loading...
فوتبال نوین
soheilsalmankhah بازدید : 24 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

نتايج هفته بيست و پنجم ليگ برتر انگليس


تيم فوتبال چلسي به صدر جدول ليگ برتر انگليس تکيه زد.


 

در ادامه رقابت‌ها از هفته بيست و پنجم ليگ برتر انگليس، شش ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال چلسي در ورزشگاه خانگي خود استمفورد بريج با نتيجه 3 بر صفر از سد نيوکاسل گذشت و با توجه به شکست سنگين امروز آرسنال مقابل ليورپول و توقف منچستر سيتي، با 56 امتياز صدرنشين جديد ليگ برتر انگليس لقب گرفت. هازارد در اين ديدار براي چلسي هت‌تريک کرد و در دقايق 27، 34 و 63 (پنالتي) براي آبي‌هاي لندن گلزني کرد.

در ديدار حساس ديگر تيم فوتبال منچستر سيتي در خانه نوريچ سيتي به تساوي بدون گل رضايت داد تا فرصت صدرنشيني دوباره را از دست بدهد. شاگردان پيگريني با اين تساوي 54 امتيازي شدند و به رده سوم جدول سقوط کردند.

در ساير ديدارها نتايج زير به دست آمد:

استون ويلا 0 وستهام 2

کريستال پالاس 3 وست برومويچ 1

ساوتهمپتون 2 استوک سيتي 2

ساندرلند 0 هال‌سيتي 2
soheilsalmankhah بازدید : 14 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

نتايج ديدارهاي هفته بيستم بوندس ليگا


تيم‌هاي فوتبال بايرن مونيخ و بروسيا دورتموند مقابل حريفان خود به برتري رسيدند.


 

از هفته بيستم بوندس ليگا آلمان، پنج ديدار به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال بايرن مونيخ در خانه نورنبرگ به پيروزي 2 بر صفر رسيد تا با 56 امتياز ضمن حفظ صدرنشيني فاصله 13 امتيازي خود با تيم دوم جدول را حفظ کند. مانژوکيچ در دقيقه 18 و فيليپ لام 49 براي باواريايي‌ها در اين ديدار گلزني کردند.

در ديدار ديگر تيم فوتبال بروسيا دورتموند که در رده سوم جدول جاي دارد در خانه وردربرمن به پيروزي پرگل 5 بر يک دست يافت. لواندوفسکي در دقايق 26 و 85 ، ميختاريان 41 و 62 و فردريش 48 براي دورتموند گلزني کردند. تک گل ميزبان را نيز آيچيچک در دقيقه 89 به ثمر رساند. دورتموند با اين برد پرگل 39 امتيازي شد و جايگاه سوم خود را تثبيت کرد.

همچنين اينتراخت برانشوايگ با حضور دانيل داوري دروازه‌بان ايراني‌اش در خانه اينتراخت فرانکفورت با نتيجه 3 بر صفر شکست خورد تا با 12 امتياز همچنان در قعر جدول باقي بماند. فرانکفورت نيز با اين برد 21 امتيازي شد.

در دو ديدار ديگر نتايج زير رقم خورد:

ولفسبورگ 3 ماينس 0

فرايبورگ 1 هوفن‌هايم 1
soheilsalmankhah بازدید : 17 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

توپچي‌ها در خانه ليورپول به توپ بسته شدند


بيست‌وپنجمين هفته از ليگ برتر فوتبال انگليس با پيروزي قاطعانه ليورپول برابر آرسنال در ورزشگاه آنفيلد آغاز شد.


 

در نخستين و حساس‌‌ترين ديدار از هفته بيست‌وپنجم ليگ برتر انگليس، عصر امروز (شنبه) آرسنال، صدرنشين جدول رده‌بندي رقابت‌ها ميهمان ليورپول رده‌ چهارمي بود و در اين بازي با نتيجه 5 بر يک متحمل سنگين‌ترين شکست خود در فصل جاري شد.

به نقل از تسنيم، آرسنال در شرايطي پا به ميدان گذاشت که مي‌دانست براي تثبيت جايگاهش در صدر جدول رده‌بندي بايد از آنفيلد دست پر برگردد اما داستان بازي با آنچه که شاگردان آرسن ونگر به دنبالش بودند 180 درجه تفاوت داشت. در سمت مقابل ليورپول هم براي کسب پيروزي به ميدان آمده بود تا جايگاهش را در رده چهارم جدول تثبيت کرده و همچنان در مربع قدرت ليگ برتر بماند.

