loading...
فوتبال نوین
soheilsalmankhah بازدید : 11 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (1)

سيمئونه: به رئال تبريک مي‌گويم


سرمربي اتلتيکو مادريد پس از شکست مقابل رئال مادريد ضمن تبريک به تيم حريف اعلام کرد آنها همواره تيمي قوي بوده‌اند.


 

اتلتيکو مادريد در ديدار رفت مرحله نيمه نهايي کوپا دل ري در خانه رئال مادريد با نتيجه سه بر صفر مغلوب شد تا براي ديدار برگشت در ويسنته کالدورن کاري سخت پيش رو داشته باشد.

به گزارش فارس،در اين ديدار اميليانو اينسوا 17 (گل به خودي)، خسته رودريگز 57 و ميراندا 73 (گل به خودي) براي رئال مادريد گل زدند تا اين تيم کاري آسوده براي ديدار برگشت در زمين حريف داشته باشد.

ديگو سيمئونه که در دو حضور پيشين خود در سانتياگو برنابئو به پيروزي رسيده بود در مورد اين شکست سنگين گفت: هنوز 90 دقيقه باقي مانده که در زمين ما برگزار مي‌شود. رئال مادريد نمايشي عالي داشت که به خاطر آن به آنها تبريک مي‌گويم اما تيم ما نتوانست در اين مسابقه خوب ظاهر شود. ارتباطي که بايد بين بازيکنان شکل مي‌گرفت وجود نداشت. گودين شانس خوبي داشت اما نتوانست از آن استفاده کند. فکر مي‌کنم شاگردانم بيشترين تلاش خود را به کار گرفتند. سعي مي‌کرديم موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه رئال ايجاد کنيم اما در گل کردن آنها موفق نبوديم.

سيمئونه افزود: دو گل از گل‌هاي رئال مادريد را بازيکنان خودي وارد دروازه‌مان کردند. جدا از آن گل‌ها، رئال هم موقعيت‌هاي چنداني نداشت اما اين پيروزي مقابل ما براي آنها نتيجه‌ بسيار خوبي بود. رئال مادريد همواره تيمي قوي بوده است. به ندرت پيش مي‌آيد که آنها نمايش ضعيفي داشته باشند.
soheilsalmankhah بازدید : 14 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

داماش به گرند خراسان واگذار شد


مديرعامل داماش گيلان گفت: داماش به گرند خراسان واگذار شد.


 

  امير عابديني با بيان اينکه بنده در گيلان مهمان هستم، اظهار کرد: موفقيت داماش هدف من و مردم گيلان بود.

به گزارش تسنيم، وي با بيان اينکه داماش آسيايي مي شود، افزود: برادراني آمده‌اند که داراي اهداف بلند و زيبايي هستند و چه به من و چه بي من موفق هستند.

مديرعامل داماش گيلان با بيان اينکه بايد مواظب باشيم دوستان اذيت نشوند، گفت: داماش روزهاي خوبي را در پيش دارد.

عابديني تصريح کرد: قرارداد واگذاري داماش امشب قطعي مي‌شود.

مجد طلايي مدير گروه گرند خراسان نيز با تبريک دهه فجر اظهار کرد: خدا را شاکرم که پيام‌آور اميد از مشهد به سرزمين باران باشم.

شرکت انديشه پرداز مجد طلايي در تاريخ  13 آذر 90 با شماره 43852به عنوان سهامي خاص به ثبت رسيد و در زمينه تمامي امور واردات و صادرات خريد و فروش نصب و راه اندازي کليه ماشين آلات و دستگاه‌هاي توليدي مصرفي و لوازم مصرفي و کالاهاي مصرفي و بادوام و هم چنين راه اندازي و احداث کارگاه‌هاي توليدي در حال فعاليت است.

