميت به ثمر رساند تا در آستانه ديدار حساس مقابل منچستر سيتي در ليگ قهرمانان اروپا روحيه دوچنداني بگيرد.

بارسلونا با اين برد 60 امتيازي شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتيکو مادريد به صدر جدول لاليگا تکيه زد.
soheilsalmankhah بازدید : 28 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (1)

 Dani Alves Best Passes and Goals

 

 

 

 

کلیپی زیبا و دیدنی از گلها ، حرکات و پاس گل های دنی آلوز برای شما آماده کرده ایم . امیدوارم لذت کافی را از این کلیپ زیبا ببرید .

کیفیت این کلیپ HD هست . امیدوارم لذت ببرید.
حجم:45 مگابایت
زمان:2:53 دقیقه

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 266
  • بازدید کلی : 5,367
  • کدهای اختصاصی

    Top Blog
    وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

    بنر ما یا همون شما

    فوتبال نوین