قرمزپوشان مرسي‌سايد براي رسيدن به اين هدف شروعي فوق‌العاده داشتند به طوري که کمتر از گذشت يک دقيقه از به صدا درآمدن سوت آغاز بازي از يک ضربه شروع مجدد، ‌مارتين اسکرتل، مدافع پيش تاخته آنها از فاصله‌اي نزديک توپ را به تور دروازه آرسنالي‌ها چسباند و شوک زودهنگامي به آنها وارد کرد.

شوک دوم را دوباره اسکرتل به توپچي‌‌ها وارد کرد و اين بار در دهمين دقيقه بازي با يک ضربه سر قوسي و زيبا از کرنري که استيون جرارد آن را ارسال کرده بود دومين گل بازي را به ثمر رساند.

6 دقيقه بعد نوبت رحيم استرلينگ بود که سومين گل بازي را با پاسي از لوئيس سوارز به ثمر برساند. دانيل استوريج چهارمين بازيکني بود که دروازه آرسنالي‌ها را باز کرد. او اين کار را به لطف پاس عمقي کوتينيو که براي‌اش ارسال کرد با يک ضربه بغل پا با پاي چپ انجام داد.

عطش ليورپولي‌ها براي افزايش اختلاف پس از زدن اين گل فروکش کرد و در 25 دقيقه پايان نيمه اول بازي حالت متعادل‌تري به خود گرفت، هرچند آرسنال نتوانست خطري جدي روي دروازه ميزبان خود به وجود آورد. بازي در نيمه نخست با همين 4 گل به پايان رسيد.

در نيمه دوم انگيزه ليورپول براي به ثمر رساندن گل‌هاي بعدي دوباره جان گرفت و اين تيم 7 دقيقه پس از شروع بازي به گل رسيد. اين بار هم رحيم استرليگ بود که در ريباند ضربه خودش که به بدن سنگربان آرسنال خورد، گلزني کرد. ليورپول با وجود اين گل باز هم به حملات خود روي دروازه آرسنال ادامه داد و موقعيت‌هايي براي زدن ششمين گل داشت هرچند برخلاف روند بازي اين آرسنال بود که از روي يک ضربه پنالتي که حاصل خطاي استيون جرارد روي الکس چمبرلين بود يکي از 5 گل خورده را جبران کرد.

اين ضربه را ميکل آرتتا در دقيقه 69 به گل تبديل کرد. پس از اين گل کورسوي اميد توپچي‌ها براي آبرومندانه‌تر کردن شکست جان گرفت و حملات اين تيم روي دروازه ميزبان شدت گرفت هرچند هيچ يک از اين ضد حملات منجر به گلي نشد تا بازي با همان نتيجه 5 بر يک به سود ليورپول خاتمه پيدا کند.ليورپول به لطف 3 امتياز اين بازي 50 امتياز شد و فاصله خود با آرسنال را به 5 امتياز کاهش داد.

هفته بيست و پنجم ليگ برتر انگليس امشب با برگزاري 7 ديدار همزمان از ساعت 18:30 به وقت تهران پيگري مي‌شود که در مهم‌ترين بازي‌ها چلسي ميزبان نيوکاسل است و منچسترسيتي ميهمان نوروريچ. برنامه ساير بازي‌ها را در زير مشاهده مي‌کنيد:

استون ويلا - وستهام

کريستال پالاس - وست برومويچ

ساوتهمپتنون - استوک سيتي

ساندرلند - هال سيتي

سوانزي - کارديف

در جدول رده‌بندي ليگ برتر انگليس آرسنال با 55 امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي منچسترسيتي و چلسي هر 2 با 53 امتياز و بر حسب تفاضل گل در رده‌هاي دوم و سوم قرار دارند.
soheilsalmankhah بازدید : 21 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

برنامه جديد هفته بيست و هفتم ليگ برتر


کميته مسابقات سازمان ليگ برنامه جديد هفته بيست و هفتم ليگ برتر را اعلام کرد.