شرکت بعدي اين مجموعه،گروه رايا نگين ديبا( سهامي خاص ) بوده که با هدف انجام کليه امور سرمايه گذاري، بازرگاني، تجاري، صنعتي و توليدي در تاريخ 23 مهر91  با شماره 430721 به ثبت رسيد که موضوع اين شرکت انجام تمام امور سرمايه‌گذاري بازرگاني تجاري از منابع داخلي و خارجي صادرات مجدد و فروش آن به مصرف کنندگان داخلي و خارجي و انجام سرمايه‌گذاري در دارايي هاي فيزيکي پروژه‌هاي توليدي، ساختماني و اداراي است.

هيئت مديره شرکت از سال 1390 با توجه به نياز کشور به برندسازي بومي در حوزه فروشگاه هاي زنجيره اي، رستوران‌هاي زنجيره‌اي و مراکز تجاري اداري تفريحي اقدام به ثبت نشان تجاري شير بالدار و برند گرند به شماره ثبت 200105 در تاريخ 5 دي ماه 91 کرده است.

اين مجموعه در بخش ورزش هم فعال هستند و در زير گروه ليگ دسته سوم داراي يک تيم به نام گرند مشهد دارند که از رسيدن به دسته سوم بازماند. همه اينها نشان مي دهد که مديران گرند بسيار مايل هستند که تيم داماش را پس از خريد به مشهد ببرند
soheilsalmankhah بازدید : 11 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

بوتراگنيو: دربي مادريد، بهترين نمايش رئال بود


اميليو بوتراگنيو، مدير باشگاه رئال مادريد، معتقد است شاگردان کارلو آنچلوتي در ديدار شب گذشته مقابل اتلتيکو مادريد، بهترين بازي اين فصل شان را به نمايش گذاشتند.


 

 رئالي ها شب گذشته در ديدار رفت مرحله نيمه نهايي کوپا دل ري مقابل رقيب همشهري قرار گرفتند و توانستند با پيروزي 3-0، انتقام شکست در فينال فصل گذشته اين رقابت ها را بگيرند.

به گزارش گل، بوتراگنيو به مارکا گفت:" اين بي ترديد بهترين بازي اين تيم بود؛ يک حس اتحاد در بين تمام اعضاي تيم ديده مي شد.

بازيکنان ما يک نمايش فوق العاده ارائه دادند. اتلتيکو تنها يک موقعيت گلزني داشت و آن هم روي ضربه آزاد بود. بازيکنان ما در همه نبردهاي تن به تن با قدرت جنگيدند. آنها آماده مبارزه بودند."

بوتراگنيو همچنين خسه، مهاجم جوان رئال، که در اين ديدار گل دوم را به ثمر رساند، مورد ستايش قرار داد و گفت:" در چنين ديدارهاي نزديکي، داشتن يک بازيکن نابغه مانند خسه مي تواند سرنوشت ساز باشد.

گل دوم فوق العاده بود. پاس دي ماريا عالي بود اما زيبايي گل، حرکت خسه از 35 متري بود."

 

soheilsalmankhah بازدید : 10 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

راهيابي تراکتورسازي به ديدار نهايي جام حذفي


تراکتورسازي با شکست فولاد خوزستان راهي ديدار نهايي جام حذفي فوتبال باشگاه‌هاي ايران شد.


 

سعيد دقيقي با تک گل دقيقه 76 خود تراکتورسازي را برابر حريف خوزستاني‌اش به پيروزي رساند تا سرخ‌پوشان تبريزي 25 بهمن در ديدار نهايي جام حذفي فوتبال باشگاه‌هاي ايران برابر يکي از دو تيم استقلال تهران يا مس کرمان حاضر شوند.

تراکتورسازي در دور يک چهارم نهايي راه آهن سورينت را با نتيجه 2 بر صفر از پيش رو برداشته و به نيمه نهايي رسيده بود. فولاد خوزستان هم با شکست پرسپوليس در ضربه‌هاي پنالتي توانست خود را در جمع چهار تيم پاياني اين رقابت‌ها حاضر ببيند.

ديگر ديدار مرحله نيمه‌نهايي را تا دقايقي ديگر تيم‌هاي استقلال تهران و مس کرمان در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌کنند.

