loading...
فوتبال نوین
soheilsalmankhah بازدید : 20 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

پيروزي پرگل رئال برابر شالکه/ تساوي گالا و چلسي


تيم فوتبال شالکه در خانه توسط کهکشاني‌هاي رئال مادريد گلباران شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، در آخرين شب از دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، دو ديدار به طور همزمان از ساعت 23:15 برگزار شد که در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال گالاتاسراي در ورزشگاه خانگي خود ترک تلکام آرنا در شهر استانبول پذيراي چلسي انگليس و شاگردان ژوزه مورينيو بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه تساوي يک بر يک به پايان رسيد.



فرناندو تورس در دقيقه 9 براي چلسي گلزني کرد و چجو مدافع پيش‌تاخته گالا در دقيقه 65 بازي را به تساوي کشاند.



گالاتاسراي در گروه دوم اين رقابت‌ها پس از تيم رئال مادريد و با شکست يوونتوس به عنوان تيم دوم به مرحله يک هشتم نهايي راه يافته بود و چلسي در گروه پنجم اين رقابت‌ها بالاتر از شالکه به عنوان تيم نخست راهي مرحله حذفي شده بود.



ديگر تيم‌هاي صعود کرده گروه‌هاي دوم و پنجم نيز شب گذشته به مصاف هم رفتند، جايي که شالکه در ورزشگاه خانگي خود ولتينس آرنا از رئال مادريد و شاگردان کارلو آنچلوتي پذيرايي مي‌کرد.



اين مسابقه در نهايت با نتيجه پرگل 6 بر يک به سود کهکشاني‌هاي رئال مادريد به پايان رسيد و ژرمن‌هاي آبي‌پوش در گلزن کرشن گلباران شدند.



در اين ديدار گرت بيل در دقايق 21 و 69، بنزما در دقايق 13 و 57 و کريستيانو رونالدو در دقيقه 52 و 89 براي رئال گلزني کردند تا رئال مادريد در همان بازي رفت کار را تمام کرده و از هم‌اکنون خود را در يک چهارم نهايي اين جام ببيند. تک گل شالکه را نيز هونتلار در دقيقه 90 وارد دروازه رئال کرد.
soheilsalmankhah بازدید : 16 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)



استقلال مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا را با شکست مقابل الشباب عربستان پشت سر گذاشت.


 تيم‌هاي استقلال ايران و الشباب عربستان از ساعت 19:30 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته نخست از مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا به مصاف هم رفتند. اين بازي که به ميزباني استقلال در ورزشگاه آزادي برگزار شد در پايان به برتري يک بر صفر نماينده عربستان انجاميد.

نيمه نخست

استقلالي‌ها از ابتدا سعي کردند نبض بازي را در اختيار بگيرند و از همين رو در دقيقه 5 بازي توسط غلام‌نژاد توانستند به دروازه الشباب برسند اما شوت نه چندان محکم اين بازيکن در اختيار دروازه‌بان حريف قرار گرفت.

در دقيقه 9 بازي عماد خليلي، مهاجم الشباب توانست وارد محوطه جريمه استقلال شود و در حالي‌که تنها رحمتي را روبه‌روي خود مي‌ديد، نتوانست از موقعيتش بهره‌اي ببرد. جاگيري مناسب رحمتي باعث شد تا اين توپ دفع شود.

در دقيقه 18 بازي ايمان مبعلي پشت ضربه ايستگاهي ايستاد که در ميانه‌هاي ميدان به سود استقلال اعلام شده بود. توپي که او ارسال کرد در نهايت پشت مدافعان الشباب به اکبرپور و عمران‌زاده رسيد اما اين 2 بازيکن در شرايطي که مي‌توانستند با يک بغل پا دروازه را باز کنند به خيال آفسايد ايستادند و در نهايت اين فرصت خوب از دست رفت.

الشبابي‌ها نيز در پاسخ به اين موقعيت در برگشت با يک شوت از پشت محوطه دروازه استقلال را تهديد کردند اما بازهم واکنش رحمتي مانع از گل شدن اين توپ شد.