 

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت سازمان ليگ، کميته مسابقات سازمان ليگ برنامه جديد هفته بيست و هفتم ليگ برتر را به شرح زير اعلام کرد:

يکشنبه 27 بهمن

استقلال خوزستان-داماش-ورزشگاه تختي اهواز-ساعت15:30

سايپا-گسترش فولاد-ورزشگاه انقلاب کرج-ساعت15:30

نفت تهران-فولاد خوزستان-ورزشگاه دستگردي تهران-ساعت15:30

ذوب آهن-فجر شهيد سپاسي-ورزشگاه ذوب آهن فولادشهر-ساعت15:30

چهارشنبه 30 بهمن

ملوان –استقلال -ورزشگاه تختي انزلي-ساعت15:30

پنجشنبه 1 اسفند

مس کرمان-سپاهان-ورزشگاه امام علي کرمان-ساعت15:30

تراکتورسازي-راه آهن-ورزشگاه يادگار امام تبريز-ساعت15:30

جمعه 2 اسفند

پرسپوليس-صباي قم- ورزشگاه آزادي تهران-ساعت 16
soheilsalmankhah بازدید : 28 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

بازهم تباني در فوتبال ايتاليا؟


يک رسوايي ديگر در فوتبال ايتاليا چهره فوتبال اين کشور را بار ديگر تخريب کرد.


 

فوتبال ايتاليا پس از پشت سر گذاشتن کالچوپولي (تباني)، اين‌بار شاهد يک رسوايي ديگر بود. اين‌ بار خوردن 8 گل به خودي در عرض 10 دقيقه توجه‌ها را به سمت فوتبال ايتاليا کشاند.

تيم فوتبال بورگاتا تنروف در ديداري از ليگ محلي ايتاليا به مصاف باجريا رفت و در پايان با نتيجه عجيب 14 بر 3 شکست خورد. باجريا براي صعود در اين ديدار به يک تساوي نياز داشت و تا دقيقه 80 با نتيجه 4 بر 3 عقب بود اما پس از آن سريال گل به خودي‌هاي حريف آغاز شد. دو گل به خودي پي در پي بازي را 5 بر 3 به نفع باجرا کرد و در ادامه گل‌ به خودي‌هاي پي در پي تيم حريف باعث سردرگمي بازيکنان باجريا شد تا اين که اين ديدار در نهايت با نتيجه 14 بر 3 به سود آنها به پايان برسد. اين نتيجه باعث حذف تيم پاتينکاداس شد که به دليل تفاضل گل در رده سوم ايستاد.

رئيس باشگاه بورگاتا پس از اين ديدار اعلام کرد: نمي‌دانم انگيزه بازيکنان از زدن گل به خودي در عرض 10 دقيقه چه بود و چه هدفي را دنبال مي‌کردند. فدراسيون فوتبال ايتاليا بايد اين موضوع را پيگيري کند.

فدراسيون فوتبال ايتاليا با اظهار تاسف از اتفاق پيش آمده در اين ديدار اعلام کرد قصد دارد اتفاقات اين ديدار را به دقت بررسي و با متخلفان آن برخورد کند.
soheilsalmankhah بازدید : 19 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

نگاهي به ديدارهاي هفته بيست‌و‌ششم ليگ‌برتر


پنج‌ ديدار پاياني هفته بيست و ششم ليگ برتر روز يکشنبه برگزار مي‌شود که پرسپوليس در شيراز ميهمان فجرسپاسي است و استقلال براي حفظ صدرنشيني بايد سايپا را شکست بدهد.


 

 پنج ديدار پاياني هفته بيست و ششم ليگ برتر روز يکشنبه برگزار مي‌شود. جايي که چهار مدعي اصلي قهرماني به ميدان مي‌روند. شايد در پايان اين بازي‌ها گره صدر جدول کمي باز شود. روي کاغذ سه تيم پرسپوليس، نفت، و فولاد شانس صدرنشيني در پايان هفته بيست و ششم را دارند. آنها تلاش مي‌کنند صدر را از استقلال بگيرند. نگاهي به اين پنج مسابقه مي‌اندازيم؛

فجرسپاسي - پرسپوليس؛ سرهنگ مقابل اعتصاب کنندگان سرخپوش

نتيجه ديدار رفت: پرسپوليس يک - فجر صفر

پرسپوليس در روزهاي گذشته اسير حاشيه و مشکلات دروني بود. بازيکنان اين تيم به دليل پرداخت نشدن مطالبات‌شان دست به اعتصاب زدند و دو روز تمرين نکردند و در آخر هم بدون اينکه نتيجه‌اي از اعتصاب‌شان بگيرند به تمرينات بازگشتند. اين اتفاق‌ها در حالي براي پرسپوليس رخ داده که هواداران اين تيم در نظر سنجي برنامه هفته گذشته 90 اين تيم را مدعي اصلي قهرماني دانستند و بيش از 50 درصد از مخاطبان اين برنامه پرسپوليس را قهرمان دانستند!