 

soheilsalmankhah بازدید : 14 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

هر آنچه در برنامه نود ديشب گذشت


در حالي که حرف‌هاي کي‌روش جنجالي در فوتبال ايران به پا کرده بود و حتي قلعه‌نويي پيشنهاد مناظره با وي را در برنامه نود داده بود کوتاهي زمان برنامه يا عدم علاقه فردوسي‌پور به پرداختن به اين موضوعات موجب شد تا نود بيشتر وقت خود را روي بازي‌هاي ليگ بگذارد.


 

ساعت 22:34 دقيقه دوشنبه شب نود کمي زودتر از هميشه روي آنتن رفت تا عادل فردوسي پور با اشاره به ويژه‌برنامه‌هاي تلويزيون براي جشنواره فيلم فجر اين خبر را در ابتداي برنامه به هوادارانش بدهد که امشب کوتاه تر از هميشه مهمان خانه‌هاي مردم است و همين کوتاهي هم موجب شد تا تنها به بررسي بازي هاي ليگ بپردازند و حاشيه‌هاي هفته گذشته فوتبال ايران را چندان باز نکنند.

به گزارش تابناک، در حالي که حرف‌هاي کارلوس کي‌روش در برنامه روز جمعه ورزش و مردم ولوله‌اي در فوتبال ايران به پا کرده بود و حتي امير قلعه‌نويي پيشنهاد مناظره با وي را در برنامه نود اين هفته داده بود کوتاهي زمان برنامه يا عدم علاقه فردوسي‌پور به پرداختن به اين موضوعات و دامن زدن به آن‌ها موجب شد تا نود بيشتر وقت خود را روي بازي‌هاي ليگ بگذارد و حتي گفت‌وگوي تلفني آن‌ها با کفاشيان هم چندان چالشي بر نيانگيخت و صحبت‌هاي ميرشاد ماجدي در پايان برنامه نيمه کاره ماند. به اين ترتيب نود يکي از آرام‌ترين شب‌هاي خود را پشت‌سر گذاشت.

سوال پيامکي اين برنامه با توجه به به‌هم ريختگي جدول نتايج در هفته هاي پاياني و حضور حداقل شش مدعي براي تصاحب عنوان قهرماني در پنج هفته باقي مانده به پيش‌بيني قهرمان ليگ برتر اختصاص داشت که بيبنندگان مي‌بايست از ميان شش گزينه استقلال، پرسپوليس، فولاد، نفت، تراکتور و سپاهان يکي را انتخاب کنند. در ضمن در اين برنامه آقاي جعفري به عنوان کارشناس داوري عادل فردوسي‌پور را تا پايان برنامه همراه کرد.

نود درجه نخستين گزارش برنامه نود امشب بود و سپس خلاصه بازي ملوان بندر انزلي و نفت تهران پخش شد. يکي از معدود بازي‌هاي اين هفته که گل هم در بر داشته و تيم خوب ملوان را به رده هفتم ليگ برتر رساند. جعفري در قسمت کارشناسي داوري اين بازي با توجه به خطاي بازيکن ملوان روي بازيکن نفت گفت که داور مي‌بايست يک پنالتي به سود تيم نفت اعلام مي‌کرد که چنين نشد.

دومين بازي اين هفته بازي استقلال و ملوان بود. بازي که مي‌توانست استقلال را با دو اختلاف امتياز در صدر جدول به روزهاي آتي اميدوارتر کند که با گل دقايق تلف شده ادينهو به تساوي کشيده شد و موجب شد تا رقابت در صدر جدول در هفته‌هاي آتي سخت‌تر و حساس‌تر شود. نود گزارش مفصلي از اين بازي پخش کرد و در بحث داوري بازي در خصوص پنالتي که روي آرش برهاني اتفاق افتاد و خيلي‌ها معتقد بودند که پنالتي نبود. با اين حال جعفري اذعان داشت که در اين صحنه تصميم داور درست بود و پنالتي استقلال صحيح بود. اگرچه ساموئل نتوانست اين پنالتي را به گل تبديل کند. پخش بازي سايپا و فولاد و بررسي داوري اين بازي بخش ديگر برنامه بود.