در دقيقه 27 بازي استقلالي‌ها از سمت چپ زمين الشباب دست به تدارک يک موقعيت زدند و آرش برهاني که با پاس قاضي صاحب توپ شده بود بخت خود را براي زدن اولين گل استقلال آزمود اما با مقاومت دروازه‌بان الشباب مواجه شد.

در دقيقه 37 ايمان مبعلي بازهم پشت ضربه ايستگاهي ايستاد و توپ را روي دروازه الشباب ارسال کرد و عمران‌زاده توانست دروازه الشباب را باز کند اما پرچم کمک داور به نشانه آفسايد بودن اين گل بالا رفت و گل استقلال مردود اعلام شد.

يک دقيقه بعد سياوش اکبرپور از سمت راست توپ ديگري را ارسال کرد و قاضي با ضربه سر دروازه را هدف گرفت اما توپش با اختلاف کمي از کنار دروازه به بيرون رفت.

نيمه دوم

در دقيقه 57 سياوش اکبرپور از سمت راست دروازه الشباب توپ را ارسال کرد و آرش برهاني مانند موقعيتي که نيمه اول قاضي از دست داده بود توپ را با ضربه سر و با اختلاف کم به بيرون فرستاد.

گل نشدن اين موقعيت براي استقلال گران تمام شد و در برگشت بازيکنان الشباب با رد شدن از چند مدافع استقلال وارد محوطه جريمه اين تيم شدند و در نهايت عماد خليلي توانست در دقيقه 58 با يک بغل پا دروازه مهدي رحمتي را باز کند.

تنها 2 دقيقه پس از گلزني الشبابي‌ها پژمان نوري با يک شوت بخت گلزني خود را امتحان کرد اما به نتيجه‌اي نرسيد.



الشبابي‌ها يک‌بار ديگر در دقيقه 68 توانستند به راحتي از بازيکنان استقلال بگذرند و اين بار اين وليد خليفه بود که مقابل دروازه استقلال صاحب توپ شد. شوت سر ضرب او با اختلاف کمي از کنار دروازه رحمتي به بيرون رفت.



پاسخ به حمله الشباب، شوت از راه دور محمد قاضي در دقيقه 73 بود که باز هم موثر واقع نشد و از کنار دروازه به بيرون رفت.

استقلال که براي به تساوي کشاندن بازي به در و ديوار مي‌زد، در دقيقه 79 صاحب يک ضربه کرنر شد. پس از ارسال ضربه کرنر مدافع الشباب با ضربه خطرناکي محمد قاضي را نقش بر زمين کرد اما داور پنالتي نگرفت.

در ادامه حملات استقلال و در فاصله 4 دقيقه به پايان بازي جدي‌ترين موقعيت استقلال را نظري ايجاد کرد. او که پا به توپ وارد محوطه جريمه شده بود با يک شوت دروازه ميهمان را هدف گرفت اما ضربه‌اش با اختلاف کمي از کنار دروازه به بيرون رفت.

در ميان حملات تيم استقلال بازهم عماد خليلي باعث آزار خط دفاع استقلال شد. او در دقيقه 86 روي دروازه استقلال خطرناک ظاهر شد اما در ميان چند مدافع استقلال اين رحمتي بود که به موقع بيرون آمد و مانع از به ثمر رسيدن گل دوم الشباب شد.

استقلال در دقايق تلف شده بازي هم راه به جايي نبرد و در نهايت با يک گل مغلوب الشباب عربستان شد تا با توجه به برتري 3 بر 2 الجزيره امارات مقابل الريان قطر قعرنشين جدول رده بندي گروه A ليگ قهرمانان آسيا شود.
soheilsalmankhah بازدید : 13 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)




کارلو آنجلوتی تمامی بازیکنان خود به جز سامی خدیرا را برای دیدار با تیم آلمانی در اختیار دارد.

به گزارش Football Espana، کارلو آنجلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید نام 22 نفر را برای دیدار تیمش در لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد.