سرخپوشان روي کاغذ هم کار سختي برابر تيم پانزدهم جدول ندارند ولي شاگردان محمود ياوري همچنان براي بقا مي‌جنگند و در بازي با پرسپوليس هم چيزي براي از دست دادن ندارند. مساوي يک قدم ديگر آنها را به سقوط نزديک مي‌کند و بازيکنان فجر اگر بتوانند پيروز شوند به آينده اميدوار خواهند شد. بنابراين سرهنگ ياوري تيمش را با روش کاملا هجومي به ميدان مي‌فرستد و بايد ديد بازيکنان اعتصاب کرده پرسپوليس که قاعدتا نبايد از نظر روحي در شرايط مناسبي باشند چگونه مي‌خواهند مقابل فجر بازي کنند. پرسپوليس اگر در اين بازي پيروز شود در صورت باخت استقلال و فولاد مقابل حريفان شانس صدرنشيني را دارد، آنها نيز شايد به خاطر دل هواداران براي برد بجنگند و اميدوار باشند اگر با سه امتياز از شيراز برگردند مسئولان باشگاه و وزارت ورزش فکري به حال اوضاع وخيم مالي باشگاه بکنند. در هر صورت پرسپوليس هم انگيزه‌هاي زيادي براي اين بازي دارند انگيزه‌هايي که هيچکدام مادي نيست.

گسترش فولاد تبريز - مس کرمان؛ فيناليست ته جدولي 

نتيجه ديدار رفت: مس يک - گسترش 2

گسترش خيالش بابت بقا در ليگ برتر راحت است و با 30 امتياز در رده نهم جدول قرار دارد. با اين وجود مهدي تارتار دوست ندارد يک بازي خانگي را به راحتي از دست بدهد و سه امتيازش را به مس کرمان تقديم کند. مسي که اکنون فيناليست جام حذفي است و فقط يک قدم ديگر با ليگ قهرمانان آسيا فاصله دارد! مس که براي رسيدن به فينال حذفي توانست استقلال را در يک روز برفي در ورزشگاه آزادي حذف کند بايد مقابل گسترش فولاد سه امتياز را بگيرد. شايد پيروزي در اين مسابقه براي مس از قهرماني در جام حذفي هم مهم‌تر باشد. به همين دليل اگر شاگردان بوناچيچ مثل بازي با استقلال کم و اشتباه و پرانگيزه و دونده حاضر شوند پيروزي دور از دسترس مس نخواهد بود و شايد آنها با يک برد بتوانند روياي ماندن در ليگ برتر را به واقعيت نزديک کنند.

نفت تهران - تراکتورسازي تبريز؛ سرخپوشان به دنبال برد قبل از فينال

نتيجه ديدار رفت: تراکتورسازي يک - نفت صفر

نفت هم در صورت باخت فولاد، استقلال و پرسپوليس مقابل رقبا شانس صدرنشيني در اين هفته را دارد البته به شرطي که بتواند تراکتورسازي را در تهران شکست بدهد. نفت در اين بازي عملا ميهمان است و هواداران پرشور و پرشمار تبريزي قطعا براي حمايت تيم‌ محبوب‌شان به ورزشگاه خواهند آمد. تراکتورسازي که با حضور توني اوليويرا توانست به فينال جام حذفي هم برسد، مي‌خواهد در ليگ برتر هم جايگاهي بهتر از ششمي داشته باشد. ضمن اينکه پيروزي مقابل نفت مي‌تواند يک پيروزي روحيه‌بخش براي شاگردان توني اوليويرا قبل از فينال در روز جمعه باشد. شاگردان يحيي گل‌محمدي کار سختي برابر تراکتورسازي دارند.

فولاد - ملوان؛ قوي سپيد قرباني جنتلمن!

نتيجه ديدار رفت: ملوان يک فولاد 2

فولاد که مقابل تراکتورسازي در نيمه نهايي جام حذفي شکست خورد و براي رسيدن به فينال ناکام ماند اکنون تمام عزمش را براي قهرماني در ليگ برتر جذب کرده است. فولاد که با يک گل کمتر نسبت به استقلال در رده دوم است مي‌خواهد قوي سپيد را قرباني کند تا شايد در صورت توقف استقلال مقابل سايپا به صدر جدول ليگ برسد. ملوان اين روزها يک تيم خوب و آماده است و به راحتي به هيچ حريفي امتياز نمي‌دهد. دراگان اسکوچيچ که حسين فرکي را جنتلمن مربيان ايراني مي‌داند، مي‌خواهد با شکست دادن او باز هم توانايي‌هاي فني خودش را ثابت کند. ملوان در اين فصل دغدغه سقوط ندارد و براي رسيدن به رتبه‌اي بالاتر از هفتمي تلاش مي‌کند. بنابراين بايد ديد قوي سپيد فولاد را از رسيدن به صدر بازمي‌دارد يا اينکه اين قو قرباني جنتلمن مربيان ايراني مي‌شود.