گزارش مفصل بعد نود براي آخرين بازي هفته گذشته ليگ بود. جايي که پرسپوليس از سپاهان انتقام گرفت و تيم ده نفره سپاهان را در آزادي با دو گل شکست داد. از نکات جالب اين گزارش حرف‌هاي خلعتبري در خصوص شجاع خليل‌زاد مدافع سپاهان بود که در مقطعي از بازي با وي درگيري پيدا کرد و در پايان بازي هم با کنايه‌هايي حسابي از خجالت او در آمد. اما بازيکنان پرسپوليس پايان بازي را فرصت مناسبي ديدند براي گله و شکايت از وضعيت مالي و نابساماني وضعيت پرداخت‌ها در باشگاه.

اما در بخش بررسي اتفاقات داوري بازي جعفري ايرادهاي فراواني از داوري بازي گرفت. او ابتدا يکي از موقعيت‌ها خوب سپاهان را که توسط داور آفسايد اعلام ده بود را نادرست خواند و سپس خطاي دقايق ابتداي خلعتبري روي خليل‌زاد را حرکت خطرناک دانست و حداقل جريمه آن را کارت زرد دانست. وي در ابتدا خطاي مهدي شريفي را که با کارت قرمز داور همراه بود را حداکثر لايق دريافت يک کارت زرد دانست و از سوي ديگر يکي از گل‌هاي پرسپوليس را که داور آفسايد اعلام کرد را هم درست خواند.

با پخش گزارشي از استقبال با شکوه مردم تبريز از توني نود به استقبال بازي تراکتورسازي و داماش رفت. بي‌برنامگي در مراسم استقبال از توني موجب شد تا تماشاگران به شدت از نحوه ساماندهي برنامه شکايت داشته باشند و اين موضوع موجب شد تا بعد از پخش خلاصه بازي نظمي، مدرعامل جديد تراکتورسازي براي توضيح اتفاقات روز استقبال مهمان تلفني نود شود. او که از هواداران تراکتور عذرخواهي کرده بود نتواسنت جواب مشخصي به اين سوال فردوسي‌پور که پسر توني به عنوان مربي روي نيمکت قرار دارد يا آناليزور بدهد و تنها اذعان داشت که باشگاه مجوز حضور وي روي نيمکت را اخذ کرده و او پيش از اين هم آنالزور باشگاه بوده است.

در اين ميان و با توجه به بازي نيمه نهايي جام‌حذفي در تبريز و تهران و شرايط نامناسب جوي حاکم بر کشور در اين روزها اصغري کارشناس هواشناسي روي خط برنامه آمد و گزارشي از وضعيت آب و هواي فردا در دو شهر تبريز و تهران داد. فردوسي‌پور که از ابتداي برنامه نگران وضعيت مردم شمال کشور که به دليل سرماي شديد زندگي روزمره در آن تعطيل شده بود در اين خصوص هم سوالاتي از اصغري پرسيد.

با پايان گزارش بازي تراکتورسازي گزارش نود در خصوص حرف هاي کارلوس کي‌روش و جنجال اين روزهاي فوتبال ايران پخش شد. گزارشي که در آن ضمن پخش بخش‌هايي از حرف‌هاي کي روش صحبت‌هاي علي فتح‌الله زاده، امير قلعه نويي، زلاتکو کرانچار و علي کفاشيان پخش شد. در جايي وقتي گزارشگر نود از کفاشيان پرسيد که علت ناراحتي کي روش عدم پرداخت حقوقش بود کفاشيان با خنده هميشگي‌اش گفت که ان شالله به زودي ايشان را هم مهربان مي‌کنيم. 

حرف‌هاي قلعه‌نويي در خصوص اينکه مدال ها المپيکي ايران از پرتغال بيشتر است هم از بخش‌هاي جالب اين گزارش بود که البته حسن ختام آن توضيحات فتح‌الله زاده در خصوص ماجراي شکايت به فيفا بود. با اتمام اين گزارش نخستين گزارش نود تا نود منتشر شد و بعد از آن هم مراسم رونمايي از پيراهن تيم ملي پخش شد.