مهم ترین نکته ای که در این لیست به چشم می خورد، برگشتن کریستیانو رونالدو به لیست بازیکنان دعوت شده می باشد. او که پس از دیدار مقابل بیلبائو سه جلسه محروم شد، تنها در بازی مقابل اتلتیکو مادرید در جام حذفی به میدان رفته است. لوکا مودریچ نیز که به دلیل محرومیت برابر الچه بازی نکرد، برای این دیدار آماده است.

اسامی بازیکنان دعوت شده بدین شرح است:

دروازه بانان: کاسیاس، لوپز، خسوس

مدافعان: راموس، په په، واران، ناچو، کارواخال، آربلوآ، مارسلو، کوئنترائو

هافبک ها: ژابی آلونسو، ایارامندی، کاسیمیرو، مودریچ، ایسکو، بیل، دی ماریا

مهاجمان: کریستیانو رونالدو، خسه، بنزما، موراتا

soheilsalmankhah بازدید : 20 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

برد ليورپول در آنفيلد و تثبيت جايگاه چهارم


تيم فوتبال ليورپول در ديداري خانگي به پيروزي رسيد.


از هفته بيست وهفتم ليگ برتر انگليس، دو ديدار برگزار شد که در حساس‌ترين مسابقه تيم فوتبال ليورپول در ورزشگاه خانگي خود آنفيلد ميزبان سوانسي بود که اين مسابقه در نهايت با نتيجه 4 بر 3 به سود قرمزهاي آنفيلد به پايان رسيد.

به گزارش فارس، استوريج در دقايق 3 و 36، هندرسون 20 و 74 براي ليورپول در اين ديدار گلزني کردند و گل‌هاي سوانسي توسط شلوي 23 و بوني 26 و 47 (پنالتي) به ثمر رسيد.

ليورپول با اين برد 56 امتيازي شد و جايگاه چهارمي خود را تثبيت کرد و سوانسي در امتياز 28 باقي ماند.

در ديدار ديگر نيوکاسل و استون‌ويلا به مصاف هم رفتند که اين مسابقه با نتيجه يک بر صفر به سود نيوکاسل ميزبان به پايان رسيد.

http://www.varzesh3.comمنبع


soheilsalmankhah بازدید : 16 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

 توضیح :تو این بخش شما می تونید بهترین عکس های کریس رو در سال 2014 دانلود کنید و لذت ببرید

C.Ronaldo pictures2014(Soccercity


منبع ساکرسیتی




مشخصات : حجم : ۲٫۱۷mb | تعداد: ۳۱قطعه | کیفیت : -

—————————————————————————

دانلود :   لینک مستقیم  |  لینک کمکی

—————————————————————————

پسورد ( در صورت نیاز ) : www.soccercity.ir



soheilsalmankhah بازدید : 15 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

شکست سنگين بارسا در خانه سوسيداد


تيم فوتبال بارسلونا در ديداري خارج از خانه تن به شکستي سنگين داد.


 از هفته بيست و پنجم لاليگا اسپانيا، تيم فوتبال رئال سوسيداد در ورزشگاه خانگي خود ميزبان بارسلونا بود که اين مسابقه در نهايت با نتيجه 3 بر يک به سود رئال سوسيداد به پايان رسيد.

سانگ در دقيقه 32 گل به خودي، گريزمان 54 و زاروتوزا 59 براي سوسيداد در اين ديدار گلزني کردند و ليونل مسي در دقيقه 36 تک گل بارسلونا را به ثمر رساند.

به گزارش فارس، بارسلونا با اين شکست در امتياز 60 باقي ماند و موجب تثبيت صدرنشيني رئال مادريد شد تا اين تيم براي نخسين بار در طول اين فصل از لحاظ امتيازي از بارسلونا پيشي بگيرد. رئال سوسيداد هم 43 امتيازي شد و موقتا به رده پنجم جدول صعود کرد.
soheilsalmankhah بازدید : 24 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

هفته بيست و پنجم لاليگا اسپانيا

پيروزي خانگي رئال مادريد مقابل الچه


تيم فوتبال رئال مادريد در ديداري خانگي به پيروزي رسيد و صدرنشين شد.