استقلال - سايپا؛ حفظ صدرنشيني با شکست نارنجي‌پوشان 

نتيجه ديدار رفت: سايپا صفر  استقلال يک

استقلال که جام حذفي را در سرماي زير صفر و بارش برف تهران از دست داده حالا بايد در ليگ برتر قهرمان شود. سرنوشت ليگ در دست شاگردان امير قلعه‌نويي است اگر آنها بتوانند بازي‌هاي باقيمانده را با پيروزي پشت سر بگذارند قهرمان ليگ خواهند شد اما بازي‌هاي سختي در پيش دارند. ديدار با تيم‌هاي فولاد و تراکتورسازي در دو هفته پاياني مي‌تواند تعيين کننده باشد هرچند پيش از آن آبي‌پوشان بايد حريفان ديگر را شکست بدهند. سايپا تيم جوان و خوش ساختي است که مي‌خواهد در پايان فصل هم نتايج مطلوبي بگيرد تا شايد به رتبه‌اي بهتر از هشتمي برسد. استقلال با 17 گل خورده سومين خط دفاع ليگ را در اختيار دارد اما سايپا هم آقاي گل آسيا را در اختيار دارد. کاوه رضايي که توانست با وجود حذف ايران عنوان آقاي گلي مسابقات آسيايي زير 22 سال را به دست بياورد مي‌خواهد خودش را مقابل اين خط دفاع مستحکم محک بزند. هرچند کاوه رضايي در ليگ زياد گل نزده است. سجاد شهباز‌زاده بازيکن 8 گله سايپا هم در رسانه‌ها از استقلال پيشنهاد دريافت کرده تا صداي اعتراض مديران سايپا بلند شود و اين مسئله را کاري غيراخلاقي عنوان کنند. در نهايت استقلال براي تداوم صدرنشيني بايد از نارنجي‌پوشان سايپا که سازندگان خودروهايي مثل پرايد هستند سه امتياز بگيرد وگرنه ممکن است در عصر روز يکشنبه صدر جدول ليگ را هم مثل جام حذفي از دست بدهد.

 

soheilsalmankhah بازدید : 16 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

بايرن در صدر ، استقلال سوم آسيا


فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار رده بندي برترين باشگاه هاي جهان در ماه فوريه 2014 را منتشر کرد.


 

به گزارش پايگاه اين فدراسيون ، در اين رده بندي 6 تيم برتر جهان در ماه فوريه همچنان بدون تغيير در مکان خود باقي مانده اند.تيم بايرن مونيخ با تفاوت قابل توجهي نسبت به سه تيم اسپانيايي و چلسي در صدر قرار دارد و پاري سن ژرمن به 3 امتيازي بارسلونا رسيده است.

در ماه ژانويه رقابت هاي کوپا دل ري ، کوپا ايتاليا و جام ليبرتادورس مهمترين مسابقات در کنار ليگ هاي داخلي کشورها بوده اند.اين مساله باعث شده تا در رده هاي بعدي تيم هاي ايتاليايي پيشرفت عمده اي را داشته باشند و تيم هايي چون سويا و والنسيا رده قابل توجه خود در جايگاه هاي 15 و 20 جهان را از دست بدهند.در آمريکاي جنوبي تيم لانوس آرژانتين بيشترين پيشرفت را داشت و در آسيا تيم هاي الهلال و الشباب عربستان به جمع 100 تيم برتر جهان پيوستند.

رئال مادريد تيم دوم رده بندي قبلي در ماه ژانويه 8 برد از 8 بازي خود کسب کرد و با کسب 40 امتياز بيشترين امتياز ماه را به خود اختصاص داد. در اين دوره 3 تيم ايتاليايي رم ، فيورنتينا و ناپولي و نيز دو تيم اسپانيايي آتلتيکومادريد و بارسلونا با 36 امتياز در رده دوم قرار گرفتند.