در خصوص پيراهن تيم ملي و نماد يوزپلنگ روي آن ابتدا اينانلو کارشناس محيط زيست تلويزيون روي خط برنامه آمد و با گفتن اينکه ايده اوليه اين ماجرا به وي اختصاص داشت گفت که طرحي که سرانجام روي پيراهن تيم ملي رفت با آنچه آنها انتظار داشتند متفاوت است. عادل فردوسي‌پور در اين بخش علي کفاشيان را رو خط برنامه آورد و با مقايسه لوگوي فدراسيون هاي فوتبال دنيا با لوگوي فدراسيون ما که تنها يک توپ خالي فوتبال است از وي تقاضا کرد که با همکاري چند گرافيست لوگوي فدراسيون فوتبال و ليگ برتر را تغيير دهد. صحبت در خصوص اختلاف کي‌روش با آلشپورت و ماجراي شايعات قرارداد او با آفريقاي جنوبي از ديگر بخش‌هاي اين گفت‌وگو بود.

با پخش دومين نود تا نود گزارش بازي ذوب‌آهن و گسترش فولاد پخش شد که ذوب با از دست دادن دو امتياز ديگر همچنان در منطقه سقوط جدول قرار دارد. گزارشي از نارضايتي هواداران اين تيم بخش بعدي اين گزارش بود که با متهم کردن بازيکنان و مهم تر از آن لوکا بوناچيچ مربي سابق اين تيم اعتراض خود را نسبت به وضعيت بد اين تيم نشان دادند.

خلاصه بازي استقلال خوزستان و فجر سپاسي و راه‌آهن و صبا هم از بخش هاي پاياني برنامه نود بود که با آخرين بخش نود تا نود و گزارش ليگ يک همراه بود. در بخش پاياني برنامه ميرشاد ماجدي روي خط برنامه آمد و در خصوص وضعيت بازيکنان کمکي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا توضيحاتي داد که به نظر فردوسي پور چندان قانع کننده نبود اما به دليل کوتاهي وقت برنامه صحبت هاي ماجدي بي خداحافظي قطع شد.

در مسابقه پيامکي نود پرسپوليس با 53 درصد آرا به عنوان قهرمان ليگ شناخته شد و استقلال با 38 درصد در جايگاه دوم قرار گرفت.

 

soheilsalmankhah بازدید : 184 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

قلعه‌نويي: بازگشت جباري صحت ندارد


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت:مس کرمان تيم بسيار خوبي است. جايگاه آنها در جدول اينجا نيست.


 

امير قلعه‌نويي در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مرحله نيمه نهايي جام حذفي مقابل مس کرمان گفت: مس کرمان تيم بسيار خوبي است. جايگاه آنها در جدول اينجا نيست. تيم بوناچيچ فوتبال خوبي انجام مي‌دهد. درست است در آزادي بازي مي کنيم اما شرايط بازي حساس تر است دنبال استفاده از ميزباني هستيم تا به فينال جام حذفي برويم.

به نقل از فارس،وي افزود: غلام نژاد دوکارته است. جمشيديان مصدوم است. خوشبختانه تيموريان به استقلال بازگشت. اولادي هم به جمع ما بازگشته است.

قلعه‌نويي در خصوص اضافه شدن بازيکنان کمکي به استقلال گفت: ما در خصوص اين موضوع هنوز تصميم نگرفتم. يکسري مشکلات داريم و به دنبال به خدمت گرفتن ايمان مبعلي هستيم. اگر اجازه بدهند از اين موضوع استقبال مي‌کنيم.

سرمربي استقلال در خصوص جذب مجتبي جباري وشايعه بازگشت او گفت: اين موضوع نيست و صحت ندارد.

وي در خصوص جمشيديان گفت: بعيد مي‌دانم به استقلال برگردد و به ما کمک کند. ولي حيدري شايد به بازي با سايپا نرسد اما در بازي آينده به ما کمک مي‌کند.