 در يک ديدار از هفته بيست و پنجم لاليگا اسپانيا تيم فوتبال رئال مادريد در ورزشگاه خانگي خود سانتياگو برنابئو ميزبان الچه بود و موفق شد ميهمان خود را با نتيجه 3 بر صفر شکست دهد.

ايارامندي در دقيقه 34، گرت بيل 72 و ايسکو 81 براي قوهاي سپيد در اين ديدار گلزني کردند.

به گزارش فارس، رئال مادريد با اين برد 63 امتيازي شد و مقتا به صدر جدول لاليگا تکيه زد.



soheilsalmankhah بازدید : 24 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

تيم منتخب ليگ قهرمانان اروپا


پاري سن ژرمن با چهار بازيکن در تيم منتخب ليگ قهرمانان اروپا رکورد دار است.


مرحله يک هشتم نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا با برگزاري 4 ديدار آغاز شد و اين رقابت ها هفته آينده با برگزاي 4 ديدار ديگر مرحله رفت خود را به پايان خواهد برد.

به نقل از ايسنا، ساکرنت، تيم برتر بازي هاي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا را انتخاب کرد که در آن نام 4 بازيکن از تيم پاريسي پاري سن ژرمن به چشم مي خورد. اين تيم موفق شد در اين مرحله با نتيجه 4 بر صفر باير لورکوزن را شکست دهد تا گام بلندي براي صعود به مرحله بعد برداشته باشد.

تيم منتخب ليگ قهرمانان اروپا به اين شرح است:

دروازه‌بان‌: مانوئل نوير (بايرن مونيخ)

مدافعان: فيليپ لام (بايرن‌مونيخ)، تياگو سيلوا (پاري سن ژرمن)، لورن کوشينلي (آرسنال) و يوردي آلبا (بارسلونا)

هافبک‌ها: لوکاس مورا (پاري سن ژرمن)، مارکو وراتي (پاري سن ژرمن)، آندرس اينيستا (بارسلونا) و توني کروس (بايرن‌مونيخ)

مهاجمان:‌ ليونل مسي (بارسلونا) و زلاتان ابراهيموويچ (پاري سن ژرمن)
soheilsalmankhah بازدید : 26 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

سيموئز کي‌روش و تيم ملي را ترک مي‌کند


دستيار پرتغالي سرمربي تيم ملي کشورمان عنوان کرد بنا به دلايل شخصي تيم ملي را ترک خواهد کرد.


روزنامه پرتغالي «رکورد» گزارش داد آنتونيو سيموئز، دستيار کارلوس کي‌روش 2 ماه پس از اينکه 70 ساله شد تصميم گرفت از همکاري با کي‌روش در تيم ملي ايران کناره‌گيري کند اما دليل اين جدايي‌اش را مربوط به فدراسيون فوتبال ايران ندانست و عنوان کرد به دلايلي کاملاً شخصي تصميم به جدايي از اين تيم گرفته است.
soheilsalmankhah بازدید : 32 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (3)

شکست سنگين تراکتور مقابل راه‌آهن در تبريز


تيم فوتبال تراکتورسازي در تبريز متحمل شکستي سنگين شد.


تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز که هفته گذشته قهرمان جام حذفي شده بود امروز در هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال ميزبان راه‌آهن بود که در خانه متحمل شکست سنگين 3 بر صفر مقابل اين تيم شد.

به گزارش فارس، تراکتوري‌ها در نيمه اول با دريافت دو گل توسط رامين رضائيان و بهادر عبدي در دقايق 10 و 12 به رختکن رفتند و در نيمه دوم نيز با دريافت يک گل ديگر که حامد نورمحمدي در دقيقه 54 به ثمر رساند، در مجموع 3 بر صفر بازنده شدند تا کام تبريزي‌ها که به دليل قهرماني جام حذفي شيرين شده بود، تلخ شود.



تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 298
  • بازدید کلی : 5,399
  • کدهای اختصاصی

    Top Blog
    وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

    بنر ما یا همون شما

    فوتبال نوین