در فهرست 100 تيم برتر کنوني جهان ، 69 تيم از اروپا ، 20 تيم از امريکاي جنوبي ، 5 تيم از آسيا ، 3 تيم از کونکاکاف و 2 تيم از آفريقا قرار دارند.ايتاليا با 7 تيم بيشترين سهم را در ميان باشگاه هاي جهان دارد و پس از آن آرژانتين و اسپانيا با 6 تيم در رده دوم قرار گرفته اند.

رده بندي 10 تيم باشگاهي برتر جهان :

1- بايرن مونيخ 370 امتياز

2- رئال مادريد 292

3- چلسي 275

4- آتلتيکومادريد 253

5- بارسلونا 247

6- پاري سن ژرمن244

7- تاتنهام انگليس 240

8- بازل سوئيس 239

9- آتلتيکو ميني رو برزيل 238

10- روبين کازان روسيه 223.5

رده بندي 3 باشگاه برتر در مناطق و قاره هاي مختلف به شرح زير است :

* آمريکاي جنوبي‌:

1- آتلتيکو ميني رو برزيل 238 امتياز رده جهاني : 9

2- اينديپندينته کلمبيا 217 13

3- ليبرتاد پاراگوئه 199.5 21

* آفريقا :

1- الترجي تونس 136.5 81

2- الصفاقسي تونس 134 85

3- الاهلي مصر 124 103

* آسيا :

1- گوانگجو اوورگرانده چين178.5 36

2- اف سي سئول کره جنوبي161 52

3- استقلال ايران 153 55

- در ميان 10 تيم برتر آسيا تيم ديگري از فوتبال ايران قرار ندارد.همچنين در فهرست 200 باشگاه برتر جهان تيم استقلال تنها تيم ايراني حاضر است.

* کونکاکاف :

1- تيخوآنا مکزيک 171.5 39

2- دپورتيوو تولوکا از مکزيک142.5 73

3- کروز آزول مکزيک 119 90

* اقيانوسيه :

1- اوکلندسيتي نيوزيلند 46 622

2- اف سي با فيجي 44 655

2- وايتاکره يونايتد نيوزيلند 44 655

* اروپا :

1- بايرن مونيخ 370 1

2- رئال مادريد 292 2

3- چلسي 275 3

 

soheilsalmankhah بازدید : 72 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

رنامه آنسوی نیمکت را که پنجشنبه 17 بهمن ماه پخش شد را برای شما آماده دانلود کرده ایم.

این برنامه به صورت کامل در اختیار شما قرار می‌گیرد، در این برنامه بحث کارتهای قرمز، وداع با لوئیس، بازی اینتر- یوونتوس، والنسیا و بارسلونا صورت گرفت.

 

 
soheilsalmankhah بازدید : 19 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

عکس های رونالدو 2013

  » دانلود مجموعه 120 عکس متنوع از کریستیانو رونالدو در سال 2013(بیش تر اوایل فصل 2014 - 2013 )

این مجموعه ی عکس که شامل 122 عکس کریستیانو رونالدو در تیم پرتغال و رئال مادرید می باشد با تلاش گروه فوتبال 10 از سرار وب گردآوری شده و در یک فایل زیپ برای دانلود قرار گرفته است امیدوار هستم که مورد قبول شما واقع بشه.

دانلود مجموعه عکس

120

soheilsalmankhah بازدید : 26 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود برنامه فوتبال 120 
 دانلود قسمت فان برنامه فوتبال 120
دانلود برنامه فوتبال 120 
دانلود کلیپ های برنامه فوتبال 10 
دانلود کلیپ لحظه های خنده دار فوتبال 
دانلود بخش فان برنامه فوتبال120
دانلود برنامه فوتبال 120 | دانلود قسمت فان برنامه فوتبال 120
دانلود برنامه فوتبال 120 
دانلود کلیپ های برنامه فوتبال 10
دانلود کلیپ لحظه های خنده دار فوتبال [قسمت اول ]
دانلود بخش فان برنامه فوتبال120
اختصاصی ستارگان فوتبال
در این پست کلیپی زیبا از  لحظه های خنده دار فوتبال که در برنامه فوتبال 120 جمعه بخش شد .
 جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود تمام قسمت های برنامه فوتبال 120

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 141
  • بازدید سال : 399
  • بازدید کلی : 5,500
  • کدهای اختصاصی

    Top Blog
    وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

    بنر ما یا همون شما

    فوتبال نوین