قلعه‌نويي تأکيد کرد: از تاج خواهشي دارم. از وقتي او آمده برنامه ها منظم تر شده است. حالا که لغو اردوي آفريقا مقصرش قلعه‌نويي شناخته شده اميدوارم سازمان ليگ در برنامه ها تجديد نظر کند چون تيم ها بازيکن مصدوم دارند و خسته هستند. اين پيشنهاد را مي دهيم . مي دانم تاج زحمت زيادي کشيده است. البته ما پيشنهادي نداديم اما حالا به ذهنمان رسيد مي ترسم پيشنهاد بدهم و بگوينده آن 5 هفته اتفاق افتاده است. هنوز يک مسئله باقي مانده است. خوشبختانه تاج شفاف صحبت کرد و گفت آن پنج هفته درخواست فدراسيون فوتبال بوده است از کفاشيان هم مي خواهم شفاف بگويد به کدام باشگاه پول مي‌دهد که اين موضوع نيز براي همه روشن شود.

قلعه‌نويي درادامه از هواداران استقلال خواست با حضور خود به اين تيم کمک کنند.

وي افزود: اگر اشتباه نکنم تيم ملي هندبال با بحرين 30 بر 30 مساوي کرد و خوشبختانه آنها راهي جام جهاني شدند که اين موضوع را تبريک مي گويم.

سرمربي تيم استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که قرار است اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي برگزار شود و ظاهرا شما در جريان نيستيد گفت: به من گفتند برگزار نمي شود اما ما پيشنهادمان را بيان کرديم الان به ذهنم رسيد اين را بگويم.اگر برگزار شد که هيچ اگر نشد برنامه را تغيير دهند تا به بازيکنان فشاري وارد نشود.
soheilsalmankhah بازدید : 14 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)
soheilsalmankhah بازدید : 22 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

پيروزي يوونتوس مقابل اينترميلان


تيم فوتبال يوونتوس در هفته بيست و دوم سري A ايتاليا اينترميلان را شکست داد تا همچنان در تورين شکست ناپذير باشد.


 

 تيم‌هاي فوتبال يوونتوس و اينترميلان در تورين به مصاف هم رفتند که بانوي پير ايتاليا اين ديدار را با نتيجه سه بر يک به سود خود پايان داد.

به گزارش فارس، اين بازي در حالي برگزار شد که يوونتوس با فاصله‌اي 6 امتيازي نسبت به تيم دوم يعني رم در صدر جدول رده بندي قرار داشت و آنها پيش از تساوي يک بر يک هفته گذشته مقابل لاتزيو، در 12 ديدار پياپي به پيروزي رسيده بودند.

در سوي ديگر ميدان اينترميلان در شرايطي متفاوت قرار گرفته بود، آنها در پنج ديدار گذشته خود به پيروزي نرسيده‌ بودند و در 9 ديدار خارج از خانه اخير خود فقط يک بار به برتري رسيده بودند.

شاگردان کونته در اين پيکار هم موفق شدند رکورد شکست ناپذيري خود در اين فصل کالچو در تورين را حفظ کنند و با گل‌هاي ليشتشتاينر 16، کيه‌ليني 47 و آرتور ويدال 56 در مقابل تک گل رولاندو در دقيقه 72 مقابل نراتزوري به پيروزي رسيدند و با 59 امتياز جايگاه خود در صدر ليگ ايتاليا را استحکام بخشيدند.

اينتر هم با اين باخت با 33 امتياز به مکان ششم سقوط کرد.
soheilsalmankhah بازدید : 34 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

توقف رئال مقابل بيلبائو در شب اخراج رونالدو


تيم فوتبال رئال مادريد در ديدار مقابل اتلتيک بيلبائو متوقف شد تا هم‌امتياز بارسلونا شود.


 

 رئال مادريد در سن مامس خانه اتلتيک بيلبائو به ميدان رفت و اين بازي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

در اين بازي خسه روئريگوئر در دقيقه 65 براي کهکشاني‌ها گل زد و گومز در دقيقه 72 بازي را به تساوي کشاند.

ضمن اينکه کريستيانو رونالدو دارنده توپ طلاي سال 2013 در دقيقه 75 با دريافت کارت قرمز از زمين اخراج شد.

شاگردان آنچلوتي بهترين فرصت را داشتند تا با برد در خانه حريف، بارسا را پشت‌سر بگذارند اما اين اتفاق رخ نداد و آن‌ها با فرصت سوزي هم‌امتياز کاتالان‌ها با 54 امتياز در مکان سوم باقي ماندند.

پيش از اين ديدار اتلتيکو با برتري مقابل سوسيه‌داد با 57 امتياز به صدر لاليگا صعود کرده بود.
soheilsalmankhah بازدید : 21 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

نگاهي به ديدارهاي مرحله نيمه‌نهايي جام‌حذفي

دو ديدار نيمه‌نهايي جام حذفي روز سه‌شنبه در تهران و تبريز برگزار مي‌شود و استقلال ميزبان مس کرمان است و فولاد خوزستان ميهمان تيم تراکتورسازي تبريز است.


 

 مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي روز سه‌شنبه با انجام دو ديدار در تهران و تبريز برگزار مي‌شود.

به گزارش فارس، از 4 تيم صعود کرده به اين مرحله فقط تيم مس کرمان است که در رده آخر جدول ليگ است. استقلال، فولاد در ليگ برتر هم مدعي قهرماني هستند و تراکتورسازي هم در رده ششم جدول قرار دارد. نگاهي به اين دو مسابقه مي‌اندازيم؛

تراکتورسازي تبريز - فولاد خوزستان؛ نبرد توني و فرکي

نبرد دو تيم قرمزپوش مي‌تواند بسيار جذاب و تماشاگر پسند شود. فولاد در ليگ برتر هم مدعي قهرماني است و مي‌خواهد در فينال جام حذفي هم حضور داشته باشد از سويي ديگر تراکتورسازي که از قهرماني در ليگ برتر نا اميد شده نمي‌خواهد يک جام ديگر را هم از دست بدهد.

توني اوليويرا سرمربي محبوب هواداران تراکتورسازي به اين تيم آمده و قطعا سه‌شنبه تماشاگران زيادي براي حمايت از تراکتورسازي به ورزشگاه مي‌آيند. هواداران پرشور تبريزي براي ديدن اولين برد تيم‌ محبوب‌شان با اوليويرا به ورزشگاه مي‌آيند و سرخپوشان تبريزي روي سکوها يار دوازدهم قدرتمندي دارند.

فولاد براي عبور از تراکتورسازي کار سختي را در تبريز دارد. ديدار دو تيم در هفته سيزدهم ليگ برتر هم با نتيجه دو بر دو مساوي تمام شده است و بازي برگشت هم در هفته بيست و هشتم برگزار خواهد شد.

تراکتورسازي نسبت به نيم فصل اول تغييرات زيادي داشته و اکنون مربي پرتغالي و محبوب جانشين مجيد جلالي شده و مديرعامل باشگاه هم تغيير کرده و نظمي جاي زيني‌زاده را گرفته است.

از نظر فني اما مشخص نيست که تراکتورسازي چه تغييراتي داشته است.

فولاد ولي همان تيم يکدست و بي‌حاشيه نيم فصل اول است که دليلش فقط حسين فرکي است. فرکي که هواداران اهوازي به او لقب «سلطان خوزستان» داده‌اند اگر بتواند اين تيم را به فينال جام حذفي هم ببرد بين فوتبالدوستان خوزستاني محبوب‌تر خواهد شد.

مسيرتراکتورسازي تا نيمه نهايي:

تراکتورسازي 3- ماشين سازي صفر( ماشين سازي انصراف داد.)

نفت مسجد سليمان صفر- تراکتورسازي 2

راه آهن صفر- تراکتورسازي 2

تراکتورسازي براي رسيدن به اين مرحله فقط يک تيم ليگ برتري را حذف کرده است.

مسير فولاد خوزستان تا نيمه‌نهايي:

فولاد خوزستان بدون بازي تا مرحله يک چهارم نهايي صعود کرد و در اين مرحله توانست پرسپوليس را در ضربات پنالتي شکست بدهد و راهي نيمه‌نهايي شود.

فولاد در دو ديدار گذشته بدون بازي مقابل تيم‌هاي فولاد يزد و فولاد نوين اهواز به پيروزي رسيده بود.

استقلال - مس کرمان: آبي‌پوشان قهرمان 90 درصدي

امير قلعه‌نويي در مرحله يک چهارم نهايي و قبل از بازي با ذوب آهن گفته بود که اگر اين بازي را ببريم 90 درصد قهرمان جام حذفي خواهيم شد. بنابراين بايد استقلال را مقابل مس پيروز بدانيم.

روي کاغذ همه شانس برد را به شاگردان قلعه‌نويي مي‌دهند اما فوتبال و به ويژه جام حذفي قابل پيش بيني نيست.

مس کرمان که آخرين تيم جدول ليگ است تمام تمرکزش بر روي بقا در ليگ برتر است و شايد خيلي حواس مسئولان و کادر فني اين تيم به جام حذفي نباشد.

با اين حال بوناچيچ که چهارمين سرمربي اين فصل مس کرمان است خيلي دوست دارد تا با خلق يک شگفتي  در جام حذفي کرماني‌ها را به بقا در ليگ برتر اميدوار کند و پيروزي مقابل استقلال باعث مي‌شود که بوناچيچ با يک تير دو نشان بزند هم تيم مس را به فينال جام حذفي برساند و هم اين تيم را به بقا در ليگ برتر از نظر روحي و رواني اميدوارتر کند.

البته اين روياي شيرين کويرنشينان و بوناچيچ است ولي در دنياي واقعي ستاره‌هاي استقلال که اکنون در ليگ برتر هم صدرنشين هستند به هيچ عنوان نمي‌خواهند قهرماني در جام حذفي را از دست بدهند. آنها خود را قهرمان 90 درصدي جام حذفي مي‌دانند و مي‌خواهند اين قهرماني را صدرصد بکنند. امير قلعه‌نويي هم که اين‌ روزها حسابي از دست کي‌روش و حرف‌هايش دلخور است مي‌خواهد يک موفقيت ديگر براي خود در استقلال ثابت کند.

مسير استقلال تا نيمه‌ نهايي:

استقلال يک - کاسپين قزوين صفر

استقلال 2- ملوان صفر

ذوب آهن صفر- استقلال يک

آبي‌پوشان براي رسيدن به اين مرحله دو تيم ليگ برتري را حذف کرده‌اند. جالب است که استقلال دو ديدار تکراري داشته است. ديدار با ذوب آهن و مس کرمان بلافاصله بعد از بازي اين تيم در جام حذفي و ليگ تکرار شده است.

مسير مس کرمان تا نيمه نهايي:

مس کرمان 3- شهرداري دزفول يک

مس کرمان2- نفت اميديه 1

مس کرمان 3 نفت آبادان يک

مس بدون ديدار با يک تيم ليگ برتري و بدون اينکه حتي يک بازي خارج از کرمان به ميدان برود به نيمه‌نهايي رسيده است. استقلال اولين حريف ليگ برتري مس و اولين ديدار خارج از خانه اين تيم است.

فينال جام حذفي نيز قرار است روز 25 بهمن‌ماه برگزار شود.

اسامي داوران و برنامه اين دو بازي به شرح زير است:

سه شنبه 15/11/92 – ساعت 14:30

تراکتورسازي تبريز – فولاد خوزستان – يادگار امام (ره) تبريز

عليرضا فغاني – حسن کامراني فر – محمدرضا منصوري – پيروز سيف الله پور – ناظر: مسعود مرادي

سه شنبه 15/11/92 – ساعت 17

استقلال – مس کرمان – آزادي تهران

تورج حق وردي – رضا سخندان – سعيد قاسمي – محمدرضا فغاني – ناظر: عبدالله باعزم

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 166
  • بازدید سال : 424
  • بازدید کلی : 5,525
  • کدهای اختصاصی

    Top Blog
    وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

    بنر ما یا همون شما

    فوتبال نوین